Souhlsím s každým slovem článku, i s tím, že za všechno si můžeme sami. Samosebou, vyjma nepředvídatelných okolností, jako je třeba nějaká fatální nemoc (nezpůsobená kouřením, obezitou a alkoholem) . Oni už naši předkové říkali, že "Jak si kdo ustele, tak si lehne" Bohužel, většina diskutérů tu pokračuje v naříkání a obviňování státu a všech okolo, místo aby se zamysleli nad sebou. Každý důchodce měl celý předchozí život na to, aby se připravil na stáří a na okolnosti, které lze předvídat. I já, stejně jako pan Martin Kuba kousek níž přeji všem hodně zdaru.
Autorka ještě zapoměla na nejrůznější komise, uliční výbory, pomocníky VB, brigády socialistické práce s jejich přiblblými závazky, které se vždy nějak zfixlovaly, stejně jako "rekordy" na šachtách, Stachanovce, chozrasčoty a další idiotské metody přicházející ze země, kde zítra znamenalo včera. Pořadníky na ledničky, pračky, auta a o televizích ani nemluvě. Nocování ve frontě před prodejnami, když bylo echo, že dostali zboží. A dalo by se vypisovat ještě dlouho, dlouho a dlouho.
Tak předně, tohle je ZIL 130. Silniční verze. Terenní verze je 131. Jezdil jsem s tím (130) na vojně. Benzínový osmiválec do "V" Objem motoru už si nepamatuji, ale chlastalo to šíleně. Letní norma kolem 40ti litrů benzínu a zimní kolem sedmdesáti litrů benzínu na stovku. Jezdilo to slušně, ale pokud by někdo chtěl velebit odolnou sovětskou techniku, je potřeba vědět, že je to okopírovaný Ford.
Tak jsem poctivě pročetl několik desítek reakcí..no, a našel jsem jedinou normální. Cituji : Jiří Vančura
Před 1 dnem
Proč je na světě tolik vědců a ještě k tomu placených, když tady je tolik moudrých hlav,kterým je všechno jasný a nikdo si na ně nepřijde mají přece zdravý selský rozum.
Nezbývá, než s panem Vančurou souhlasit.
Další osoba zase říká, že nejhorší je kombinace moci a blbosti. S tím se také dá souhlasit. Ale trochu bych to doplnil....Nejhorší je kombinace možnosti psát na veřejnost (vč. spousty pravopisných chyb), nevědomosti a přitom přesvědčení o pravdivosti svých domněnek..Škoda, že autor článku ve snaze informovat, zvolil tak hloupý název (chřipcovid) a nepočítal přitom s lidovou tvořivostí. Ve skutečnosti tahle mutace možná je, když jednu a tutéž buňku infikují současně vir Covidu a některého z asi deseti každoročně mutujících kmenů chřipkových virů a jejich dědičná informace se uvnitř buňky zkombinuje. Buňka potom produkuje nový vir podle smíšené dědičnoé informace. V dnešní době netové a možnosti si téměř cokoliv najít, třeba s pomocí Google je s podivem, kolik neuvěřitelných pitomostí se tu dá číst 🙂))).
Já mám Passata B6 com, 2 TDI CommonRail, šestikvalt, r.v.2009 s nájezdem 300 000 km a manželka Mini Countryman 1,6 benzin,r.v 2016 automat s nájezdem 50 000 km. Jezdíme za dcerami, které žijí v Británii. Předloni jsme se rozhodli jet do Británie Contrymannem. Ve finále nás ta cesta stála na benzínu skoro o 3000 Kč víc, než kolik nás stojí na naftě, když jedeme Passatem. Cesta tam je něco málo přes 1600 Km....
Tahle mašinka mi celkem věrně připomíná Jawu 500 OHC, kterou jsem v mládí měl. Jízdními vlastnostmi a i výkonem jen o 2 Hp menším tu původní pětistovku téměř napodobuje. Při bližším pohledu je to takový trochu kříženec..od poloviny dopředu vzhledem Jawa 500 a zadní půlka (hlavně výfuky a kývačka) je to Jawa 250..ale i tak je to krásný stroj. Až na malé muchy popsané v článku jsem s ní naprosto spokojen a není den, abych si na ní nevyjel...jen tak, pro radost. Dole zmíněný Enfield Interceptor je také krásná motorka, ale takovou radost, jako Jawa by mi neudělal. Ale to asi pochopí jen pamětníci.
