Kdyby se tak samy chovaly tak by jim to možná někdo věřil. Oni minimálně dvakrát v týdnu létají úplně zbytečně po Evropě a když se kupují nová auta tak je požadavek minimálně na V8. Proč nepožadují elektrická auta a jednat mohou online i bez létání. Kdybych jezdil do konce života parním strojem tak neudělám tolik emisí co oni za rok.
Nedokážou s evropským platem pro lidi nemáte prostě šanci. Ať tady Číňané klidně vyrábí. Ale pokud budeme dovážet auta z Číny tak miliony lidí nebudou mít co jíst...
Neohánějte se platem. V USA jsou platy ještě vyšší a auta jsou tam o polovinu levnější než v EU. EU si zdražuje auta sama povolenkama a nařizováním co tam má být a co ne. To samé palivo, máme nejdražší na světě, ale jenom protože nám na něj dají extra daň. Vůbec jim nejde o ekologii, ale o prachy.
Zase se expert který nikdy nepracoval. Už dnes se některé profese nedají vykonávat ve vyším věku. Expert by mohl vzít 6m trám a běhat s ním po střeše, nevyleze tam ani teď natož v 67, nebo práce z lešení. Od 55 máte problém se schodama natož lešení nebo štafle. V 67 si to neumím představit . Čest vyjímkám , kteří to zvládají.
Zdravotnictví je služba jako jakákoliv jiná, jen stát si jí zmonopolizoval a přes státní certifikace neúměrně předražil.
Základem by mělo být soukromé pojištění, něco jako je havarijní pojištění aut, to znamená s nějakou spoluúčastí a určitými bonusy a malusy podle způsobu svého života a péči o své vlastní zdraví.
Co to meleš , každý už povinně pojištění platí. Tak jaké další pojištění. Vždyť se jenom zase rozkrade.
Co si všichni stěžujete!Vždyť jsme svobodná a demokratická země,až to někdy hodně bolí!Každý člověk má právo svobodně volit!A tak co tam dnes sedí za odborníky,za to si můžeme sami!Bohužel nemůžu psát nemravně!!!
Tak to je velký omyl. Když se mi nelíbý ani jedna strana , tak volit nemůžu. Další omyl je že vítěz voleb nevládne. Evropská a hlavně Česká specialita. A další je že volební systém a spousty dalších věcí jsme si nezvolili.
Že tam vymýšlí hřib a ubýrrá pruhy je pravda. Ale za většinu si mohou řidiči samy. Oni totiž v těch kolonách stát chtějí. Jinak by se na semaforech rozjížděli ihned a na maximální povolenou rychlost! Nejezdily by 20 km pod limitem , nekteří i výce! Jezdím tam deně. Připojování do pruhů nebo křížení pruhů, pro většinu ohromný problém a blokují klidně celé tunely protože se chtějí zařadit ihned, přitom na to mají kilometr i výce. No z místa se špatně řadí mezi jedoucí auta, ale to platí i na dálnici. Tam se taky umí připojit málokdo.
Komunistická Jižní spojka plná kamionů má 3 pruhy. V devadesátých letech přišli géniové a postavili Štěrboholskou radiálu. Ovšem se dvěma pruhy s mnoha připojovanými tepnami. Průmyslová, Kutnohorská a podobně. Takže lanový most, kde se ze třech stávají dva pruhy je ve špičkách špunt. Také nájezdy a sjezdy kolem Černého Mostu jsou problematické, Cesta přes most směr obchvat Vysočan stáhne dva pruhy do jednoho a je tam tuším 40. Vzhledem k průměru zatáčky kamion rychleji jet ani nemůže. Pak šílenost kolem Letňan a Proseka. Věčně rozkopaný začátek D8... Obchvat Prahy chybí už 30 let. Příjezd na D5 do Prahy a cestu kolem Ořecha ani nebudu komentovat. Tam to snad nikdy nebylo bez nějaké uzavírky. Všude mají být 3 a lépe 4 pruhy. Na příjezdu od Chomutova je na dálnici přechod a 50tka. Totéž na Příbram. A takhle bych mohl psát a psát až by z toho byla kniha s názvem Magistrát jen hrabe a na město dlabe.
Na Příbram už od pondělí není. Je tam nový podchod. Aspoň něco málo k lepšímu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli si pan expert nevšiml tak na důchod se povinně platí už dávno. A jak to vypadá všichni víme! Z těchto fondů má zaručený zisk jenom a hlavně ten fond sám. Co to vede za experty když ty rozdíly ve zhodnocení jsou dvouciferné? Toto ti vkladatelé nemohou nijak ovlivnit! Pokud si nakoupím akcie sám, tak bez příspěvku státu a odečtu z daní. Proč asi? Chtějí plnou kontrolu a svůj zaručený zisk.