Jak jste sam poodhalil tak cinani pusobí ve výrobě iPhonů jen jako levná pracovní síla co musí makat a o ničem nerozhoduje😂
Sám mám Iphone 15Pro a kvůli tomu, že se mě nechce měnit prostředí jsem si ho koupil, tedy se slevou 50%, plnou cenu bych za to nedal. Tak jak jsem byl spokojenej s SE2020, poměr cena/výkon, tak jsme byl naprosto vytočenej z krámu 15Pro, se spoustou chyb oproti SE2020, navíc po 5min na sluníčku nepoužitelnej a musí se chladit. Dívám se po 16 a to jen z důvodu toho, že ten krám už nechci a doufám, že si to někdo koupí za nějakou zůstatkovku.
A co se týče těch "kvalit" aut, mám několik prémiovek (auta se stáří do 5 let) a je to krám jak cokoliv jiného, bohužel tu "pseudokvalitu" tu chci, protože to chci. Stejně jako potřebuju cabrio na těch 1000km za rok, prostě chci. Ale poměr cena/výkon, auta totál na nic.
Teď se dívám po něčem novém, je to katastrofa, zpracování, životnost, atd. Je to fuk a na blití.
Tedy Číňan mi nevadí, a proč? Když přijde s něčím dobrým co bude mít opodstatnění, a bude to dávat ekonomický smysl, proč ne. Nehodlám platit Němcům 80% rabaty na jejich autech, protože jejich "vojenská" kvalita, jak když střelí, již neplatí a to je ten problém.
Třeba se člověk podívá i do jednotek O2, tak zjistíte, že polovina je z Číny a to se vyrábělo před skoro 20lety.
Jíst i pít za jízdy je zakázané!!!
Ale, to je mi novinka , zakázané je to jen pro řidiče autobusu a vozidel s předností v jízdě, ale pokud máte přesně znění zákona, kde je to zakázané, což není!!, rád si ho přečtu.
Jídlo, pití, kouření
Jak asi málokoho překvapí, obecný zákaz jezení, pití a kouření zákon všem řidičům neukládá, jakkoli obsahuje obecné ustanovení o tom, že řidič je povinen se věnovat řízení vozidla (§5, odst. 1, písm. b zákona č. 361/2000 Sb.). Z toho samotného ale zákaz nejíst, nepít a nekouřit dovozován není. Obecně tedy řidič jíst, pít a kouřit za jízdy smí, ovšem existují výjimky, a to:
– jíst, pít a kouřit nesmí za jízdy řidič vozidla hromadné dopravy
– kouřit za jízdy (pouze však při přepravě osob) nesmí řidič taxi a řidič příležitostné osobní silniční dopravy - to žádný nedělá 😄
– jíst, pít a kouřit nesmí za jízdy řidič vozidla s právem přednostní jízdy
– kouřit za jízdy nesmí řidič motorky, mopedu a jízdního kola (!)
– kouřit za jízdy nesmí také spolujezdec na motorce.
Já tam měl tu hlinikovou záslepku, která se dávala z výroby na straně řidiče.
Měl jste to od nova? Tak vám to prodali v autosalonu? Pokud by to tak bylo jak říkáte, řidičový zámek (centrální by neměl vyhloubení na zámkovou vložku, což asi měl) v případě UK auta je to obráceně. Standartně se tato záslepka dává v případě zatuhnutí zámku, nebo kvůli designu, a nejčastěji upravená spolujezdcova, málo kdo je schopen vyfrézovat jen do té platové záslepky zahloubení pro překrytí zámku. (dá se dohledat dle čísla dílu)
tak jsem si dal tu práci a našel na Škoda fóru jak to pár lidí řešilo. Tak snad Vám to už bude stačit, když jsem ty informace dohledal za Vás. Aspoň se přiučíte něčemu novému. Chápu, že nikdo není neomylný.
A ten z tou RS tam měl záslepku místo zámku, tedy Tuzing, už jsem to říkal, hodně aut jsem takto předělával.
tak jsem si dal tu práci a našel na Škoda fóru jak to pár lidí řešilo. Tak snad Vám to už bude stačit, když jsem ty informace dohledal za Vás. Aspoň se přiučíte něčemu novému. Chápu, že nikdo není neomylný.
Zámek spolujezdce, u řidiče je vždy, máte to tam i vyfoceno, bože.
A ten 1. řeší prasklé lanko, tedy nemůže dveře otevřít...
Zámek u spolujezdce nemá drážku (pokud se jedná o vozidlo s dálkovým centrálem, pokud má na klíč je vložka z obou stran), a pokud má dálku, má vždy u řidiče vložku zámku, Kodiaq, Sup3, O1, O2, všechny!!
Ouřada se ale za prvé neúčastní pilotního projektu rozšiřování nové silniční buzerace vyžadované vychcánkem kšeftujícím s mašinama na měření, za druhé nikdo nemůže sypat z rukávu rozumy o přítomnosti nebo nepřítomnosti dpf, pokud ho nedokáže na autě najít nebo neví jestli tam má být.
Facelift to být může, ale nemusí, světla se na dodávkách mění co chvíli a jinak to zezadu vypadá stejně. Pokud to vůbec je on, protože jako "notně orezlý" zrovna nevypadá. Navíc ani facelift nemusí mít dpf 🤷♂️
Skoro každý transit je orezlý (za předním kolem vesměs ty kapsy nejsou a kryje to většinou guma na podlaze v kabině), navíc tak stará plečka 100%, navíc označení motorizace pod nápisem Transit byl až od Face. To jestli má na autě být nebo ne, na autě nikdo hledat nemusí, máte jasně daný štítek o kouřivosti z 80% na čele nebo kapotě, a pokud není je jasně v TP, jak směrnice tak CO2, a jakmile si načtete do mašiny údaje o autě, okamžitě to vyhodí, co tam je.
A jak jsem psal, článek nepsal motorista, ani novinář řešící tuhle problematiku, tedy musíte to brát s odstupem.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Málo?,Za jídlo pro čytyři lidi utratím max 5000 měsíc
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to gratuluji a posílám bludišťáka. Já svým dětem dopřeju víc jak suchou kůrku a hlt mléka denně. 5tis, počítám, že nemáte spočítáno. Protože opravdu za 4 lidi je to mezi 10-15tis, bez restaurací, jen standartní nákupy, včetně obědů ve škole. Aby strava byla pestrá včetně masa, zeleniny, ovoce, a 1 teplého jídla denně. Já si vedu přesné výdaje a opravdu třeba během Covidu a po něm, výdaje skočili v průměru o 20%, zrovna za to jídlo.