Nemám vysoké mínění o fotbalových hymnách, ale tahle je i na jejich poměry dost slabá. Využívá snad více než dvacet let starý popový hit a doplňuje ho bezduchými frázemi. Poslechl jsem od něj na Spotify i další dva songy a jeden zněl, jak kdyby divokej Bill prošel rukama majitele kolotočů a druhý jako fúze gotického rocku a diskotéky. Neřeším rap jako takový, protože na něj odborník nejsem, ale barvu hlasu má nezapamatovatelnou a je to celé takové laciné a hloupoučké...
Pri spotrebe hybridu by se melo uvadet napr.6lbenzin+ x kw elektrika. Jinak to neni objektivni. A v lidech to vzbuzuje dojem ze to jezdi na vzduch.
To není EV nebo plugin hybrid, proto se uvádí spotřeba v l/100 km. Je nepodstatné, jaký je výkon nebo kapacita trakční baterie, protože ta je dobíjena pouze motorem nebo rekuperací brzdné energie...
Nebudu řešit hloupý jízlivý nadpis. Ono Dacii se podobní novináři taky smáli a kolik jich jezdí. Viděl jsem jeden model Donfengu naživo, byl to nějaký sedan vystavený v nákupním centru. Jako designově zajímavé, i když na první pohled bylo znatelné, že se jedná o levnější model auta. Přirovnal bych to při prvním pohledu k posledním modelům Lady. Uvnitř modernější Dacia, motor kolem 130k. Ale vzhledem k nabízené ceně kolem 400 tis. jsem si vlastně řekl, proč ne. Spousta lidí jezdí do 5 tis. km za rok a nikam přitom nespěchají a takovým to bude bohatě stačit. U tohoto SUV je podle mě cena už nastavena příliš vysoko v rámci všech kompromisů, být to tak kolem 500-600 tis. dle výbavy, tak věřím, že po tom skočí spousta lidí jako po MG. A až vychytají mouchy v rámci poevropštění, tak to bude určitě zajímavá konkurence pro ostatní značky. A nekonečné řeči, že je to z Číny. Když se rozhlédnu kolem sebe, všechno je z Číny (a co se tváří, že ne, minimálně nějaký komponent odtud je). I ta klávesnice Genius a myš Trust, kterou používám, je z Číny.
Jenže když se porouchá myš nebo klávesnice po 7 letech, jde do koše. Když odejde motor nebo převodovka, zaplatíte za opravu třeba 20-30% ceny nového vozu...
Klídek. Tady jsou zoufalci pro které je špičkou oktávka a absolutní top VW s Audi . Přičemž nikdy neřídili nic jiného než svou fabku, nebo jinou olítanou popelnici. Hlavně že mají názor.😉
Ale to jim neberu, ať si kupují, co je jim libo. Měl jsem také ještě loni jedničkovou ovčí, protože jsem ji chtěl dojezdit, motor byl poměrně v pořádku. Chápu i ty, kteří si koupí Audi kvůli sportovní jízdě, VW kvůli prostornosti. Na trhu je vůz snad pro každého. Jen mi konkrétně v tomto případě hlava nebere, proč autor srovnává Čínu s Toyotou, která je na opačném spektru spolehlivosti. Toyota je tu pro ty, kteří chtějí usínat s klidem, že když ráno nasednou do auta a pojedou na dovolenou, nehrozí jim potíže. Když třeba budu mít nehodu kdekoliv v zahraničí, mám jistotu, že v blízkosti bude autorizovaný servis, kdežto u Dongfengu asi ne...
Ano. Měl jsem aurise. Servis nad rámec základu čistá nula. Nájezd 240000 km.
Já mám Corollu hybrid 1,8l. Tento motor v kombinaci s bez stupňovou převodovkou by měl být etalonem spolehlivosti, má za sebou již desítky let vývoje. Docela úsměvná představa, když někdo srovnává Toyotu s Dongfengem, který ještě před 15 lety vyráběl vozy, které tady byly před 25. Jasně, Čína udělala obrovský posun, ale já preferuji společnost, která vytváří i zázemí společně s rostoucí nabídkou. Čína nejdříve zaplaví trh a pak až se bude řešit síť servisů, na díly po bouračce se čeká i měsíce.
