Historie se opakuje.
Rozhlas.cz:" Baťovské firmy v okupované Evropě vyráběly obuv pro wehrmacht a některé využívaly i nucené práce Židů. Jejich rozhodování ale mohl tehdy Baťa ovlivnit jen obtížně. Nicméně s nimi stále spolupracoval a prostřednictvím dceřiných společností jim dodával ze západu některé klíčové suroviny, což vedlo spojence tomu, že Baťovy závody zařadili na černou listinu podniků podporujících Němce. V Egyptě pak spojenci za vyjednávání s nepřítelem přímo zadrželi pět představitelů tamní baťaovské pobočky vedené Baťovým bratrem Jindřichem.
Baťa ovšem zároveň finančně podporoval Benešovu exilovou válku. Po válce byl Baťa souzen jako kolaborant. Soud byl zřejmě do značné míry motivován tím, že v případě znárodnění by muselo Československo platit Baťovi astronomické odškodné. Baťa byl odsouzen k vězení a propadnutí majetku."
Otázka:"Bude souzeno vedení firmy Prabos za kolaboraci s ruským režimem?"
Rasismus v naší společnosti existuje. Ale ptal jsem se policisty, když si mi stěžoval, že ohromně narostla kriminalita ukrajinců. Proč okamžitě nevyhostíte každého, kdo udělá přestupek či trestný čin. A on, že to jen zdokumentujou a ve většině případů to jde do ztracena. Hází vinu na státní zástupce a na soudy. Kdybych se zeptal státního zástupce a soudce tak ten řekne, že takovýhle paragraf neexistuje. A že policie má dost pravomocí. Klasická smyčka.
Zatím nám pan prezident Zelenský včera(24.8.24) předložil 3 politicko-vojenské cíle, které byly v podstatě splněny. 1. Ukázat, ruskému obyvatelstvu, že russkému režimu jde více o to dobývat cizí území, než chránit vlastní obyvatelstvo. 2. odpoutat bojové jednotky a rezervy z východní Ukrajiny 3. zajmout co nejvíce rusských vojáku, tak aby je mohla Ukrajina vyměnit za ukrajinské válečné zajatce. O dalším průběhu operace můžeme jen spekulovat. V zásadě jsou tři možnosti. 1. Pokračovat v ofenzivě - směřovat k vojensko - průmyslovým centrům dobýt tzv. nepřátelská těžiště. 2. Zakonzervovat prvotní úspěch ofenzivy - přejít do obrany, tak jak naznačuje článek. 3.Stáhnout se a připravit se na další úspěšnou operaci podobného charakteru.
Docela by mne zajímalo, který způsob vedení operací v kurské oblasti byste doporučili generálu Syrskému z pozice prezidenta.
"V zemi nebojácných idiotů " kniha o Ilfovi a Petrovovi Autror: Yakov Solomonovič Lurie. Pod pseudonymem Avel Adamovič Kurdyumov vyšla v roce 1983 Lurieho studie o životě a díle I. Ilfa a E. Petrova: „V zemi nebojácných idiotů“ ( (Paříž: La Presse libre, 1983). Dotisk: Petrohrad, nakladatelství. EUSPb. 2005 Je ale pravda, že fráze pochází ze zápisků I. Ilfa „Země neohrožených idiotů. Je čas je vyděsit." O významu této fráze, která je v poznámkách autora uvedena bez jakékoliv souvislosti jsou vedeny dlouhé diskuse. Snad je parafrází na jméno díla jiného autora Prishvina "V zemi nevystrašených (nevyplašených, nebojácných) ptáků". Kdo však žil v komunistické zemi nebo jiné diktatuře chápe tento aforismus zcela jasně.
Dobrý den paní Ekaterino.
Chápu co chcete říci. Ale také chápu přístup USA a členských států NATO. Jde o vybudování důvěry. Izraeli v prvních letech nechtěl pomoci skoro nikdo. Snad kromě Československa. Vztahy Izraele s USA se budovali postupně a nebylo to jednoduché. Ukrajina dokáže russáky porazit, protože na jejich straně je pravda.
Tak tenhle článek se mi vůbec nelíbil. Pan Dolejší jen fabuluje, neuvádí zdroje svých úvah a používá terminologii nějakého hotentota. "Nájezd" - coto do prčic je? Jako bych četl ruský propagandistický telegramový kanál. Copak ukrajinská armádfa jsou nějací nájezdníci? Pane Dolejší zkuste to trochu jinak a lépe -tenhle domácí úkol se Vám nepovedl.
Šéf ukrajinské zpravodajské služby Budanov prohlásil, že hlavním cílem je letiště ve Voroněži odkud russáci provádějí zdrcující nálety pumami GAB. Prohlášení bylo provedeno s typický Budanovským ironickým způsobem, kdy prohlásil, že západ zakazuje používat jejich zbraně k zastavení těchto útoků a tak si do Voroněže vyšlápli pěšky. Tak ho berte s rezervou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Celý ten článek nějak kulhá.
Možná by stálo za to podívat se na hlavní příčinu vysokých cen na železnici a tou je absence konkurence. Zatímco o náklady po silnici se přetahuje mnoho dopravců a tím tlačí na cenu a snižování nákladů na železnici se nic takového neděje. Zkuste po čd cargo poptat přepravu 40tun nákladu z Lovosic do Brna po železnici. Nakonec si myslím, že Vám pošlou nabídku na 2 kamiony.