účelově napsaný článek.
Podívejte se na to zde:
Utrecht jde naopak veli dobrou a správnou cestnou, Dělají hodně pomalý AC nabíjení. Tedy lidé přijedou a napojí si svůj EV. Ano v době špiček omezí nabíjecí výkon, ale jakmile špička skončí tak výkon opětovně navýší. Ten kdo potřebuje si naskenuje čárový kód a připlatí si poplatek, ale nabíjet může. Ostatním se vozidla přes noc nabijí.
Naopak Utrecht je symbolem pokroku. Již tam úspěšně testují V2L V2H a V2G, kdy vozidla naopak pomohou s regulací energie v době špiček. Logika je velmi snadná, přes den kdy nejvíce dávají FVE se co nejvíce uloží ve vozidlech a ve špičkách mohou tuto energii vrátit zpět do sítě a tím ji pomoci stabilizovat.
Utrecht nemá problém se sítí, jelikož ji velmi efektivně umí řídit.
Nádherné vozidlo.
Koupím jej, ale nepotřebuji limitovanou verzi, stačí mi obyčejná.
Přesně takové vozidlo mi na trhu chybělo. Menší praktické vozidlo s nízkou spotřebou. Žádné městské SUV a podobné nesmyslné věci které jen zvyšují spotřebu. Malé efektivní a pěkné auto. A za mě Renault toto jednoznačně splňuje.
Emisní povolenky jsou správné, ale vybrané prostředky by neměli jít do státního rozpočtu ale zpět na podporu obnovitelných zdrojů a čistějších technologií.
Jsem zastáncem toho , aby se ceny emisních povolenek projevovali v ceně paliv jak pro lodě, letadla i osobní vozy.
O to se vybere více peněz, které budou investovány do smysluplných projektů.
Odsun tohoto rozhodnutí je špatný krok. Opětovně zase budeme poslední.
Solární panely mají obrovský význam a smysl. pro lidi kteří umění co nejvíce vyrobené elektřiny spotřebovávat.
Ano počáteční investice je nákladná, ale význam je obrovský.
Též jsem pořídil FVE, mám i tepelné čerpadlo.
Následně jsme pořídil elektromobil, čím se návratnost FVE výrazně snížila.
Čím chytřeji člověk spotřebovává tím to dává velký význam.
Za mě zcela v pořádku a neměl bych problém s vyplacením vysoké odměny.
Musk by byl velmi motivovaný k tomu, aby Tesla rostla a vyvíjel by tlak na dosahování cílů.
Vydělali by na tom všichni. Akcionáři růstem akcií a menší dividendou i trh jelikož by přišla velká vlna kvalitních a levných EV.
Myslím si, že velkého cíle může Musk dosáhnou s chystanou Teslou modem 2 a Y s novým kabátem.
Robotaxi, sice může být zajímavé ale jedná se o malý segment, kde jde proti němu legislativa a ta je obzvláště v Evropě byrokratická.
Když to začně stavět na Modelu 2,3 a Y. věřím že bude mít úspěch.
A cena elektřiny klesá.
Cena benzínu a nafty je vysoká i díky spotřební dani.
Od roku 2027 se bude promítat ceny emisních povolenek do cen pohonných hmot. Tedy pohonné hmoty opětovně zdraží.
Už v současné době má nižší provozní náklady elektromobil. Pokud má někdo možnost domácího nabíjení ( ideálně i FVE), tak je pro něj elektromobil vhodná alternativa.
Pokud budete plánovat výměnu vozového parku zaměřte se na všechny náklady s tím spojené, nejenom kupní cenu ale i provozní náklady, servis a další výdaje s automobilem spojené.
Provozně nejvýhodněji vychází elektřina, následně lpg poté vše ostatní.
Udělal jsem to taktéž a jednoznačně mi vyšlo, že je nejvýhodnější si pořídit elektromobil. než spalovací motor.
Ovšem záleží na každém co mu nejvíce vyhovuje, kolik km najezdí a jak vozidlo využívá. Ne pro všechny je EV vhodné.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Lidi přemýšlejte spotových cenách.
Pokud chcete výrazně ušetřit přejděte na spotové ceny a přizpůsobte svoji spotřebu v době levné elektřiny.
Pak teprve budete mít férovou cenu
Odkaz 1
2 odpovědi