Lampasácká žumpa nás žene do války! Co se stane, kdyby, nedejbože, byla nyní Ukrajina přijata do NATO! Domýšlí to někdo? Znamenalo by to, že vojska NATO včetně armády americké, by měly volný vstup na území Ukrajiny! A to chce HitlPutin slyšet a vidět. Je pro něj nepřijatelné, aby na jeho hranicích rostly základny NATO, do kterých by, možná, museli rukovat muži z celé Evropy! Protože pak (Putinovi) už nic nebude stát v cestě, rozpoutat III světovou válku, včetně použití atomových zbraní! Nezapomínejme na Bělorusko! A tohle opravdu chceme? Chceme opravdu rozpoutat běsnění v celé Evropě?
"Tahat do textu hloupé výroky...", k Delonovi patří i jeho názory. Nelíbí se vám to? Tak to nečtěte. Kopcem tuposti a zabedněnosti jste se tu prokázala vy sama. Mimochodem, zatím jsem tu od vás nic nečetla, vy hvězdo...
Nekrolog se vždy řídí určitými pravidly, které by měl pisatel znát, husičko Slavíková. Vaši hlavičce s nálepkou IQ tykve ale zřejmě slovo ze začátku nic neříká. Je mi vás líto.
Diagnóza, ignorování většiny, nutnost za každou cenu se zviditelnit, případně ze sebe dělat šašky. Pořád platí, že chlap má pindíka a ženská pipinu. Nic mezi tím. A pokud se někdo hrdě hlásí k dalším pěti, ať je pojmenuje, ať je ukáže světu. Pokud ne, patří na psychiatrii. Aby bylo jasno, nic proti gay a lesbi nemám. Ať si tu žijí, pracují, baví se. Ale ať nám nevnucují svoje provomájové průvody. Už jen komsomolec či svazák na alegorickém voze chybí.
Francie. Nefunguje nic. A jako dřevomorka a tesařík napadne trám, který je neošetřený, vlhký a vůbec špatný, tak se africký mor pustí do země shnilé. Je to asi konec.
Přesně jste to trefil! Už to není ta sladká Francie Amélie z Montmartru, Belmonda, Sophie Marceau, Brigitte Bardot atd. Do tří pruhů na vlajce vetnout hidžáb a čádor a změnit název na Francislámský stát. A pokud se rodnou krví ctění Francouzi nevzpamatují, bude za pár let po jejich slavném státě veta. A mám obavu, že dnes už je pět minut po dvanácté...
Už pár let jsou kamiony vybaveny nouzovým brzdovým systémem. Mají varování pro vyjetí z jízdního pruhu. Ale stále se najdou řidiči, které tyto systémy obtěžují, takže ho vypnou. Neumí s ním pracovat. Jsou situace kdy systém špatně vyhodnotí situaci a zareaguje. Ale je to převážně ve městě v hustém provozu při pomalé jízdě. Ale na dálnici reaguje dobře. Mám kamión cca 900tisic km a má i adaptabilní tempomat+intarder a nemá to chybu. Moje menší nepozorností ihned řeší. Mám nastaveno cca 50m rozestup a už se o nic nestarám. Autopilot.
A to je přesně to, co by se nemělo stávat a co bývá příčina fatálních nehod! Že se o nic nestaráte a spoleháte jen na techniku! V praxi to pak vypadá tak, že jezdíte s nohama vystrčeným z okna, pouštíte se do riskantního předjíždění, protože se vám nechce deaktivovat tempomat a vytváříte tak krizové situace, čumite na video a co se děje na komunikaci před a za vámi vnímáte spíš periferně. To zase vím moc dobře já. Ale abych vám moc nekřivdil, pravda je, že tyhle zlozvyky jdou na vrub spíš řidičům z Polska, Rumunska, Ukrajiny atd. Přitom moc dobře vím, že třeba Poláci si na domácích silnicích nic takového nedovolí! Protože moc dobře ví, co by ze strany státních institucí následovalo.
Generace Motor for Putin, abychom to zkrátili (Turek už stihl hlasovat proti pomoci přepadenému).
Noční vlci už privět dostali⁉️ 🛵🏍🦽
Máte to v hlavě lehce pomotáno, pane. Kde v novém uskupení GM vidíte (případně slyšíte) návaznost na Putina? Jeden jediný důkaz! A že Turek hlasoval jak hlasoval? Řekněte mi: opravdu si myslíte, že dokáže Ukrajina porazit konvenčními zbraněmi nukleární velmoc? Budeme tam cpát zbraně horem dolem, rok, dva...ale k ničemu to nepovede! Ne jinak! Víte k čemu? Za chvíli vás, pane, budou třeba povolávat do zbraně a do zákopů bojovat proti Rusovi. Půjdete? Budete muset! Pak hodně štěstí chciválku!
