Odstavené kamiony ( mají ale dostatek míst na odstavení?) nevěnování se plně řízení, nedodržování stanovené rychlosti, nepoužívání znamení o směru jízdy atd. atd. To vše a ještě je toho více , co řidiči podceňují. Lépe řečeno nedodržují. A výsledek se dostaví. Chováme se na silnicích jako tvorové myslící? PS V autoškolách se učí, že nehodám lze často předcházet tím, že řidič : by měl předvídat co by se mohlo stát. Chovat se na silnicích " já jedu, musíte se mi podřídit" ničemu nepomáhá, naopak.
"vjela do protisměru a čelní srážku s dodávkou nepřežila."
Smutný , velmi smutný příběh. Lidský život se vrátit nedá.
Vážíme si života a životů co máme ve svých rukách? Chováme se vždy tak , že si života svého ( a svých blízkých) opravdu vážíme? Něco ovlivnit nemůžeme, ale hodně asi ano. Sbírka je až to poslední ...........
To už neni o čem psát v mediích? Babiš, Agáta a další mají odpoutat naši pozornost od důležitějších informací. Nikde jsem např. nečetl informaci o tom , co mělo znamenat umlčení primátora Plzně když chtěl v rozhovoru s komentátorem informovat o bezpečnostní situaci v Plzni? To by hodně lidí moc zajímalo.
A to je jen jedna z mnoha. A co další velkoproducenti emisí? A EU to do zítřka rázem změní? A co kdyby ti co vymýšlejí tvrdá opatření a změny ( v kancelářích EU) zvedly zadek ze svých dopře placených křesílek šli přesvědčovat po světě i ostatní o nutnosti postupně omezovat emise? Ti by je posílali asi někam. Ovšem evropské ovečky musí poslouchat, jinak dostanou na zadek.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Záleži na typu auta a zkušenostech řidiče.