V letech 1978-1982 jsem studoval v Praze a po celou dobu kvůli rodinnému prostředí preferoval Julisku a Ďolíček. To ještě "nad tramvajemi" stála dřevěná tribunka a proti hlavní by ochoz na stání, pamatuji, že na poháry se sem vměstnalo 12.000 diváků. Tak ať se přestavba povede !!!
Přesně. Jsou kluby, které si zasluhují kvalitní stadion na tradičním místě. Bohemka a Baník jsou jasným příkladem...
Člověče on neříká, že umí létat 🙂. On se ptá, jak byste to realizoval vy. Ano, to prohození nohou to samozřejmě komplikuje, ale asi to nebude nic nerealizovatelného. Samozřejmě pokud vyloučíme nějaké zavěšení na lankách, průhledná podpěra, kterou kamera nezachytí atd...
Jednoduše je podložka se dvěma trny a vždy je nutné jednu nohu nasadit a přitom už může druhou zvedat. Prozrazuje to i fakt, že nohu zvedá a druhou spouští v pravém úhlu s podložkou... Je asi jasné, že tam budou panty umístěné v podpoře nohou.
A všiml jste si, že jsem si prohodil nohy a byl vlastně chvíli ve vzduchu? A že jsem na konci odešel? V tom se Vaše železná teorie trochu více ohýbá nemyslíte?
A při tom odchodu musíte zvednout nohu kolmo nahoru o několik centimetrů vždycky, nebo můžete odejít i posunutím nohy kupředu. A je nutné, aby za vámi bylo vždycky neshrabané listí nebo postačí třeba koberec? Proč nejste vidět i při příchodu na místo? Dokázal byste kouzlo předvést po zvednutí se i o 30 cm vedle. Trik je to hezký, ale už tolikrát prozrazený, že je vcelku nudný...
Tak jsem docela rád, že to z pusy vypustil. Začínám totiž rozumět tomu, co myslel Tecl, když mluvil o kyselých hráčích. Za ně jsem považoval Kuchtu, Jurečku, Hromadu, Kačarabu, Talovierova a Lingra. U toho jsem se možná spletl, protože ho vzali zpátky, takže asi kabině chyběl. U Schranze a Juráska si také nejsem tak jistý, záleží u nich asi na tom, když se jim daří nebo ne...
Je škoda, že stadion asi bude limitovaný okolní ulicí, takže malá protější tribuna v nějaké formě zůstane. Bylo by pěkné, kdyby se podařilo udělat "uzavřenou" arénu. Ale třeba něco ve stylu dvou tribun nad sebou by se tam dalo realizovat. Je pozitivní, že konečně zase vznikají nové stadiony (Pardubice, Hradec) a teď už se bude čekat na Spartu a na rozšíření Edenu. Čím hezčí a modernější budou naše arény, tím větší šance je, že sem budou chodit i kvalitní hráči...
Takhle je jeho vyjádření považováno za velkohubost. Kdyby tvrdil opak, je to zase alibismus. Tak co má říct, aby vystihnul současný stav Slavie??? Včera jsem podcast poslouchal a jeho slova mi přehnaná nepřišla. Pokud bude mít Slavia i nadále respekt k soupeřům a nebude ztrácet zbytečné body (třeba Budějovice, Liberec nebo Pardubice), bude ji stačit uhrát remízy s Plzní a Spartou. Já očekávám ještě ztrátu v dohrávce na Baníku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Žádná škoda...
Dát ho do fabriky k pásu, ať ví, co je skutečný život...
Zatím si jen "užíval" a žádná zodpovědnost....
2 odpovědi
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já ve fabrice u pasu nikdy nedělal. To jsem asi ještě nepoznal, co je skutečný život...
2 odpovědi