To víte, dáma je materialista. Těmito typy lidí já strašně pohrdám. Ono totiž stačí jedno lusknutí prsty a život se jim otočí o 180 stupňů a peníze a hmotné statky jsou jim k ničemu. Navíc se ptám, v čem je její přínos pro společnost, že ji dávají tolik prostoru v médiích?
Pokud by nebylo tupounů, kteří na to klikaji , tak by se o ní nepsalo. Z toho zije hlavne Seznam a autor clanku za kazdy klik na clanek..Jinak přínos NULA.
Jasně, Putin a agresivita bolševického Kremlu pro vás asi není ohrožení... 🙁
Pokud by NATO a spol nestourali do konfliktu na Ukrajině, tak je dávno klid... Putin by si vzal Krym a Donbas a žilo by se v.klidu dal. Je mi úplně jedno koho ty území budou...Proč to není jedno světu?? Ať si to tam vyřeší sami. napr. Zakarpatska Ukrajina, Kladsko nebo Luzice také byla kdysi "Česká" je to jen historie...
Vzhledem k tomu, že se rychle blíží svátky klidu a míru, dávám si dobrovolně několik týdnů dočasný detox z tohoto velmi toxického prostředí „fotbalových“ diskuzí 🙂 Poslední zápasy roku už budu sledovat bez aktivního zapojení se do těchto zapáchajících, bažinatých vod 🙂 Všem přeju krásné a klidné Vánoce a uvidíme se někdy v roce 2025. Fotbalu ⚽ zdar a Spartě 💙💛❤️ obvzláště 🙂
Promluvil Spartanský posera, co neunese porážku....
no to nevím, čím více o této situaci přemýšlím, tak je to chyba řidiče MHD, jestliže již byla paní vedle něj a on se rozjel a až pak hodil levej blinkr.... Někde jsem četl úvahu, že když vznikne kolize s vyjíždějícím vozem MHD, tak když ho někdo nabourá do přední části, tak je to většinou chyba řidiče MHD, když někdo nabourá MHD do zadní poloviny, tak je to chyba toho druhého řidiče (samozřejmě pokud řidič MHD blikal dostatečně včas). Tady je to kolize s přední částí vozu MHD...
To jste četl úvahu dopravních policistů na kruhovém objezdu. Tam to plati. To co píšete, tak díky akceleraci moderních vozidel lehký návod jak udělat pojišťovací podvod na chudaka s dlouhym busem...ten by nemel nikdy sanci.. Prohlédněte si celé video, v kterém pruhu jede osobak a běžte na školení řidičů. Já tam chodím každý rok (s busem ani TIR nejezdim) ani se jich nezastavam....
Já vím, že tu paní asi nenávidíte, ale řidič autobusu NEBLIKAL dostatečně (včas). To nesnižuje chybu řidičky, ale ledacos to vypovídá o osobnosti toho řidiče.
Nevkládejte mi nic do úst koho návidím a nenávidím. Mám najeto za 30 let hodně kilometrů, abych poznal, že řidička ve fordu je nemehlo a zároven viník.... Ŕidička zase neměla dostatečný rozhled a prostor pro zařazení....a mohla počkat 10 sekund, než projede délka busu a ona se bezpečně zařadí...
Vy pořád myslíte, že tam, je levý a pravý pruh. Že tam jsou dva. Ale tak to není. Tam je pro osobáky jenom jeden průběžný, chápete to? Ona jede ve svém průběžném pruhu a autobus, když je na její úrovni, vyrazí ze zastávky tak, že jí zcela zablokuje možnost změny pruhu...
.
Kde by tedy měla čekat, když těch několik stovek metrů je to rovný, průběžný pruh a vpravo je nejprve MHD pruh a potom zastávka, kam nesmí?
.
A ta hra na to, že odpovídám jenom já, mě už nebaví. Jestli tahle diskuze má k něčemu vést, tak mi teď odpovězte: Jste v průběžném pruhu, na úrovni autobusu, chystáte se na manévr, dáváte blinkr. Najednou autobusák vedle vás dá blinkr, okamžitě vyrazí rovně, tím vám brání ve změně jízdního pruhu. Máte jen dvě možnosti v tu chvíli. Buď to stihnout, nebo to zatlápnout, zůstat stát vedle autobusu s puštěným blinkrem a užívat si troubení aut za vámi, protože jim blokujete odbočení doleva. Nebo, když je autobus v zastávce, zastavíte preventivně, i když mu stále bliká pravý blinkr.. Takže, co uděláte? Oba víme, že všechny tři varianty pro které se v danou chvíli rozhodneme, jsou chucpe.
Asi na té úrovni, kde vyjel ten bus a po odjetí jeho délky se zařadí... howk
Povinnost umožnit vyjetí autobusu ze zastávky se rozhodně neaplikuje ve chvíli, kdy jsem na jeho úrovni a on se rozhodne vyjet a začne mi tím záměrně bránit ve změně jízdního pruhu...
