Nejhorší varianta,když si majitel hraje na trenéra a rozumí tomu nejlépe. Pane redaktore,z Třince pan Varaďa nebyl odejit jako z Pardubický pernikárny. Z Třince odešel po zisku titulu a vzájemně dohodě.
Ten jeho odchod není jen z toho jednoho uvedeného důvodu neplnění závazku.Je to mnohem závanější rozhodnutí.Nechtěl vychovávat ty,co si jeho pozornost nezasluhovali. 🙁
Volba národního ptáka podle programu Pětikoaliční vlády?!
No ovšem!
Je třeba lid za každou cenu "zaměstnat" jakoukoli zástupnou blbostí, aby někoho, proBůh, nenapadlo, že by dnes (před 2 lety bylo pozdě!) byla potřebná a neskonale mnohem lepší volba celého nového Parlamentu a potažmo nové vlády!
Jo,kdyby jenom pracující lid!
Automatické řízení nebude povoleno nikdy. Už jen z toho důvodu, že by při případné nehodě nebylo možné vymáhat škodu po AI nebo po výrobci.
Nj.ale už i dnes už je mnoho těch co nestojí o to dokazování a vymáhání škody ,když by měl být viníkem nehodŽeby náhody????Sami konstruktéři se bojí jak všechno bude umět AI vyhodnotit i proti jim samotným....
U těch nejstarších bych vyměnil palivové hadičky a možna vyměnil AC pumpu za tu novější bez páčky (ta membrána uvnitř už stejně bude steřelá) a samozřejmě doplnil palivovým filtrem. Jinak tam není NIC, čemu by mohlo toto palivo ublížit...
Předstih zůstane stejný.
Palivo ,by nejvíce uškodilo Favoritu a Felicii,kvůli záděru palivého čerpadla....😄
U těch nejstarších bych vyměnil palivové hadičky a možna vyměnil AC pumpu za tu novější bez páčky (ta membrána uvnitř už stejně bude steřelá) a samozřejmě doplnil palivovým filtrem. Jinak tam není NIC, čemu by mohlo toto palivo ublížit...
Předstih zůstane stejný.
Membrány tedy pryžové díly budou už i tak znišeny,tím původním palivem.Tak se stejně nejvíce jedná o jejich výměnu vč. palivového čerpadla.Proč?Seřizení u elektronického Bosch-monotronic určitě nebude potřebný,ale výměna el.dopravního čerpadla v palivové soustavě Jinak u mechanicky ovládaných jako podtlaková komora a tak rozmezí předstihu,což je odstředivá regulace rozdělovače bude v mnoha přídadech nutná!!!Pokud má tedy automobil jezdit ve slušných podmínkách.Pamatuji na doby Škodovek 105/120 ,kdy po prohlídce na STK seříźení emisí se museli znovu přenastavit hodnoty..Jednak kvůli přepnutí na PB palivo a také kvůli parkování v zapuštěných garážích byl výjezd do kopce bez zahřát í motoru nemožný.Jinak zralí motoristé takté poznali,e je něco v nepořádku.A co je AC pumpa už tedy víte,že? 🙂
To máte pravdu. A až někdy narazíte na nějaký sjezd veteránů, tak se tam mrkněte na ty vraky. Jen tam pro ně používají jiný termín a to skvosty. Tak každé to vnímá jinak. Někomu třeba stačí "vrak" za milion a někdo chce jezdit v novém za milion. Každý at si vybere. 😘
Ano,tak to skutečně je! Za pár let už nebude muset řídit automobily schopný řidič .To potom teprve bude ten správný životní elán .Doufám,že i ti dnešní ho ještě budou mít ..🙂
🙂 Kdo musí jezdit ve vraku, tak může kupovat prémiové palivo a je vyřešeno.
Hmm,nerad bych jezdil s auty,kterým bych nerozuměl.Každý starší automobil nemusí být vrak.Pravda,že nové auto by mělo být technicky způsobilejší.Také zatím i za předpokladu způsobilosti řidiče.Výrobci automobilů se snaží,co nejvíc eliminovat i tyhle skutečnosti neklást na řidiče velké nároky k jejich řízení např. autonomní řízení a mnoho jiných vychytávek.Tak potom si vyberte a nehodící škrtnete...🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
1%? 🙂