Chudák. Jen si to představte, několik let se snažit, dělat že sebe blbce s vidinou, že už za chvíli dostanu výsluhu a odchodné. A nakonec, kvůli takové prkotině jako je zlomený kotník, z toho nic nebude.
Právě že bude, proto u policie skončil dobrovolně už dříve. Dostal echo jak to bude tak dal rychle výpověď. Ale zrovna píšu, je to jenom moje spekulace ničím nepodložená.
Pamatuju si, že výpravčí dával strojvůdci plácačkou na vědomí, že může jet. Současnému stavu nerozumím. Vlaku je umožněno vyrazit z nádraží, přestože má červenou. Navíc kolejí bývá na nádraží hodně, mimoto je to koridor. Pochybuju, že se nedala cesta postavit tak, aby vlaky nemusely jet proti sobě.
Vlak nejel z nádraží na červenou, jak píšete, ale na oranžovou, která ho vlastně varovala, že na dalším návěstidle bude červená.Tak si to nakreslete na papír a uvidíte, že to nešlo, zkrátka jeli sobě křížem a to se hold v jenom bodě musí setkat ty cesty.
Vlaky mohou jezdit oklikou pres Hradec Kralove do Chocne a pak dal po sve trase......
Tak vymyšleno to je, ale jak to udělat, když Pardubice je mimořádnost a nejde tam jezdit. A hlavně kapacitně, kolik myslíte že by mohlo projet vlaků po té jednokolejné trati? Trochu Váš nápad ještě bude nutné dopracovat.
U této situace jsem nebyl, takže nemohu soudit, ale policistka vůbec opilá být nemusela a je tady snaha o nějakou senzaci. Odchylka i při nulové toleranci je do 0,24 promile, pokud Vás chytí do této odchylky Váš výsledek se rovná 0, protože 0,24 je fyziologická hladina alkoholu v krvi.
Pokud nepřiznala požití alkoholu tak jí vůbec nic nehrozí a nemůže být brána jako opilá.
Úplně bych s Vámi nesouhlasil. Policie ČR ji dala dychnout, výsledek 0.2, ale dále předpokládám, že ji vyzvala na odběr krve a ten musela odmítnout, tudiz se přiznala a souhlasila s výsledkem dechové zkoušky. Nicméně to ale nemá nic společného s případem, rozdělil bych to osobně na dva skutky.
Vypadá to tak, že tam uvízl. Moc času na opatření asi nebylo. Rychlost 140 km/hod. Od počátku zapnutí výstražných světel po sklopení závor a přijetí vlaku typuji max. 2 minuty. Jak dlouho tam stal než dojel vlak těžko říct. Nevím ale proč na takových rychlých tratích nejsou na přejezdu kamery napojeny na dispečink ČD. Každý dispečer zná číslo na strojvedoucího a nebo může přímo dát stůj pokud by viděl že, na kolejích je překážka. Takže by k tomu nemuselo dojít.
Zdravím Vás. Tomu nejde zabránit. Výstražná světla blikají 23-28 sekund, potom se spouští závory a vlak projíždí do cca 20 sekund, dle místa a dané situace, všude je to jiné, záleží i na rychlosti vlaku atd. To co píšete je sice varianta, ale tomuhle nejde zabránit. I kdyby jste měl minutu čas, než vystoupíte, zjistíte číslo přejezdu a vezměte teprve telefon, už je pozdě. A kde máte čas vysvětlit situaci dispečerce na tísňové lince atd. Myslím si že to nestihnete do 5 minut, ale to je můj tip. Určitě by stálo za to nějaký nametovy cvičení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne, na kolejích chodí "jen" namátkové kontroly.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zdravím vás. Tak hlavně se musejí vidět. Dneska hlasime nástupy v chytrých aplikacích a osobní kontakt žádný.