Lidovky jsem odebíral přes 30 let. Na konci loňského roku jsem je ale s bolestí v srdci odhlásil, protože se to fakt už nedalo číst. Z lidovek se za Babiše, ale i po něm stal deník, který uplatňoval následující strategii a filosofii: problémy a chyby ostatních stran rozsáhle analyzovat, zveličovat a dramatizovat. Problémy, chyby a průsery domácího ANO a Babiše nekomentovat, eventuálně pouze stroze zmínit. Z původního tradičního nezávislého listu, majícího solidní intelektuální úroveň se postupně stala štvavá hlásná trouba babišistických populistů. Dobře jim tak! Ale Lidových novin je mi líto...
Správné řešení je toto: obě vozidla zastaví a jejich ohleduplní řidiči si dávají vzájemně předdnost, přitom gestikulují rukama. Jeden z řidičů posléze ztratí tpělivost a rozjede se. V tom okamžiku se ale rozjede i ten druhý, majíc stejný záměr. Vozidla se k sobě nebezpečně přiblíží a prudce zastaví. Spolujezdci vozidel málem narazí hlavami do čelních skel, všem cestujícím se bezpečnostní pásy ostře zaříznou do těla. Pak následuje hněv obou řidičů, vystoupení z vozidel a vzrušená ústní domluva. Po určité době se přece jenom nějak dohodnou a odjíždějí z křižovatky v dohodnutém pořadí. Přitom si klepou na čelo. Na čelo by však zasloužit zaklepat ten, kdo takovou idiotskou dopravní situaci vymyslel a nechal zrealizovat.
Majitel pozemku se jaksi zapomněl ve výčtu "ušlechtilých" způsobů využívání vodní plochy písníku Boudy redaktorovi zmínit o tom, že kromě jachtingu se tam provozuje velká nudapláž s občerstvením, z něhož plynou majitely hlavní příjmy. A že mu rybáři ty nudisty plaší, když tudy procházejí k vodě. A taky o tom, že děti plující na jachtách kolem pláže mají úžasné výhledy a zážitky.
No, pozornému čtenáři neuniknou tato fakta z článku: Pán s manželkou vyprodukují ročně 1 500 lahví vína. Z toho polovinu spolu vypijí (velmi dobrý výkon !!). Na prodej jim tedy zbývá cca 750 lahví. Pokud prodají láhev za 200 Kč, což je cena obvyklá, utrží ročně 150 000,-Kč. Tedy žádná živnost, ale jen přilepšení k rodinnému rozpočtu – měsíčně cca 12 500 Kč. Takže se tím určitě neživí a jsou to tedy v podstatě "hobíci". Netušil jsem, že i hobíci, kteří z vlastní vůle pěstují v nevinařských rizikových oblastech mají nárok na uplatňování náhrady škod od státu... Asi si taky napíšu žádost.
Jo a na té fotce, kde se pán smutně sklání k vinnému keříku, žádné omrzlé letorosty nevidím. Jen lehce narašené pupeny. Takže žádná zčernalá vinice! Fotku takové krásně zčernalé vinice bych mohl poslat já. A kdyby se pán nesnažil neznalého redaktora oblbnout, řekl by mu férově, že omrzlá réva obrazí z adventivních pupenů, které jsou rovněž plodné, i když méně, takže letos bude úroda díky mrazům bohužel nižší a vegetační sezona zhruba o 3 týdny až měsíc kratší.
Článek se hemží různými technickými nesmysly a zmateninami. Například: "Pád lodi o rychlosti 35 metrů za sekundu ukončil až tvrdý dopad do ruské Orenburské oblasti a následný požár". ... Kryby lunární modul dopadl na zem touto rychlostí, byl by žhavý asi jako osobní auto, jedoucí po dálnici. Neboť rychlost jeho pádu by činila závratných 126 km/hod.
Pan Sapík má pravdu, ruský velvyslanec, pan Zmejevskij je slušný člověk. Nekrade v obchodě, neodhazuje odpadky na ulici, umí odpovědět na pozdrav a u láhve vodky dobrou náladu nikdy nezkazí. Stejně tak jako jeho ideoví a názoroví sounáležníci pánové Putin, Medveděv, Lavrov a další. Tyto lidi je proto potřebné vnímat pozitivně a zvát je co nejpřátelštěji a nejvřeleji.
Obávám se že název auta "Tonale" neodkazuje na uváděné umělecké, či hudební pozadí jeho vzniku, ale že podobně jako Alfa Romeo Stelvio odkazuje na slavný horský silniční průsmyk Passo Stelvio vysoký 2758 m, Tonale odkazuje na neméně slavný alpský průsmyk passo Tonale, který je nižší a měří 1883 m. Ale i tak dá docela zabrat, než se něj člověk na kole vyškrábe.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Praktická rada, jak v klidu vyřešit zabedněného levoproudaře: Když nepomůže intenzivní vyblikání a levoproudař před námi se v levém pruhu zatvrzele sune dál, je nejlepší zajet do pravého, pokračovat dál kousek za levoproudařem a čekat. Za krátkou chvíli, maximálně do dvou minut, se zezadu přiřítí chladnokrevný „drtič levopropudařů“ (nejčastěji v černém BMW či Audi), který se dotyčnému omezenci pověsí zhruba 1-2 metry za zadní nárazník a začne ho hrnout před sebou jako buldozer radlicí. 99% levoproudařů tohle psychicky nevydrží a rychle uhnou. Jakmile levoproudař uhne, my musíme okamžitě akcelerovat, přejet do levého, pověsit se za drtiče a rychle předjet onoho omezence dřív, než se stihne vrátit zpátky do levého. Pokud to nestihneme, musíme holt počkat na dalšího drtiče s radlicí. Tuhle jednoduchou metodu používám mnoho let.