Neni na case uz zvednout ten usmevny zastaraly limit ze 130 na aspon 180? Sorry ale 130 je prezitek. Pro dnesni auta je 130 nic a ~200 je optimalni cestovni rychlost.
Při dnešná normě, kdy čím dál tím víe automobilek zavádí max limit aut 180km/h , je to moc nelogické, a počítám, že měření rychlosti aut, v rálném čase v každém voze zvlášt přes AI je otázka max pár let.
Já myslím že tu slevu dostanete u Renaultu taky. Krom toho kde se tam dáte druhou výbavu techno Tak to máte za půl milionu se vším všudy. Víte o tom že 90% světa jezdí v sedanech? To je Češi tady jsou zbláznění do hatchbacku. Takže si nemyslím že to je nepoužitelné auto. A srovnávat to pořád s thalii je taky komické. Protože ta už byla jako levné auto konstruovana, zatímco Megane dostal jenom výbavu která prostě lidem stačí a nechtějí si připlácet za plno serepětiček které nepotřebuji. Opravdu jsou lidi kteří si auto kupují třeba na 15 let a nepotřebuji lítá kola nepotřebuji LED světla. Potřebuji aby to auto nestálo mnoho a aby je spolehlivě vozilo.
Ano, to že lidi nechtějí drahé nepopírám, pak ale nesáhnou rozhodně po 1,3 Meganu za pul mega, prodeje ukáží, že je to v našich končinách naprostý nesmysl.
Zaklad stoji 400, vy tam pisete 500 a to neni zaklad ale vyssi vybava ktera litaky ma. A v cem je presne sedan nepouzizelny. Snazim se vam vysvetlit, ze vase naroky nejsou etalon. A rozdil 100000 neni pro plno lidi zanedbatelny. A pokud pro nekoho je 100000 zanedbatelny rozdil, nekupuje si ani jedno z techto aut.
Megane stojí 470tis v základu s poklicema, a svíčkama místo světel - nebo spíš s halogenama ,dejte si aspoň ten konfigurátor, zvýhodnění je 30tis pro FO, a 40tis při úvěru!!!, kdy pak to auto stojí celkově 494tis ve splátkách na 5 let, podmínky Renault po celou dobu, ted pojištění i Havko
A naprostý nesmysl si kupovat tuhle oholenou verzi, kdy stačí přidat 40tis a máe jakš takš použitelný auto.
Navíc pokud si O4 dám do konfigurátoru min 20-30 na ni v cenové kolem 600tis dostanu taky, spíš více, nyní jsem u Cupry vyjednal 14,2 % .
Motor je silnější o 10 koní a liťáky má megane taky. No a prostě lidi, co taková auta kupují nechtějí plno asistentů, kterým nebudou rozumět a budou je štvát, chtějí auto na 10-15 let co bude jednoduš a spolehlivě jezdit a rozdíl 200tis. je docela hodně. Co potřebujete za výbavu navíc oproti tomu základu?
V základu je to otřes, i levnější clio má víc, jak jsem psal, je to taková novodobá Thalia, a litáky samozřejmě nemá. Rozdíl je ani ne 100tis, což je zanedbatelné, navíc sedan je naprosto nepoužitelné v tomhle segmentu. Pokud to není vyšší střední nebo limuzína.
A to jste do toho konfiguratoru nedal ovci co ma 150 koni, ale tu 115 konovou, ze?
Tak teď jsem si dal tu práci, aby se opravdu ta auta vyrovnala, bohužel moc to nejde:
Megane těch 495tis, a O4 ale v lepší výbavě včetně alu atd. 650tis včetně silnějšího motoru, ale ten je silnější i objemnější než ten mégane.
A když vemu úplně opelichaný základy, je tam rozdíl ani ne 100tis, ale zase je lepší vybrat techno i s nějakou trošku výbavou jsme zase skoro 600tis.
Každý to auto je prostě jiný, ale ten cenový rozdíl není tak markantní, ale je nutné hlavně brát v potaz, že mégane je výběhové staré auto, které je na trhu 8 let, takže je to něco jako "lepší" Thalia dnešní doby.
No a megane je se 140 koňovou 1.3 a hezkou vybavou za 400. Tak nevim, taky to neni malo, ale rozhodne to je lidovejsi.
No dal jsem si to do konfigurace a stejně vybavená O4 stojí 600tis, a mégane 500tis, takže takový rozdííl tam není, za 400tis ten mégane nemá vůbec nic, ani ledky, který má už i základní dachna....
Ty chytráku kde ji koupíš za 600 tis???
Pošli odkaz....
Odkaz, škoda-auto, stačí? Nebo přímo konfiguraci. Jinak netykáme si ju...
Třeba i edice 130let, má vyhřívaný sedadla, metlu na hlínách 😄
Virtual kokpit, vyhřívané čelní sklo, vyhřívaný volant atd. a stojí 599900,-
JInak se dá koupit i oholená na kost za 570tis, ale to je nesmyls.
Koupil jsem Superb TSI 4x4 LaK dovybavený nez. top. tažné, přímé měření, prodloužená záruka a předplacený servis na 5 let atd. a cena byla 1270 000,- na individuální objednávku - žádná skladovka nebo předváděčka.
