"Těžko říct, jestli ujel, nebo jestli o tom ani nevěděl."?
Fakt "Těžko říct."?
Žádám tiskového mluvčího policie, aby případnému pachateli nenapovídal.
Samozřejmě (!!!), že si ničeho ani nevšiml, nic neslyšel, žádný náraz necítil, ani ve zpětném zrcátku nic nezaregistroval.
A třeba ten předjížděný řidič nesledoval provoz za sebou, pouze se lekl předjíždějícího auta, a jak strhl volant, tak sám havaroval.
Dobrý večer. Tiskový mluvčí nenapovídá, nemá co. Zkrátka ujel od dopravní nehody, nic jiného neexistuje. Nikdo neřeší jestli schválně, nebo nevěděl. Bohužel osobní zkušenost, včera jsem byl u přestupkové komise.
Takže položím v kolejišti panely, aby se lidem po nich dobře chodilo, vstup nijak nezabezpečím proti přecházení a potom se divím, že tam lidi načerno přechází? Vždy se najdou lidé, kteří si to takto budou chtít ulehčit a když jim ty podmínky ještě zpříjemním a zjednoduším, tak jich bude jenom více. A jen se zeptám, protože nejsem odborník. Ta rychlost projíždějícího pendolína zastávkou je normální? Zdá se mi to na dost vysokou rychlost, na to že projíždí zastávkou, kde okolo kolejiště stojí tolik lidí. Podle záběru na videu to může být tak 80-100 km/h.
Zdravím Vás. Jenom doplním info o stanici kdo to úplně nezná, ten přechod končí u zavřené brány, jediná cesta je tedy PODLÉZT zabradlí kolem první koleje. Jak to chcete jinak zabezpečit ještě ? A pro úplný příklad, ve stanici Moravany tyto panely odstranili a lidé tam stáje přechází koleje, včera dokonce maminka přetahovala tam kočárek, to už vůbec nejde pochopit.
Budou trpět menší obchody na malý skladovací prostor. V supermarketech koupím za příznivou cenu několik balíků a když bude taška s prázdnými obaly plná, vrátím je Vietnamci s krámkem nad 50 metrů vedle v ulici. A jistě nebudu sám.
Jinak s tím problém nemám. Trochu mi bude vadit doma objemný odpad před vrácením. Teď zmuchlám 20 flašek do tašky a pak půjdu se 6 do lahvomatu. Ale člověk si zvykne.
Zdravím Vás. Ale přeci Vám nevznikne žádna potřeba většího prostoru, co budete mít plný láhve, to samé zaberou prázdné lahve. Jinak souhlasím.
Chudák. Jen si to představte, několik let se snažit, dělat že sebe blbce s vidinou, že už za chvíli dostanu výsluhu a odchodné. A nakonec, kvůli takové prkotině jako je zlomený kotník, z toho nic nebude.
Právě že bude, proto u policie skončil dobrovolně už dříve. Dostal echo jak to bude tak dal rychle výpověď. Ale zrovna píšu, je to jenom moje spekulace ničím nepodložená.
Pamatuju si, že výpravčí dával strojvůdci plácačkou na vědomí, že může jet. Současnému stavu nerozumím. Vlaku je umožněno vyrazit z nádraží, přestože má červenou. Navíc kolejí bývá na nádraží hodně, mimoto je to koridor. Pochybuju, že se nedala cesta postavit tak, aby vlaky nemusely jet proti sobě.
Vlak nejel z nádraží na červenou, jak píšete, ale na oranžovou, která ho vlastně varovala, že na dalším návěstidle bude červená.Tak si to nakreslete na papír a uvidíte, že to nešlo, zkrátka jeli sobě křížem a to se hold v jenom bodě musí setkat ty cesty.
Vlaky mohou jezdit oklikou pres Hradec Kralove do Chocne a pak dal po sve trase......
Tak vymyšleno to je, ale jak to udělat, když Pardubice je mimořádnost a nejde tam jezdit. A hlavně kapacitně, kolik myslíte že by mohlo projet vlaků po té jednokolejné trati? Trochu Váš nápad ještě bude nutné dopracovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mně se vždycky líbí věta: ,, slibovali jsme si větší bezpečnost ". A když ne, tak alespoň vybereme prasulky.
3 odpovědi