Autorka pravdu v tom, že za tyto peníze opravdu žádné bydlení nepořídí. Je třeba chápat i rodiče. Našetřit tyhle peníze není jednoduché. Ale věřím, že časem argument dětí pochopí. Ale v čem bych nesouhlasila je to, že dnes je vše jinak než za mládí rodičů. Možná ještě tak před dvěma lety ano, ale dnes? Velká část mladých žije z platu kolem 25 000.- čistého. Z toho si musí ušetřit na bydlení, na svůj důchod, na auto, bez kterého se nedostane do práce a zaplatit stále se zvyšující životní náklady. A to nás čeká ještě zdražení všeho díky emisním povolenkám. A do toho je stát tlačí do investic jako je fotovoltaika, nové kotle... A kde jsou další náklady na děti.Tak že se vracíme k rodičům do jednoho pokoje. A pravděpodobně nezbývá nic jiného, než se s tím smířit. Alespoň té větší části populace, které se to týká.
Proc miliardari blokuji majetek detem???
Víte, ten článek má naprostou pravdu v tom, že v dnešní době by se měly děti učit hlavně jak s informacemi pracovat a jak vyhledávat kvalitní informace.
A kdyby vás zajímalo proč, tak třeba proto, aby chápaly rozdíl mezi Seznam.cz a jeho zpravodajským webem, a blogovacím prostorem na Médium.cz, které sice provozuje stejná firma, ale je to platforma určená veřejnosti, kam může psát kdokoliv. Tyhle články píšou soukromé osoby a Seznam.cz je nijak vyměňovat nemůže.
V tomhle vám znalost letopočtu Zlaté buly sicilské moc nepomůže.
Problém česka je, že všichni víme jak by to mělo být, skutek utek ve všech funkcích.A tak zůstáváme u té zkostnatělé lenosti, ale máme jednotlivce, kteří své nabyté vědomosti dokážou rozvinout a po ukončeném vzdělání se nadále rozvíjí a jsou přínosem společnosti s velkou a vysoce ceněnou přidanou hodnotou, kterou nám snižuje naše pohodlnost a česká vychytralost končící pasivnim přístupem. Nejsme vychováni pracovat v týmu a nechceme se dělit o úspěch. Školy musí vést žáky k upřednostňování společné práce nad osobní zájmy, abychom byli konkurenceschopní ve světovém měřítku.
Před osmnácti lety mi sama doktorka, která se starala o lidi po transplantaci, říkala, že se potom jinak chovají, mění se. Nemám vysvětlení, ale imunosupresiva a chemická změna vnitřního prostředí mohou mít vliv. V lidském těle vše souvisí se vším.
Ano mění se, protože musí změnit způsob života , podřídit se léčebnému režimu a to má vliv na fyzický i psychický stav. Stává se z vás celoživotní pacient a to má vliv na osobnost každého pocienta a ne každý se stím vyrovná. Lékaři ti dají šanci a je jen na tobě jak sní naložíš.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech výuky je dnes jen akt zoufalství. Rodina aby mohla trochu slušně žít, musí předat do tohoto nefunkčního školského systému děti už kolem třetího roku. A pak se pokračuje v tom marasmu často až do 25 roku. Nadto je zde špatná sociální politika s drahými novými byty a vysokými půjčkami. Není toho opravdu moc pozitivního, co by přimělo mladé ženy mít dítě. Je to sice radost, ale i spousta starostí. Vláda se stará jen o sebe, vše ostatní je jí jedno.😔👎
Můj dvanáctitetý vnuk dojde ze školy a pronese: Ty žvásty učitele se už nedají poslouchat, kdo to má vydržet. Společnost si nezaslouží nové děti, její priority ničí zodpovědné mladé a smyslu života. Nastupující mladé generace, se netají tím, že je to nezodpovědné přivést dítě do takového marasmu a nejistoty. Je to generace v velkým a širokým rozhledem.
Moje dcera je mimořádně nadaná na klavír a věřte, že hra na kvalitní nástroj je něco zcela jiného (v rámci soutěží měla možnost si zahrát na opravdu kvalitní nástroje, včetně toho na AMU v Praze). Ta dřina se zúročí jen na dobrém nástroji a dítě, když slyší ten rozdíl, je mnohem motivovanější.
To, s čím nesouhlasím je, že by jej měl pořizovat Radovánek.
Za mě by bylo optimální, kdyby pro všechny krajské ZUŠ byl k dispozici sál s opravdu kvalitním nástrojem (např v nové ZUŠ Sokolovska, která se zrovna staví a s takovou možností se počítá a sem by takový nástroj patřil), kde by se mimořádně nadaní mohli připravovat na soutěže a kde by se mohly pořádat koncerty.
Klavír neni kytara, potřebuje stabilní prostředí, jinak ladíte a ladíte.
Soukromá 🤣 hej šéfe, 70% vlastní stát, a I ja jsem občanem této republiky, energetika ve světě není nikde soukromá. Energetika je věc národní bezpečnosti. Pouze v Evropě se hraje na volný trh s energetikou, která je ale naprosto utopisticka a v evropském sociálním systému úplně na hlavu.
Je to proto, že to němcům vyhovuje.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jejich rodiče mají pravdu.Je jasné, že za 300 tisíc byt nekoupí, ale těžko mohli čekat, že jim rodiče hodí na stůl tři miliony. Navic těch 300 tisíc rodiče určitě šetřili několik let a chápu, že fakt naštve, když jim někdo řekne, že to není nic. Přitom vím, že sami mladí dnes nejsou schopni ušetřit z vyplaty ani korunu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Stale plati rodice uzivi 10 deti a 10deti neuzivi jedny rodice. Nedavat nic, at se postaraji o svou budoucnost. Dobro se vzdy obrati ve zlo.