Problém automobilek v Evropě spočívá v tom, že masívně naskočily na elektromobilitu bez ohledu na nás zákazníky. Náklady na elektromobilitu logicky chtěly automobilky zaplatit od zákazníků. Aby se snížil rozdíl mezi mezi předraženým EVčkem a spalovákem řešily automobilky mimo jiné drastickým zdražením spalováků.
Máte úplnou pravdu, problém je ovšem v tom, že to nezmizí lusknutim prstu.
Obyvatelé takových ubytoven jsou obvykle málo vzdělaní. Jen malé procento z nich má alespoň učňák. Mnozí nemají dokončenou ani základní školu.
To jsou ukázkoví kandidáti na takové zacházení. Většina z nich neměla ze své původní rodiny dobrý vzor, tudíž si neví rady jak z toho ven. Mělo by se s nimi pracovat, jenže to je práce, která přesahuje více než jednu generaci.
Máš možnost to zkusit.
Stát selhal v tom, že nemá dostatek bytů pro chudé, především pro matky s dětmi v nouzi. Státní bydlení by bylo důstojné a tito nájemníci by měli přísné podmínky, které by museli dodržovat. V reálu mají bohatí a zkorumpovaní podnikatelé s chudobou staré vybydlené ubytovny, které nabízejí za přemrštené peníze svým nájemníkům. Ti se propadají ještě více do bídy a chudoby. Netvrdím, že mi nevadí, že mnoho z nich nepracuje. Ale abyste mohli důstojně žít, musíte se od něčeho odrazit.
Nejhorší je, že na celé té tristní situaci kasírují jen nemravní podnikatélci, kteří jen vybírají peníze a investice do bydlení nulová, jsou to zavšivená doupata bez sociálního zázemí v jednotlivých bytech. Neomlouvám nepracující z těchto ubytoven, ale stát tyto kšefty s chudobou léta nechal bujet a nedělal nic. Jen se navyšovaly sociální příspěvky a ty končily ve zbohatlických kapsách.
Když se rozhodneš, že nebudeš pracovat, nemáš se od čeho odrazit. Jestliže někdo odmítá pracovat tak je pro něj vybydlený brloh až dost dobrý.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Výrobní cena elektřiny z uhlí i jádra je pod 1 Kč za kWh, finální cena pro pro zákazníka je od 5 Kč výš. Poděkujme neschopnému a zlodějskému státu. Mimochodem ty pálky za tzv. povolenky vypouštění kysličníku uhličitého skončí na Ministerstvu životního prostředí, to je v drápech ministra Hladíka, který je s chutí rozfofruje.
6 odpovědí