Nemůžu si pomoct, ale ta špička nemůže být čistá. To přece není normální. V čele byli elitní vrchaři, žádní průměrní jezdci a Pogačar s Vindegaardem je přejedou jako parní válec. To vůbec není jenom o výkonnosti. Armstrong vyhrál Tour 7x, , takže sedm let byl prokazatelně čistý, na vše přišli zpětně a nebýt jeho kolegy ze stáje, který napráskal jak to fungovalo, tak by to trvalo dalších X let, než by to prokázali. Chápu, že jsou výjimeční borci, ale tohle už je příliš přes čáru.. Taky bývala trojka výjimečných, Armstrong, Ullrich, Pantani..i Contador dopoval.., po letech víme jak to dopadlo..., Armstrong jako mučedník, Indurain jako světec..., měl štěstí že zpětně to nejde prokázat, protože nemají vzorky..
Co píšete je možné. Nicméně mám pochybnosti, že by se v dnešní době na nějaké "sladkosti" nepřišlo. Pokud máte přehled o profi cyklistice, tak víte, jak to chodí. Každý cyklista je pod neuvěřitelnou kontrolou, kterou nezná žádný jiný sport! V době volna musíte hlásit,kde se nacházíte. Komisaři vás kdykoliv mohou navštívit a provést testy. V profi týmech se točí obrovské peníze ze soukromých zdrojů. Nemyslím, že by jakýkoliv majitel souhlasil s aplikací nějakých pilulek pro jeho svěřence, které by mu sice vyhrávaly etapy, ale také by mu mohly kuevsky podtrhnout nohy, zničit byznys, nemluvě o mega ostudě a případném trestním stíhání. Ano, člověk si nad výkony některých cyklistů může ukroutit hlavu, ale tak to je. Rozdílové hráče máte i v jiných sportech, viz např. afričtí běžci atd. Jen si povšimněte práce týmů. Svého top jezdce si hlídají, je schovaný uvnitř pelotonu, šetří síly na ten správný okamžik. Domestici ho "vytáhnou" do půlky kopec...a pak chlapče prodej,co umíš. Tak to chodí. Nemá cenu nad tím spekulovat. Těšte se z toho, jak to prostě někdo umí. Je to top sport, absolutní mistrovství světa, které dva týdny můžete sledovat. Bavte se.
Tak grafy jsou pro ČR, takže tady té lodní dopravy moc nebude. Letecká je schovaná v tom atd., stejně jako železnice, cyklistika, ...
Moc jsem vás nepochopil. Do problémů zelené ideologie a zákazu konvenčních motorů upadá celá Evropa! A co dělá zbytek světa? Co dělá Amerika, co Čína, Indie atd. Zvysoka na to hází bobek. A do toho moje zmíněná letecká a lodní doprava!
Doufám, že existují podrobnější data o produkci emisí, než je ten kulatej graf v článku. Třeba jaký podíl emisí má jaký konkrétní průmysl? Jaký podíl má osobní automobilová doprava, nákladní automobilová doprava atd. Co se stane s historickými budovami v centrech měst? Ty nejdou zateplit a úniky tepla se u nich řeší velmi složitě. Pořád same otázky. Ale třeba jak to představí vláda, tak budeme chytřejší.
Já bych to ještě rozšířil. Jaký podíl má naprosto ignorovaná letecká či lodní doprava!? Každou minutou máme na nebi statisíce letadel a moře brázdí stejné množství lodí s často šílenými výtlaky. Stačí si do mobilu nainstalovat příslušné aplikace...a spadne vám brada z toho, co se nad našimi hlavami a ve vodách kolem nás děje. To nikdo neřeší? Pročpak asi?
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přesně
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já bych řekl, že nějaké právní normy týkající se vyvlastnění už existují. Dcera bydlí ve Stodu, kousek za městem má zahrádku. Nyní dochází k přeložení železniční tratě vedoucí pár desítek metrů od zahrady. Bohužel, na jejím pozemku bude dle projektu stát první opěrný sloup nového mostu. Chci říct, že se majitelů zahrad (týká se to více lidí) se nikdo na nic neptal! Prostě přijde odhadce, vyplivne částku a ber nebo neber. Na novém železničním koridoru je státní zájem! Takže to funguje! Ovšem zdá se, že někde ne.