Tedy milá dámo, neměla jsem vás za úplnou hlupoňu, ale teď tedy mám...
Věkový rozdíl byl, je a bude stále stejný - to jste nevěděla?
Toto není o věku či zdravotním stavu pana Adamce, ale o vaší sebestřednosti. A pokud je opravdu nemocný - tak je třeba se o něj postarat.
Pokud bude péče značně omezená tak je šance že to pán ukončí dříve a paní bude velmi smutná ale zase velmi bohatá a ještě si majetek užije ve zdraví .
Leaf je naopak velmi dobré auto. Vyhrál mnoho ocenění, byl mnoho let nejprodávanějším BEV, je oblíbený mezi taxikáři po celém světě atd. 👍🏻
baterie se tam deformují teplem a degradují hlavně 24kwh je problém ..Pro nadšence super zábava za drobné ale kdo za to dal milion bude asi lehce nespokojen . . CHADEMO konektor jako bonus.
V čem nepíšu pravdu . Auto je na stejné platformě jako ID3 - prodávaná od 2019 . Konstrukčně třeba od 2015 -9 let . Podle informací od škodovky je nabíjení až 11KW -takže bude jistě jednofázová pomsta 7,2kw pro chudé verze junior . Někdo mi tu plácal o snu s 22KW klidně možné ale nevěřím tomu . Audi začala prodávat novou A6 s 11KW a rovnou říká že bude 22KW do budoucna . Já mám doma jedno elektro auto na MEB a pokud napíšu hodnocení tak mě automat zde blokuje za nevhodná slova . Já spokojen nejsem . Co tam máte dál ..
Nismo se zrychlením 0-100 km/h za 5 sekund? To překonala R32 Skyline v roce 1989. Pro ostrý elektromobil v roce 2024 je to spíš ostudné číslo... 😅
Japonské automobilky bohužel usnuly na vavřínech a teď těžce nestíhají. Toyota a Honda mají skvělé hybridy, ale BEV svět jim uniká. Nissan naopak nedokázal zužitkovat obrovský náskok, který měl díky svému modelu Leaf. Bude to chtít ještě hodně práce, aby Japonci dohnali konkurenci, ale držím jim palce. 👍🏻
leaf je opravdu špatné auto ..
Vše co píšete se již vyřešilo. Pokud chcete jiný produkt máte plné právo si jej zakoupit.
Nic se neřeší jen lžete sám sobě, .pro již prodaná auta není a nebude SW je katastrofa nefunguje to . Prostě koncern to udělá špatně nezvládne navrhnout a udělat funkční auto . Potom za pochodu zásadně mění HW a SW a nová auta už jsou náhle podle vás v pořádku ..ale co ty hromady šrotů co jezdí u lidi včetně mého ? tam nic co ..prostě jsem věřil slibu o aktualizaci a podpoře a ta není a nebude to chápeme oba . Mě nezajímá co mají nebo mohou mít nová auta ale to moje ani ne 3 roky staré . Koncern dopadne jako NOKIA a já se na to těším .
Jak říkám s konkrétním dotazem na infolinku.
Neumí nemají řešení ..stejná situace je další aut na platformě. CUPRA . VW ,AUDI . velmi intenzivně se tomu věnuji už víc než rok . Proto je nutno varovat další lidi před nákupem produktu který navrhoval nějaký hlupec .. To se fakt nikdo s tím autem neprojel v noci ?? Jak se mohlo stát že to pustí ven bez podsvětlení tlačítek a 6 let trvá oprava .
Bude mít 22kW ale nikdo nedobíjí z nuly jak píšete. Vétšinou se dobíjí od 45% nahoru. Bráno ze systémů reg. uživatelů.
Doporučím najmout jednoho člověka co bude sledovat fora kde lidé pláčou jak jim něco nefunguje a co mají dělat, Firma co to auto udělala jim nepomůže protože je to nezajímá . Jeden za všechny Základní verze těch super aut nemají tempomat ale pouze omezovač -fakt to prodávají .Kdo to navrhnul a prosadil je agent TESLA to poškodilo firmu jako málo co jiného . Takže si koupíte za 1milon auto a není tam tempomat protože se automobilka rozhodla lidem pomstít za chudobu a už si ho nikdy nekoupíte protože to nejde . Nikdo netuší jak to řešit . Předehřev baterie jde zapnout přes OBD11 takže to jde ..ale firma to neumí přidat do uživatelského rozhraní . Proč nejde dát 4.0 do aut s 3.XX ..co se ošidilo ? Navrhnete auto a za rok už tam nefunguje nový SW protože tam je HW z kalkulačky casio model 1995 . Dalších věci je hodně . Tesla při update přidá funkce nebo nějakou drobnost . Koncern -žádné update neumí a něco dát lidem zadarmo -ani náhodou .
Pokud máte nějaký konkrétní dotaz, obraťte se na infolinku Škoda auto.
Konkrétní dotaz.
Nemají řešení ..Už jsem si dopisoval jak s infolinkou tak přes prodejce . Auto je tak udělané a musím vše řešit v šedé zoně trhu a nejsem sám stačí pročíst fora kde se to řeší tisíce dalších lidi na dalších autech MEB . BORN . ID vše je stejně špatné . Já ten krám prodám na jaře a koupím si něco jiného . Teslu jsem nechtěl tak to mám za hloupost .
Bude mít 22kW ale nikdo nedobíjí z nuly jak píšete. Vétšinou se dobíjí od 45% nahoru. Bráno ze systémů reg. uživatelů.
Info o11kw píše škodovka v prezentaci toho nového auta co bude za 2 roky prodávat. Mě stačí jak se slibují aktualizace. Dodělat předehřev neumíte podsvětlení tlačítek?? Prvni vecer me napadlo co tam jedete za matroš. Umělé blokování nabíjení na 50kw.. prodejem veškeré služby končí. Děkuji ale ale ani zadarmo. Na iv50 nejde ani zapnout tempomat. Pokud tam není z vvýroby. A nikdo neví jak na to....prostě to neumíte udělat .
12
Sledujících
2
Sleduje
12
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak vw krachne...já jako.majitel jejich 3 roky starého Elektro auta budu oslavovat..za to jak fungují a jak funguje jejich podpora jim to přeji z celého srdce.
1 odpověď