Hmm to je odvážné označit celou nejnovější řadu vozidel z dílny VW za šrot. Co vás k tomu vede? Znáte něco lepšího?
Až si to koupíte tak pochopíte proč jsem nespokojen a označení za šrot je spíše pozitivní a kladné. Lepší je třeba vše z aktuální čínské produkce hlavně to prémiové. Pochopitelně tesla ta je tak 10let napřed ( já ji nechtěl) .. nový elroq nemá ani tempomat..u auta za 800 000kc co má zlikvidovat teslu .
to moje taky, navíc adaptivní tempomat by mi ani nedovolil to do někoho takto napálit....
Ale mi v tu nechceme moderní auta ..Poctivá stará oktavka s 1.9TDI je auto na celý život a klidně v tom můžete umřít ale zase ta spotřeba 4L na 100km .. Pokaždé to je něco za něco ..Jet ten člověk v touranu o generaci novějším tak auto samo začalo brzdit a měnil maximálně přední světla a kapotu nebo taky nic ..takto muže jit klidně sedět .
Za 800 tis už čekám pořádný kus auta. Ne auto v základu, spíše jako druhé do rodiny,které se hodí tak na rozvoz dětí do školy.
Ale třeba se pletu a nějakým zázrakem to opravdu bude ten "prodejní hit". Ve škodovce by na to ale spoléhat neměli.
za 799 je to oholeno na kost a lituji druhé majitele až to koupí a budou tam vrtat čidla na parkovaní a kodovat horko těžko někde v garáži . protože někdo v továrně rozhodnul že ušetří 3000kč na materiálu ..To bude realita .
5+1 důvodů, proč nebude hitem
1 -zastaralá platforma MEB konstrukčně stará 10 a víc let
2-Firma majitelům enyaqu zabodla nůž do zad s aktualizací SW -4.0 nedáte do ,,starého auta, Tady to bude stejné ? Kdo mě jednou podvede skončil .
3 - V základu nejsou třeba čidla na parkovaní , tempomat ,ACC Navigace ,, k jejich nákupu ale potřebujete koupit baličky a přidat hromadu peněz
4-Konkurence je o velký kus dál a nová tesla Y bude na jaře .Konstrukčně o 10 let napřed
5-prodejci o tomto autě ví prdlačku a neumí to prodávat a část prostě elektro auta nechce prodávat .K tomu servis co netuší protože to nezná.
6-Zadejte si do konfigurátoru věci co chcete a u auta v této hladině očekáváte cena bude hodně přes 1 000 000kč
Včera jsem cestoval přes WIEN a jsem tam celkem často pracovně .Zhruba 60 dnů v roce . Centrum je tak neuvěřitelně přeplněné že si to těžko představit . čekání v nekonečném davu lidi klidně 20 minut na svařák ,punč a nebo čaj mi nepřijde dobré a potom stojíte v davu jak jak na koncertu v první řadě .. Ozdoby a kde co dalšího co tam je na prodej má ceny jako v centru metropole a reálně to moc lidí nekupuje a stánky lidé většinou obchází . Kaštany mají v celém centru na mnoha místech . To jen pohled mojí optikou . Trhy jsou na více místech po městě ale všude je to podobné .
Dekuji za info. Mate blizsi informace k Faze 3?Kupoval bych nove, ne ojetinu. J asi rikam, jestli neni vhodna chvile pockat az budou baterie solid state. Pristi rok ma s nimi vyjet MG, tak jsem dost zvedavy, co se tyka kapacity aku.
Moje řešení je nekupovat nové ten provar je mega až to budete za 3 roky prodávat ..Lepší koupit nějaké klidně z roku 22 s nájezdem jsou v pohodě do 3Otk u značkového prodejce v rakousku nebo DE . za co nejméně peněz . Pokud nutně nepotřebujete ultra dojezd stačí 50 nebo 60 dojezd léto 300+ km ,, ta velká baterie 77 v IV80 kw je tak plus 100-150km ale zaplatíte navíc klidně 200 000kč za kousek dojezdu a nějakou výbavu , Mám otestované jako IV50 tak 80 .Elektro auta jsou jako telefony před 10 lety .Prudce se zlepšují rok od roku ,
Stačí se zastavit prodejce a trochu plakat a prodejce si poradí ..Vezme to jako testovací nechá ho tam nějakou dobu stát a je váš ..Aktuálně to je ale mimo realitu jen zvažovat za tu cenu to koupí jen blázen . Na jaře bude nový model Fáze 3 , kde bude už mnoho věcí jinak , Ta auta jsou ekonomicky provar epického rozměru . Rakousko je plné ojetých a nikdo je nechce . Na jaře budou pod 20t eur .Aktuálně se dá v pohodě sehnat IV80 s nájezdem do 30t rok 21 -22 vše je pod 30teur a najdou se i kousky za 25teur Nové to stálo třeba 70t eur . Základní IV50 nebo 60 je pod 25 už naprosto běžná věc .S trochou šikovnosti ho koupíte pod 600tkč s dovozem až domů včetně přihlášení . Ale je to jako dnes koupit IPHONE 7 ..funguje ale podpora není a výrobce už to nezajímá.