JJ to jo, však pokles ceny je Superbu ze škodovek největší, takže se tam dá dostat na slušné slevy.
Psal jsem jedna položka, dejte si k dalším 5ti, ale budiž. Osobně mi je jedno kolik stojí vůz. Nejsem ten typ, co se chlubí, jaké má auto. Osobně raději vlastním nemovistosti a budu jezdit na nákupy atd. i blbou Fiestou. Někdo se zase ukazuje a ve skutečnosti má dluhy na daních.
Tak Bayon je tak trochu omyl Hyundaie. Dle mého zbytečné auto jako Stonic u Kie. Možná tak Kona. No sice šlo k porovnání jiného typu vozu, ale cenově ten Kamiq je i tak těžký fail.
Tak kupovat auto za milion a mít dluhy, je trochu nesmysl, 😄
Když už zmiňujete prémiové vozy, tak vás vyvedu z omylu. Kvalita není ani tam, jako bývala. Kolega má teď nový E450 4-matic, tak jsem zvědav...měl nedávno celkem dvě BMW m3. U prvního mu odešel úplně motor. Druhého se ted zbavoval. Předtím ještě měl Golf highline, tam ladilo rádio samo od sebe ani reisntall 4x nepomohl, prodal ho. Podívej se na VW na podvozek v dnešní době, bída. Osobně jsem viděl nějaké Coupé ted nevím model, tomu dokonce nešel zavřít kufr a musel dát technickou lepící pásku. Jel se mnou až do Bohdanče z Černého mostu a v Pardubicích na benzině se rozčiloval. Můžu klidně pokračovat. Cena by měla odpovídat i kvalitě. Nemusím zmiňovat třeba i Jaguár, že? Naleštěná bída.
20tis rozdíl není nic, to bych ani nepočítal, co se týče kvality merglů, jsou to taky krámy, i BMW stojí za prd. Dnes kvalita není, a ceny jsou vyšší, tak to prostě je.
A opět: reagoval jsem na toho člověka co psal, že koupí I30, tak jsem dal srovnání výbav a cen, né kategorie auta, to by měl být asi Bayon, ale ten nemá ani motor a výbavu a je za 640tis.
Tuscon byl před dvěma lety levnější to uznávám, ale pořád nemáte pravdu s tou cenou. Ano, hlásáte lži. Dělal jsem si konfiguraci. V tom Kamiqu Monte Carlo nemělo spoustu věcí v té výbavě, co je v i30 N-line. i30 vyjde o krapet dráž, což je zanedbatelné. Tuscon je větší vůž než Kamiq. Navíc Kamiq není více ani než i30. Je to pořád menší vůz a jiná kategorie, takže v konečném důsledku je za mnohem lepší peníz. To je fakt, který neohnete a klidně si tu pište cokoli jiného. Ostatním objektivním budete jen pro smích. Nazývat Hyundai, že je krám oproti Škodovce může jen fakt Škodovák. :D
Pane jste mimoň, co má asi Hnůjdai, jinak to není možný, mě je škodovka u zadele, nemám ji. A lži rozhodně nehlásám, leda že by lhal konfigurátor, mě nezajímají drobný rozdíly. Srovnání cen, je dané.
A reagoval jsem na to, že někdo nahoře psal, že si koupí I30 a ušetří, což není pravda.
A ano Tucson je mezi Karoqem a Kodiaqem, což jsem cenou srovnával, že prostě výbava a kvalita = cena, což je na straně Tucsona také, proto ta cena je tak "vysoká".
Tady to bylo přirovnání cen hnůjdajů, ale to jako kovanej počítám Itřicítkář, protože to bylo o 50tis levnější než něco jiného, prostě nepochopíte. Možná vám křivdím a máte třeba Mazdu CX60, nebo MB GLE, ale počítám, že díky takové šílené obhajobě hnůjdaje asi těžko. 😄
Kamiq Monte Carlo nejvyšší výbava s doplňky orientačně 757 900 Kč, které má i30 kombi N-line Premium+ za 814 990 kč obojí s panoramou a automatem. U Škody musíte brát v potaz výbavy, co jsou za příplatek, 😉 nedával jsem úplně vše. Ale to hlavní navi, kolenní airbag, boční zadní airbag atd. musíte brát, že Škoda to nemá v základu té výbavy. Takže kdybych přidal ještě pár věcí, co má i30 tak jste na stejné ceně, možná i vyšší. A to porovnáváme jinou karoserii. Takže tady hlásáte lži.
Hlásám lži, takže ta cena není pravda??? TA I30 je předraženej krám. Ale to je dnes vše. Prostě je to Hyundai, ale už není levný. To tak je.
A reagoval jsem na to že je to levný, což není. 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jo, jenomže těch 180 je maximální limit, se kterým se dá s elektromobilem dojet alespoň do půlky dálnice.
První s tím přišlo Volvo ve stejném okamžiku, kdy oznámilo, že bude jezdit jenom na baterky.
Toto chlubení se bezpečností, je ve skutečnosti technická nedokonalost.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
My na nové Rav4 Hybridu to máme taky.