V článku je několik nepřesností. Např. v závěru autor uvádí, že od března musíte na STK, pokud nemáte doklad ...montážní certifikát. To neplatí od března...to platí, co pamatuji. Jen jste dřív museli do Typového listu, který vyplňujete, zapsat ev. číslo certifikace, které si úředník při registraci tažného mohl snadno ověřit na stránkách min.dopravy. Od března to ale munisterští úředníci "zjednodušili" tak, že dnes musíte platný certifikát okopírovat a kopii dát každému zákazníkovi. A pokud montujete tažná od více firem, musíte tenhle certifikát mít od každé z nich. A co se týká "elektronického pekla", existují i elektroinstalace s moduly, které nevyžadují kodování k řidíci jednotce vozu, jenže tu vám servis nenabídne...je totiž o dost levnější. Je ale pravda, že některé nejnovější vozy díky přísným emisním normám vyžadují i výměnu některých dílů..třeba chladiče, který není dimenzován na váhu přívěsu a nebo změny brzdných tlaků na nápravách. V těchto případech zákazníkům doporučím značkový servis a kodovanou elektroinstalaci.
Je to pár roků, jel jsem po D1 směr Praha, na tachometru povolených 130 a ze žlutého kamionu v protisměru začaly létat kusy ledu cca 1x 1,5m. Nejdřív jsem měl dojem, že to jsou nějaké polystyrenové desky, ale v mžiko byla jedna u mě. Naštěstí jsem ji trefil levou stranou kousek níž. Kdyby šla na okno, dopadl bych jako ta paní. Takhle to bylo jen rozbité světlo, blinkr, promáčklý blatník a uražené zpětné zrcátko. Rána to byla taková, že jsem zajel na parkoviště a chvíli to rozdýchával. Tohle jsou případy, kdy jde o život. Takže kamioňáci...nežvaňte tu nesmysly. Jak si to z plachty návěsu odstraníte je vaše starost a neříkejte nikomu, ať si to jde zkusit. Vy jste řidiči a vy jste za to odpovědní a je jen vaše věc, jak si to zařídíte. Třeba tlakem na zaměatnavatele ... nebo na odbory, aby vám zařídili rampy a pod. Pojišťovna po mě chtěla číslo kamionu, ale protože jel po druhé straně v protisměru, vím jen, že byl žlutý. Škodu jistě každý odhadne sám..světlo, blinkr, blatník a zrcátko které ještě promáčklo dveře, jak ho kus kedu na ně přirazil. Nakonec, každý kamioňák může dispečerům říct...nemám jak odstranit led z plachty..nechci někoho zabít, nepojedu.
Odkaz Než pan V.Bárta někoho nazve vemenem, nechť se mrkne na tenhle link !!
Je to pár roků, jel jsem po D1 směr Praha, na tachometru povolených 130 a ze žlutého kamionu v protisměru začaly létat kusy ledu cca 1x 1,5m. Nejdřív jsem měl dojem, že to jsou nějaké polystyrenové desky, ale v mžiko byla jedna u mě. Naštěstí jsem ji trefil levou stranou kousek níž. Kdyby šla na okno, dopadl bych jako ta paní. Takhle to bylo jen rozbité světlo, blinkr, promáčklý blatník a uražené zpětné zrcátko. Rána to byla taková, že jsem zajel na parkoviště a chvíli to rozdýchával. Tohle jsou případy, kdy jde o život. Takže kamioňáci...nežvaňte tu nesmysly. Jak si to z plachty návěsu odstraníte je vaše starost a neříkejte nikomu, ať si to jde zkusit. Vy jste řidiči a vy jste za to odpovědní a je jen vaše věc, jak si to zařídíte. Třeba tlakem na zaměatnavatele ... nebo na odbory, aby vám zařídili rampy a pod. Pojišťovna po mě chtěla číslo kamionu, ale protože jel po druhé straně v protisměru, vím jen, že byl žlutý. Škodu jistě každý odhadne sám..světlo, blinkr, blatník a zrcátko které ještě promáčklo dveře, jak ho kus kedu na ně přirazil.
Také trpím, když poslouchám některé politiky a jejich "eeee" za každým druhým slovem. Zvlášť mezi politiky vyniká víceministr, který svůj projev prokládá zvláštním naříkavým "chmmmm". Také nelze nezmínit hojně používaná tzv. vycpávková slova. Například: jakoby, prostě, v podstatě, teda. Zvlášť slovo "jakoby" je tak jedovaté, že ho spousta lidí používá několikrát v jedné větě. Jeden náš dělnický odborář si zase liboval ve slově "řeknu".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jsem ročník 56 a souhlasím s každým slovem článku..
1 odpověď