Před tím vaším "hadrákem" jste ani nevěděla co v čem je.
Věděla jste jen to, co jste měla vědět.🤦
Musela jste si kupovat jen to, co vám komouš milostivě dovolil a sám si nakupoval západní a kvalitní čokoládu v tuzexu.
Nyní je volný trh a prodává se to, co lidé chtějí kupovat.
Když to lidé kupovat nebudou, protože si konečně můžou koupit i něco jiného, tak se to nebude vyrábět nebo se to změní tak, aby se to prodávalo.
To, že lidé kupují nekvalitní potraviny je hlavní příčina toho, že se nekvalitní potraviny vlastně vůbec prodávají a vyrábí.
Nepřijde mi to tak složité, aby to někdo nechápal.
Před tím "hadrákem" muselo být vše v souladu s ČSN a pokud měl někdo opravdu zájem se dozvědět jaký má ten který výrobek složení mohl při troše snahy do příslušné normy nahlédnout. Normy ČSN byly k dispozici např. ve státní vědecké knihovně. Jinak to co přicházelo zvenku, muselo být schváleno státní zkušební komisí, což bylo síto, které zaručovalo, že se sem nedostal kdejaký šunt jako je tomu nyní.
Nejsem lékař, ale přesto se domnívám, že panická ataka není známkou bipolární poruchy, ale je spíše příznakem agorafobie. Škoda lidského života, upřímnou soustrast pozůstalým.
No dobře, nejsem taky lékař i dyž tu informaci od zdravotníka mám, ale i tak neměl ten člověk projít prohlídkami. Samozřejmě souhlasím s tím že zbytečně zemřel člověk a soucítím s pozůstalými.
Mám také špatnou skušenost s nízkonákladouvou společností, když zrušila let na který jsem měl já i další koupenou letenku. Letěli jsme s kolegou pracovně do Pakistanu, Praha-Dubai s Emirates a pak dále s nízkonákladovými Blue air. Letenky nám koupil zaměstnavatel. Zůstali jsme trčet v Dubai 24 hodin bez jakékoli informace, tyhle nízkonákladovky nemají svoje pevné přepážky, dovolat se jim nedá a ani na centrálních informacích neměli žádné informace o našem letu. Samozřejmě nám uletěl i další spoj z Karáčí do Faisalabadu. Neposkytli nám ani ubytování, stravu jako je to u solidních aerolinek, protože to nízkonákladovky neposkytují. Nakonec po nějakém čase a stížnostech jsme se dozvěděli, že prostě zrušili let protože se jim na něj nesešlo dost pasažérů ale že na žádné náhrady nemáme nárok. Když letět tak jedině se solidní společností která je členem ICAO a nebo radši sedět doma na zadku ale níkonákladovky ani náhodou.
Mám takový pocit, že přezdívka pérák nebyla kvůli zadnímu odpružení, ale kvůli přední teleskopické vidlici. Zadní odpružení kluzáky měly třeba už válečné motorky BMW. Aspoň jsem to kdysi četl v jedné publikaci o Jawě. Ovšem vydané kolem roku 1970 a to byla doba, kdy se lhalo docela dost. Když tak se nechám poučit, jak to bylo, pokud někdo ví o tom víc.
No já byl dodnes přesvědčen, že je to těmi zadními kluzáky. Ale ruku bych za to do ohně nedal. Mám knihu Automobil a motocykl v obrazech od Josefa Fronka z r.1962 a tam ten pérák je, ale není nazýván jako pérák ale jako Jawa 250 ccm starší typ.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
B747 je impozantní éro a má značné zásluhy na letecké dopravě ve světě. Stojí za to si přečíst historii jeho konstrukce a výroby. Začali kvůli němu stavět novou fabriku a to v době kdy ještě nevěděli jestli se "povede". Ovšem cestovat v něm na dlouhých tratích (na krátkých samozřejmě nelítá) ve třídě economy není rozhodně žádná selanka. Cestující nacpaní jako sardinky, vydýchaný vzduch a dostat se z prostředních sedadel když jeden potebuje např. na WC je mnohdy atletický výkon, nehledě na to že před tím WC je stále fronta. Před prvním letem se 747 jsem se těšil ale to nadšení mě rychle přešlo.
1 odpověď