A co se takhle podívat na používané pohonné hmoty. Do nafty a benzínu cpou bioslozky a ty mají nižší hořivost a ucpavaji dpf a i jiné části motoru. Je jasné že starší motory na to nebyly konstruovány a tak se rychleji zanàší a tak nemohou plnit emisní normy. Vždyť už na jejich normy z EU se nedostane ani rok používané vozidlo s em. tř. Euro 6. Ten humus co dáváme do aut u benzinek je cesta do pekla. Tankoval jsem v Německu, Itálii i v Rakousku a moje autíčko si ani trochu nefouklo z výfuku a jak jsem natankoval u nás ta najednou při akceleraci čudí černý kouř. Musím dávat hodně aditiva aby to nebylo tak výrazné. Taktéž regenerace dpf do Itálie a zpět proběhla až po 1700 kilometrech a u nás okolo 500 - 700 kilometrech. Špatné hodnoty em. měření nemusí vždy být chyba motoru, ale i špatného paliva, které ten motor zničí. A za ten phm odpad platíme né jen dvakrát. Stačí si někdy prohlédnout palivových filtr po 15000 kilometrech.
Máme-li relevantní údaje, pojďme žalovat stát za omezování podnikání, mám Transita z roku 1994, jsem druhý jeho majitel, perfektní stav. bez koroze, maximální údržba a emise je můj strašák a Damoklův meč. Jakmile mi jej zakáží z důvodů jeho nesplnitelných a jejich nesmyslných norem, jsem co by podnikatel v pr..... Dělám drobné zahradnické služby ve vsi a v okolí, spousta zákazníků, ale na nové auto za mega už nemám. Je mi 67 let, prodělal jsem rakovinu a stále po státu nic nechci. Do pr... , nechte nás žít!!!
z řidičů se dělají zločinci a skuteční lumpove jsou nepostižitelní. za rychlost vám seberou řidičák a když nemáte jak se jinak dostat do práce tak o ni taky přijdete. to je neskutečné jak se proti řidičům tvrdě bojuje. víc než proti skutečné kriminalitě. a prosím nepište mi odpovědi že se má jezdit pomalu. každý den dojedu nejakého pilota který na 90ce jede 80 nebo i mín. osobně bych zrušil limity maximálních rychlostí všude kromě měst a kamery s radary by se mohly používat jen u škol.
Podle vzoru vojáka Švejka před avizovaným sekčním měřením úplně zastavím. Ať jsem bit, jen, když se peru.... že jo!
Už bylo na čase konečně dojezdi dymici tdi a zhnile vraky...ještě nedávno sem měl 30 let stare auto má denní provoz a pokaždé stk bez známosti na výbornou takže tohle je jen o majiteli a výběru auta ne o stáří.
Mám auto z roku 1994 a nemyslím si, že je to vrak, pravidelná údržba, nové vstřiky, podvozek bez koroze, péče maximální. Ano sežere to peníze ale je to v pořádku. Je to vrak? Co mi uděláte? Zastřelíte mne?
Asi bude lepší si domluvit SME přímo na určité silnici a tím předejít diskusi. Jsou nás milióny co si nemohou dovolit nový vůz splňující požadavky Evropské unie. A jednoduchý důvod je že na to nemáme . Staráš se o auto ,ale to kouří je opravdu trestný čin. Kdo nám přispěje na vůz odpovídajících kvalit ? Žijeme od platu k platu a když nebudeme dojíždět do práce ,kdo to za nás bude dělat ?
jste můj člověk, pane Kašpare
Takže je v pořádku jezdit s vraky a uplácet na SME a STK? Já si myslím, že je v porávě nutnost se o auto řádně starat a neohrožovat tím ostatní. Nedokáží si představit, že by mně někdo s nějakým vrakem srazil rodinu. Když na auto a jeho servis nemám, tak si jej nepořizuji. Proto si je lepší koupit nové auto než vrážet prachy do vraku.
Vy jste absolutně mimo, Vy vůbec nevíte o čem mluvíte. Mám starý Transit z roku 1994 v perfektním stav, žádaná koroze, nové brzdy, nový agregát a přesto mi hrozí vyřazení jen proto, že je to z roku 1994. Řekli mi na STK je to starý a hotovo. Že s tím autem objíždím klienty a dělám zahradnické služby nikoho nezajímá. Najedu tak za rok maximálně 8000 km. Tím asi likviduji Evropu! A co válka na Ukrajině, tam tečou tisíce litrů nafty do země a nikoho to netrápí. Jen toho Trojana musíme zlikvidovat, že jo. Takže si zase kecněte
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Co k tomu dodat, aby mě nezablokovali. Raději mlčeti zlato, a už ani stříbro nelze mluvit.
Možná, že by měla být zavedena daň z každého nádechu.