Paní v žádném odbočovacím pruhu nebyla. Je to jeden, v tomto úseku jediný průběžný pruh (ten vpravo, kde stojí bus, je výhradně zastávka, to není pruh), na odbočení vlevo a rovně+vpravo se to dělí až za zastávkou, tedy v místě před kabinou autobusu.
A teď mě odpovězte vy: Jste v průběžném pruhu, na úrovni autobusu, chystáte se na manévr, dáváte blinkr. Najednou autobusák vedle vás dá blinkr, okamžitě vyrazí rovně, tím vám brání ve změně jízdního pruhu. Máte jen dvě možnosti v tu chvíli. Buď to stihnout, nebo to zatlápnout, zůstat stát vedle autobusu s puštěným blinkrem a užívat si troubení aut za vámi, protože jim blokujete odbočení doleva. Co uděláte?
Autobus má přednost, stejně tak nevidí, že mu začala blikat pod jeho levým zrcátkem. Ona mění jizdní pruhy, tudíž je povinna dát přednost a nikoho nehrozit a neomezit. Počkat v levém pruhu a zařadit se za cca 10 sekund až odjede bus.... to se nikdo nepos...a neutroubí.... Co se zastáváte troubílků ???
Pokud blokuji odbočení v levo, (dostatečně je to tam značeno) tak tam nemám vůbec jezdit, ještě když je domácí a vím a vidím, že to "tam je "na krátko"... Stačí ?? Ještě pořád si myslíte, že na vině je řidič MHD ??
Jak píše řidič v popisu. Začal blikat, když paní byla u třetí nápravy autobusu. To znamená, že měl počat, až paní odjede a pak terpve se rozjet. Paní začala blikat před započetím úkonu, v okamžiku, kdy vznikal pravý odbočovací pruh, do té doby byla zastávka, takže neudělala nic špatně. Když jedu osobákem a vyjíždím od krajnice, dám blinkr, kouknu do zrcátka, zda je volno a pak teprve jedu. Kdyby toto udělal, nic by se nestalo. Problém je právě v tom, že řidiči MHD dají blinkr a hned jedou, nepočkají až odjede auto, které je vedle nich. Jinak to, že odbočovací pruh začíná těsně za zastávkou je samozřejmě taky problém, ale to už je jiná. Hlavní je, že PROFESIONÁLNÍ ŘIDIČ musí tyto situace dokázat předvídat.
Každý řidič musí předvídat !!!! Paní je prostě blbka....Flastr na řidičku !! Zopakujte si něco o jízdě v jizdních pruzích a výjezdu MHD ze zastávky. Ŕidič není chameleon,.který vidí pod sebe, že mu začala blikat pod zrcátkem...
Jedete na jednoproudé silnici kolem zastávky, na konci zastávky se chystáte zařadit do vzniklého odbočovacího pruhu. Jste na úrovni autobusu, chystáte se na manévr, dáváte blinkr. Najednou autobusák vedle vás dá blinkr, okamžitě vyrazí rovně, tím vám brání ve změně jízdního pruhu. Máte jen dvě možnosti v tu chvíli. Buď to stihnout, nebo to zatlápnout, zůstat stát vedle autobusu s puštěným blinkrem a užívat si troubení aut za vámi, protože jim blokujete odbočení doleva.
Ted si tu vaši úvahu čtu asi po třetí a vy jste opravdu asi neřidič, nebo máte řidičák pár týdnů...
Jedete na jednoproudé silnici kolem zastávky, na konci zastávky se chystáte zařadit do vzniklého odbočovacího pruhu. Jste na úrovni autobusu, chystáte se na manévr, dáváte blinkr. Najednou autobusák vedle vás dá blinkr, okamžitě vyrazí rovně, tím vám brání ve změně jízdního pruhu. Máte jen dvě možnosti v tu chvíli. Buď to stihnout, nebo to zatlápnout, zůstat stát vedle autobusu s puštěným blinkrem a užívat si troubení aut za vámi, protože jim blokujete odbočení doleva.
1) Ŕidič je povinnen umožnit výjezd MHD ze zastávky. 2) Paní byla v odbočovacím pruhu do leva a nacpala se tam jak ta kráva. MHD blikalo dostatečně. Paní měla počkat za busem. Podívejte na to od začátku. Každopádně arogance řidičky ve fordu a flastr na ní !!
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Proč EU nehledá příčiny?? Moje letní zkušenost....: cestou k Ćernému Moři v Rumunsku jsem potkával nákladní vozidla s Gruzinskou a Azerbajdzanskou registrací... bylo jich nezvykle moc... bylo to kousek od Konstanty v Rumunsku, coz je největší rumunský přístav....potom už je to jednoduché...