5+1 důvodů, proč nebude hitem
1 -zastaralá platforma MEB konstrukčně stará 10 a víc let
2-Firma majitelům enyaqu zabodla nůž do zad s aktualizací SW -4.0 nedáte do ,,starého auta, Tady to bude stejné ? Kdo mě jednou podvede skončil .
3 - V základu nejsou třeba čidla na parkovaní , tempomat ,ACC Navigace ,, k jejich nákupu ale potřebujete koupit baličky a přidat hromadu peněz
4-Konkurence je o velký kus dál a nová tesla Y bude na jaře .Konstrukčně o 10 let napřed
5-prodejci o tomto autě ví prdlačku a neumí to prodávat a část prostě elektro auta nechce prodávat .K tomu servis co netuší protože to nezná.
6-Zadejte si do konfigurátoru věci co chcete a u auta v této hladině očekáváte cena bude hodně přes 1 000 000kč
Včera jsem cestoval přes WIEN a jsem tam celkem často pracovně .Zhruba 60 dnů v roce . Centrum je tak neuvěřitelně přeplněné že si to těžko představit . čekání v nekonečném davu lidi klidně 20 minut na svařák ,punč a nebo čaj mi nepřijde dobré a potom stojíte v davu jak jak na koncertu v první řadě .. Ozdoby a kde co dalšího co tam je na prodej má ceny jako v centru metropole a reálně to moc lidí nekupuje a stánky lidé většinou obchází . Kaštany mají v celém centru na mnoha místech . To jen pohled mojí optikou . Trhy jsou na více místech po městě ale všude je to podobné .
Je to zastaralé auto na letitém základu .Taková Nokia 5110 , Co škodovka v základu ubere ?? odhaduji klasiku- Pomalé nabíjení jedna fáze 7kw . Bez Tempomatu ,Bez ACC . Parkovací čidla v předu . Jednozonová klima. V zadu bez USB portu . Volant v plastu jak v dacia sandero .a pochopitelně malá baterie . cena od 1,1m .Pěkný kus bude za 1.5m
Trochu veterán ..první auto na této zastaralé platformě -základu se produkuje od 2019 ID3 ..takže tak 10 let stará technika která ale nefunguje .To se bude určitě dobře prodávat . Koho napadlo ve škodovce nedat do základu tempomat a parkovací čidla ?? To je agent tesla a já mu gratuluji k dobré práci pro firmu .
Zastaralá platforma konstrukčně 10 let pozadu . Bez aktualizací a podpory . SW nefunguje v ostatních autech na této platformě tak tady to bude stejné je to jen menší enyaq nic nového . V základu za 800t není tempomat a parkovací čidla v předu . Za peníze si můžete koupit přípravu a potom za další drobné tempomat koupit . Pomalé nabíjení je jistota hlavně DC 11KW když se plošně přechází na 22KW . Youtube po 10 letech za teslou ..jeden krám na této platformě mám doma a poslední .
Malý koment k článku . UFC je budoucnost ale při ceně 18kč -1kwh a spotřebě 20kwh na 100km běžného auta při přesunu mimo město je to náklad téměř 4kč -1km zhruba dvojnásobek oproti naftě a benzínu . Druhý problém je že nejsou auta schopná nasát 300kw ..většina jede tak 50-100 kw průměr ale klidně jen 30kw a méně pokud máte krám od koncernu na MEB platformě jako já doma ..
12
Sledujících
2
Sleduje
12
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
49% lidi je ale spokojeno..tak o co jde ..v dalších volbách udělá 45% s přehledem. U nás to bude do roka stejně.