Především výrazně omezit různá "občanská sdružení", různé "neziskovky" a další pochybné spolky a skupiny. A to nejen v případě protipovodňových opatření, ale i např. přehrad, dopravní infrastruktury - dálnice, železnice, atd... V tomto směru je třeba změnit legislativu, není možný přece se roky zabývat 10-ti odvoláními různých exotů a roky oddalovat výstavbu kritické a dopravní infrastruktury.
Stačilo by jediné. Přestat sponzorovat tyto darebáky z veřejných rozpočtů, jak se to dnes děje. Ať tyto pochybné spolky financují jejich členové z vlastních kapes.
A co s Dětma země? Kdo zváží co s nima?
Stačilo by přestat financovat darebáky, kteří se štítí poctivé práce a říkají si aktivisté, ze státního rozpočtu, tedy z našich daní. Museli by se živit prací, pokud vůbec něco umějí, a neměli by čas terorizovat společnost. Bohužel vládnoucí skupina je sponzoruje a je za tuto situaci zodpovědná.
Stačí jedno dítě země a je vše jinak, třeba dálnice do Zlína ne tož ochranné hráze, poldry, přehrady
Chápu, že obce čekají na dálnici do Fryštáku a že jejich starostové projevují nevoli. Jde ale o úhel pohledu. Nikdo nebránil obcím, aby si prosazovaly své požadavky.
Člověk si musí v životě určit své priority, řekl Miroslav Patrik
Stačilo by přestat financovat darebáky, kteří se štítí poctivé práce a říkají si aktivisté, ze státního rozpočtu, tedy z našich daní. Museli by se živit prací, pokud vůbec něco umějí, a neměli by čas terorizovat společnost. Bohužel vládnoucí skupina je sponzoruje a je za tuto situaci zodpovědná.
pokud se neupravo jasne zakony, vyvlastneni se tahne po soudech. do toho se tlaci fiktivni ekologove a casto i ekoteroriste. je cas to rozseknout. silne pochybuji ze pred volbami 2025 na to soucasna vlada najde odvahu. pokud ano mozna zmenim volebni listek v obalce.
Stačilo by přestat financovat darebáky, kteří se štítí poctivé práce a říkají si aktivisté, ze státního rozpočtu, tedy z našich daní. Museli by se živit prací, pokud vůbec něco umějí, a neměli by čas terorizovat společnost. Bohužel vládnoucí skupina je sponzoruje a je za tuto situaci zodpovědná.
Vyvlastňování pozemků je až na konci celého procesu. Tomu předchází územní a stavební řízení, které blokují v pocitu vlastní důležitosti, neomylnosti a většinou jen z principu MOŽNOSTI BLOKOVAT všemožné spolky, jednotlivci i obce. Dokud bude mít každý spolek, který se subjektivně považuje za dotčenou osobu, právo vznášet námitky do průběhu řízení, nic se nevyřeší.
Stačilo by přestat financovat darebáky, kteří se štítí poctivé práce a říkají si aktivisté, ze státního rozpočtu, tedy z našich daní. Museli by se živit prací, pokud vůbec něco umějí, a neměli by čas terorizovat společnost. Bohužel vládnoucí skupina je sponzoruje a je za tuto situaci zodpovědná.
Bez diskusí vyvlastnit a těm co nyní řvou že ne, tak jim nechat hradit
veškeré škody po případné povodni,pak by možná pochopili i oni že
jsou škůdci v 99% národa.Zároveň zakázat ekologickým zmetkům
pod velkou pokutou jejich několikeré napadání u soudů.Taktéž za
zdržování těchto staveb pokuty v řádech milionů.Pokud nezaplatí tak
pozavírat a zabavit veškerý majetek včetně jejich zrušení.To by bylo
jednoznačně, přínosem.
Stačilo by přestat financovat darebáky, kteří se štítí poctivé práce a říkají si aktivisté, ze státního rozpočtu, tedy z našich daní. Museli by se živit prací, pokud vůbec něco umějí, a neměli by čas terorizovat společnost. Bohužel vládnoucí skupina je sponzoruje a je za tuto situaci zodpovědná.
Nevím o nikom. Buďte konkrétní. Za to o Konečné vím, že ji spolužáci vyzívali ať se vrátí na ZŠ a zopakuje si gramatiku. Co se tyče Vašeho projevu, tak jakákoliv praktická škola je pro Vás něco nedosažitelného. Tak nekafrejte a jdete si doplnit vzdělání.
Gramatiku si zopakuj Ty. Zvláště psaní i - y po obojetných souhláskách.
O.K. Děkuji za specifikaci. Já měl možnost vidět toto zařízení na vlastní oči v době, kterou jsem uvedl. V roce 1950 jsem nebyl jeden rok na světě a tak jsem napsal to, co jsem viděl na vlastní oči.
Ještě upřesnění. Těchto 30 souprav motorový a vlečný vůz vyrobila Královopolská strojírna v Brně. Kolejnicové brzdy byly napájeny elektrodynamickou brzdou, takže když se vůz dostal do skluzu, tak nebyly účinné a také nedokázaly vůz zastavit na svahu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na zhruba 20 kilometrech jsem napočítal 65 kamer…
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
StB byli proti dnešním demokratům ubozí amatéři 🙂
1 odpověď