Kolikrát mám opakovat a zasílat duševním chudákům z EU že :
Právo volit a být volen je PODMÍNĚNO :
A dále by mělo být volební právo podmíněno prací a placením daní v ČR - aspoň po dobu posledních 5ti let.
Pokud cizinec nemá občanství a neplatí daně v ČR, nemá právo "mít obavy o vývoj v ČR" a tím pádem i volit. Pokud někdo již dlouho žije v cizině a platí tam daně, nemá právo volit v ČR. Nejsme Evropská federace, jsme (snad ještě) suverení stát. A pokud jsou tato pravidla úředníky státu porušena, JE TO FLAGRANTNÍ PORUŠENÍ ÚSTAVY A DISKRIMINACE OBČANŮ ČR. Potom bych chtěl platit daně v jiném státě než ČR !!!
to můžete opakovat kolikrát chcete, tím se lež ve fakta nepromění
Jsou dvě volební práva. Volit a být volen. Cizinec z EU dle našeho volebního zákona volit nemůže, není občan ČR a bydliště mívá obvykle přechodné. Obdobně je to s podmínkou, aby mohl být volen. To že unijní soud vůbec řeší možnost, aby cizinec mohl být členem nějaké tuzemské politické strany je naprostá pitomost, co by v ní dělal, když nemůže být jako cizinec volen.
Konání úředníků EU připomíná salámovou metodu, blíží se doba, kdy z rozhodnutí EU budou moci cizinci z EU zakládat na území jiných států EU politické strany. U malých států by mohlo, při kvalitní organizaci, dojít k ukradení státu jako takového i s celým jeho rozpočtem.
Může volit i být volen do místního zastupitelstva a v evropských volbách. A to může i teď, akorát může kandidovat jen jako nezávislý, protože nemůže být členem české politické strany. To je vše.
Z článku: "Obě země zažalovala Evropská komise s tím, že státy tak omezují právo cizinců kandidovat v místních a evropských volbách za stejných podmínek, jaké mají čeští a polští občané."
Takže ta ujetá EU tím chce říci, že v ČR může v nějaké "Horní-Dolní" být starostou třeba Francouz? Ten, který k výkonu funkce bude potřebovat placeného tlumočníka , protože mu nebude nikdo rozumět.
No a vrcholem by byl Čech na pozici prezidenta v cizí zemi,,,,
A není to věcí občanů Horní-Dolní, pokud to takto chtějí?
To víte že jo 🙂 Odkaz
Člověk sedící u emergency východů ty dveře otevře DOVNITŘ a vyhodí je VEN (aby nepřekážely evakuaci). Alternativa toho mít dveře které se otevírají směrem VEN je z hlediska konstrukce zbytečně náchylná k problémům.
Stejně tak jsem nic neříkal o tom, že tam není absolutně žádný mechanismus na to ty dveře otevřít a lze je otevřít silou vůle- ani omylem. Jen jsem řekl že ta procedura otevření nouzového východu zkrátka není (a nemůže být) komplikovaná.
Co se týče toho poslední části kde mi vyvracíte něco, co jsem nenapsal o tom, kde letadlo letí- nenapsal jsem kde letadlo letí. Doslova jsem napsal, že to, jestli se dají dveře otevřít či ne závisí z hlediska tlaku na tom, v jaké výšce se letoun nachází a tedy tvrzení že nouzové dveře nelze otevřít za letu děj se co děj není pravda.
Vy jeden blábole... Mlčeti zlato.
Člověk sedící u emergency východů ty dveře otevře DOVNITŘ a vyhodí je VEN
to byl ovšem standard tak před 20 lety. Neříkám že všechny, ale dneska se běžně otevírají ven.
Hodinu před přistáním nedá. Pro otevření je nutné dveře vsunout lehce dovnitř. V cestovní výšce letadla je rozdíl tlaku nějakých 50kPa, při ploše dveří 2m2 jsou do rámu zatlačeny silou nějakých 100'000N což je 10tun. Prakticky by se mu to mohlo podařit až před přistáním. Nicméně dveře se ven vysouvají proti větru což by byla další překážka. Rychlost větru za letu by dveře tlačila zpět k trupu (mimo nouzových východů nad křídly). Pokud by se mu to přece jen už povedlo, tak by podmínky již nebyly takové, aby to ohrozilo samotné letadlo a ostatní cestující - max. by bylo o jednoho pasažéra po přistání méně.
Vetší riziko je, že by ty dveře poškodil a letadlo by tak muselo zůstat na zemi do opravy.
Pro otevření je nutné dveře vsunout lehce dovnitř
... a nepletete si dveře a nouzový východ?
Nejsem odborník, ale myslím, že pokud je letadlo natlakované, tak to nejde.
No, dřív to fungovalo tak, že po zatažení za rukojeť ten panel vypadl dovnitř, musel se sebrat a vzniklou dírou vyhodit ven. Proto se dbalo, aby tam seděl aspoň na pohled statný chlap a při natlakované kabině by to samozřejmě technicky ani nešlo. U novějších letadel se ovšem východ vyklápí nahoru ven a to netuším zda je to technicky blokované při natlakování, protože zas musí být bezpečně dáno, aby to při havárii nezůstalo zablokované.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nesmysl. Jak město dotuje parkování v ulicích vybudovaných za minulého režimu, na které se přes 60 let nesáhlo a připomínají tankodrom? Máte snad dojem, že údržba takového parkovacího místa něco stojí, nebo, že stojí víc než kolik se za parkování vybere?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No oni si vymysleli geniální konstrukci že tu plochu pro parkování by mohli pronajímat za spoustu peněz! A že rozdíl mezi tou částkou a částkou vybranou za parkování je prý dotace. Na co by samozřejmě někomu byla nudle krajnice tankodromu někde na sídlišti a taky že město není realitka, ale primárně má dbát o potřeby občanů, to už je samozřejmě vedlejší....
1 odpověď