tím, že to auto udělali jen na baterky, tak uplně zabili jeho potenciál. Znělo by to mnohem líp, kdyby v tiskové zprávě uvedli, že nabízí automobil pro všechny zákazníky a ne jen pro určitou skupinu, že bude dostupné nejen jako EV, ale také s hybridním pohonem, že motory podporují spalování více druhů paliva, takže i ten, kdo si nechce kupovat elektromobil, má možnost si DS 8 také pořídit.... A úplná pecka by byla, kdyby to auto mělo hydropneumatické odpružení .-) Bohužel, nyní už minulý CEO dovedl koncern Stellantis do současného stavu, kdy je spousta jinak zajímavých aut je kvůli omezenému výběru pohonných jednotek pro spoustu zákazníků nekoupitelných a tak nezbývá, než popřát hodně štěstí ať aspoň pár DS8 prodají ....
tím, že to auto udělali jen na baterky, tak uplně zabili jeho potenciál. Znělo by to mnohem líp, kdyby v tiskové zprávě uvedli, že nabízí automobil pro všechny zákazníky a ne jen pro určitou skupinu, že bude dostupné nejen jako EV, ale také s hybridním pohonem, že motory podporují spalování více druhů paliva, takže i ten, kdo si nechce kupovat elektromobil, má možnost si DS 8 také pořídit.... A úplná pecka by byla, kdyby to auto mělo hydropneumatické odpružení .-) Bohužel, nyní už minulý CEO dovedl koncern Stellantis do současného stavu, kdy je spousta jinak zajímavých aut je kvůli omezenému výběru pohonných jednotek pro spoustu zákazníků nekoupitelných a tak nezbývá, než popřát hodně štěstí ať aspoň pár DS8 prodají ....
Žádné Daewoo LeMans, ale Daewoo Racer ...
Design který použili u Espera byl původně pro Citroën Xantia . Škoda, že autor nezmínil původ designu Matize. Stačí si vygooglit Italdesign Lucciola.
Design Matizu měl být původně pro nový Fiat 500. Koncept byl tehdy ještě třídvéřový polokabriolet ( plátěné stahovací díly střechy )
No tak bych to asi nepopsal, design dělalo stejné studio jako u Xantie, takže jsou tam některé prvky designu podobné, ale není to původní design Xantie. Tohle spíš platilo pro BX ktery vzniknul z původního designu Volvo Tundra
Nebyla to konkurence Mercedesu, byl to Mercedes E o generaci starší. Mělo to dva motory - 2,7 a 3,2 litru. S tím větším motorem se to dělalo i v prodloužené verzi - mělo to širší B-sloupek, asi o 16 cm. Byl to původně SsangYong Chairman. Vyrábělo se to na linkách dovezených do Koree přímo ze Stuttgartu, když tam rozjeli výrobu nového modelu. Oni to podle dohody s MB nesměli vozit do Evropy, ale když to převzalo Daewoo, prostě to sem dovezli a hotovo.
tak Daewoo ze začátku hodně využívalo techniku od jiných výrobců, jako třeba u modelů Racer , Nexia. Šlo mi spíše o to, že to v článku nebylo zmíněno.... Osobně jsme znal jednoho poodnikatele na jižní moravě, který právě v Daewoo Chairman jezdil
Samořejmě že to je hrobař a hlavně velký pokrytec, který naoko kritizuje EV, ale sám tlačí nesmyslně celý koncern do elektropohonu. Tenhle člověk když nastoupil jako CEO PSA (Peugeot/Citroen) tak v do té doby dobře fungujícím duopolu značek udělal neskutečný bordel, ano ořezal náklady, zvýšil marže, ale za jakou cenu ? Podívejte se kde je Peugeot a Citroen dnes. Navíc nesmyslně dotuje prodělávají DS, která měla už dávno skončit, v USA se snaží prosazovat principy, které znal z Evropy, ale které na americkém trhu nefungují a teď ještě dává jednotlivým značkám ultimáta. Neskutečný ! A kdo je do těch sr.ček s prominutím dostal ?
Tavares je přesně ten typ CEO, kterého zcela ovladlo jeho ego a přitom nezvládl ukočírovat vsech 14 automobilek koncernu, všechno vsadil ve vlastní zaslepenosti na jedinou kartu a tim napáchal značně škody a přesto odejde ve stylu "po mě potopa" vychechtaný a se zlatým padákem ...
a někdo jiný bude muset uklizet ten bordel, který po sobě zanechal.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jen tak dál, cely evropsky průmysl pujde do háje a pomůže to akorat Číně, bravo EU, to je vážně majstrštyk