Já mám doma wallbox, ale také musím koupit nějakou mobilní. Spíš přemýšlím jestli má vůbec cenu 3f, bude to jen nouzovka nebo někam do penzionu který nemá nabíječku. Jakou jste koupil? Pošlete prosím odkaz.
Je to v principu jedno ..Na cesty mám krabičku 1fáze a přepínatelnou 6. 8 10 13 16A ..Ideální řešení .Za noc to dá klidně 50kwh z běžné zásuvky a to stačí . 3fáze je málo kde a pokud tak komplikovaně a vozit sebou redukce + kabel třeba 20m .To mi přišlo jako pitomost . V tom boxu není nic výrobně to je 1000kč max .
Těžko říct, jestli si dealeři vůbec uvědomují, že BEV od VW jsou velice nedobrá. já když jsem byl ve VW a škodovce jako zájemce, nevěděli o tom zhola nic. Nevěděli ani kolik to žere a kam to reálně dojede, natož aby věděli jak funguje PowerPass. Dokonce ani nevěděl, jestli enyaq co mi půjčují je verze 80 nebo 85, což pro mě bylo dosti zásadní. Pak mi řekli že dodání je za 9 měsíců a dál mě to už ani nezajímalo.
Já volal do jedné České firmy co dělá nabíječky (Morava) a jejich obchodní zástupce mi řekl že elektrické auto je krám ať si koupím benzín. Letos v září...tak jsem si koupil nabíječku na Aliexpres a je ok .
Jsou i tací kteří ho milují. Ale já to vidím stejně jako vy. A není to jen o autě. Začíná to nechutí ho vůbec prodat (dealery).
Pro prodejce to je budoucí komplikace a navíc jsou to lidé co.maji peníze. A není to jejich první suto od koncernu Koupí si BEV které je ale špatně. Nefunkční. Za rok navíc hw zastaralé.
Za 1.1 s DPH jsem měl nacenený Enyaq Tour 85 s tepelným čerpadlem a tažným. Nakonec jsem ale volil Teslu. Enyaq za mě má stále spoustu nedostatků, které neodpovídají jeho ceně navíc, když Tesla vyjde podobně. Ta je ale o poznání jinde. Enyaq by měl jit s cenou ještě dolů a hlavně by na tom měli zamakat. Ale rychle, vlak je už hodně rozjetý.
Vlak už ujel ..škoda vám dá z ceníku klidně 17% a přesto to nikdo nechce. Hlavně protože první majitele ( jako já) si to znovu nekoupí. Firma totiž pustila ven krám a ten za pochodu upravuje. Ale co je už prodané nikoho nezajímá a nebude.
To je ale snůška blbostí .. to auto tuším ani nemáte, že? I starší auta dostanou novější sw tak jaké pak aktualizace nejsou a nebudou ? Co by jste si chtěl dodělat konkrétně za výbavu kterou fabrika neumí ? To mě vážně zajímá 👌
Stará auta mají aktuální sw 3.7 a konec .. nejde tam nahrát 4.0 která má třeba manuální přípravu baterie na nabíjení..to můj veterán mít nebude.. Nejde tam podsvětlení tlačítek. A další věci.. třeba se občas nestojí telefon.
Opravdu máte Enyaq? Nespecifikoval jste. Jakou spotrebu mate za posledni tyden v tomto pocasi na dalnici pri 140 kmh. Mně nabiji na DC až 150 kW. Aktualizace sw byla v létě. 1.1 kw nabijeni to přece nejede ani ze zásuvky 220 V. A ze máte fotku? Pokud máte to auto, musíte těch fotek mít spoustu. Já.se rád bavim s lidmi, kteří něco vědí a vím, že vše není růžové. Ale hlupáky z lidí nedělejte. Obrátí se to rychle proti vám.
Všechny šroty na MEB platformě jsou stejné ..ENYAQ všechny .ID .BORN .O4 a další .To že vám auto funguje je super a gratuluji k dobrému nákupu .Mě nefunguje a nejsem spokojen nic víc v tom nehledejte Auto je po záruce a jsem v tom za své . Hlavní je varovat další hlupáky jako jsem já kterého jeden kamarád ze značkového servisu varoval ale já si řekl že jen nefandí,, elektro ,, . Pohledem 2roky dozadu vše co řekl už dnes mohu potvrdit . Jistě to bude jednou dobré ale to že koncern řeší 5 let podsvětlení tlačítek ukazuje jejich neschopnost .
12
Sledujících
2
Sleduje
12
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
49% lidi je ale spokojeno..tak o co jde ..v dalších volbách udělá 45% s přehledem. U nás to bude do roka stejně.