Kdyby se tak samy chovaly tak by jim to možná někdo věřil. Oni minimálně dvakrát v týdnu létají úplně zbytečně po Evropě a když se kupují nová auta tak je požadavek minimálně na V8. Proč nepožadují elektrická auta a jednat mohou online i bez létání. Kdybych jezdil do konce života parním strojem tak neudělám tolik emisí co oni za rok.
Zase se expert který nikdy nepracoval. Už dnes se některé profese nedají vykonávat ve vyším věku. Expert by mohl vzít 6m trám a běhat s ním po střeše, nevyleze tam ani teď natož v 67, nebo práce z lešení. Od 55 máte problém se schodama natož lešení nebo štafle. V 67 si to neumím představit . Čest vyjímkám , kteří to zvládají.
Že tam vymýšlí hřib a ubýrrá pruhy je pravda. Ale za většinu si mohou řidiči samy. Oni totiž v těch kolonách stát chtějí. Jinak by se na semaforech rozjížděli ihned a na maximální povolenou rychlost! Nejezdily by 20 km pod limitem , nekteří i výce! Jezdím tam deně. Připojování do pruhů nebo křížení pruhů, pro většinu ohromný problém a blokují klidně celé tunely protože se chtějí zařadit ihned, přitom na to mají kilometr i výce. No z místa se špatně řadí mezi jedoucí auta, ale to platí i na dálnici. Tam se taky umí připojit málokdo.
Sice TČ mám a jsem spokojen, ale důvodů proč to lidé nechtějí je několik. Nesmyslná cena a předražený produkt, který je založen pouze na dotacích a teď by chtěli ještě více. Toto je pokřivená Evropa, něco vyrábím ale je to neprodejné, tak si stěžuju u EK abych dostal dotaci . Když ji dostanu tak to ještě zdražím!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli si pan expert nevšiml tak na důchod se povinně platí už dávno. A jak to vypadá všichni víme! Z těchto fondů má zaručený zisk jenom a hlavně ten fond sám. Co to vede za experty když ty rozdíly ve zhodnocení jsou dvouciferné? Toto ti vkladatelé nemohou nijak ovlivnit! Pokud si nakoupím akcie sám, tak bez příspěvku státu a odečtu z daní. Proč asi? Chtějí plnou kontrolu a svůj zaručený zisk.