Je naprosto stupidní dělat si srandičky ze současné situace.Lidé přicházejí o zdraví,o majetky,obce o zdevastované pozemky,ale hlavně si kopnout do současné vlády.A kde je zalezlý agent Bureš? Ten se přijede fotit s dluženou až bude uklizeno,aby se neumazali
No tak já ten obrázek pochopil jako celkem inteligentní rýpnutí do Babiše. Nevím v čem vidíte kopání do současné vlády?
Dalo se za uvedených 1500,- v tu dobu něco koupit?
Ušetřit se dalom potom investovat a kapitál rozmnožovat.
To jde v každé době. A mimo mísu je čekat, že se o mne stát nebo někdo na stará kolena postará.
To lidé se o sebe mají postarat sami. A stáří, to není zásluha!!!
Pro škarohlídy, jsem také už stár.
Tak to jste moc netrefil protože plat 1500,- odpovídá počátku 70.let a to bylo období socialismu a normalizace. I kdyby jste něco ušetřil tak nebylo kam investovat a pokud byste se o to pokoušel někde v černé či šedé sféře tak jste byl za chvíli v lepším případě v hledáčku hospodářské kriminálky a v horším případě Stb.
Jenže ten malý farmář musí zvíře naložit ,dovézt na jatka,tam za porážku zapla,pak za likvidaci kadáverů zapla,za vět.prohlidku zapla,zas převést do bourány,za její schválení zapla,za technologie chlazení a energie zapla a nakonec ,čas strávený za pultem, buď zapla ,nebo si ho utrhne z vlastního odpočinku. To mega jatky to dělají jak na páse ,denně desítky hovězího a stovky vepřů. Efektivita procesu je jinde .
Jenže to družstvo si k té prodejně pořídilo vlastní minijatka se vším všudy a pracují tam zaměstnanci družstva. Denně se zabíjí a bourá pár prasat a krávy jen ve čtvrtek. Předpokládám že veterináře a likvidaci odpadů platí úplně stejně a přesto drží ceny na rozumné úrovni. A podle článku farmář který má stádo 200ks zas tak malý není.
Pokud jako prvovýrobce musí prodávat kilo hovězího za 500,--Kč, tak dělá něco špatně.
Přesně to mě taky napadlo. U nás na Hané si jedno družstvo otevřelo vlastní prodejnu a hovězí tam mají za polovinu. Pravda je ale že jen ve čtvrtek. Ostatní maso po celý týden a taky levnější než v marketech po Olomouci.
Švédům vždycky chvilku trvá, než otevřeně napíšou “Somálec znásilňoval” nebo “Rusák špehoval”.
S tím Somálcem možná nejste tak daleko. Co když se nějaká parta Somálců,Afghánců,Syřanů atd. připravuje oslavit výročí 11.září a trénuje jak se obyčejným dronem i bez výzbroje trefit do motoru startujícího či přistávajícího letadla? Sami Švédové celkem přiznávají že s nimi problémy jsou.
To jsou zase rady...Také existují kultivary, které dozrávají v červenci, tak že čekat na první mrazíky asi nepůjde.
První mrazík nahradím tím že ho sklízím i s větvičkou a celé to hodím na noc do mrazáku. Ráno pak stačí větvičkou klepnout a plody opadají, přeberou se od případného listí a ještě nerozmrazené vrátí do mrazáku.
Tématem tohoto článku je, podle onoho německého politika, prý nejasná evropská legislativa, která prý změnila metodiku měření emisí (místo stacionárního měření na zkušební stolici nově měření za reálných podmínek za jízdy v provozu), aniž se prý namáhala v předpisu jasně napsat, že tento nový předpis platí pouze pro nově homologovaná auta.
S měřením emisí PČR na mobilních měřících stanovištích to nemá vůbec nic společného.
Asi jsem to měl víc upřesnit protože já nereagoval na článek ale na komentář Petra Lahody a na váš komentář k němu kde píšete že lže a měl by se stydět. Úvahy německých či EU politiků zatím neřeším protože ty jejich vyjádření se co týden mění. Zato mě zajímá jak mají právně ošetřené to měření za provozu u nás protože to už se děje teď. I když jestli jsem to správně pochopil tak zatím jdou po nafťácích a ten nemám.
Tématem tohoto článku je, podle onoho německého politika, prý nejasná evropská legislativa, která prý změnila metodiku měření emisí (místo stacionárního měření na zkušební stolici nově měření za reálných podmínek za jízdy v provozu), aniž se prý namáhala v předpisu jasně napsat, že tento nový předpis platí pouze pro nově homologovaná auta.
S měřením emisí PČR na mobilních měřících stanovištích to nemá vůbec nic společného.
Jenže já reagoval ne na článek ale na příspěvek Petra Lahody který jste označil jako lež. Co vymýšlí v Německu či EU zatím neřeším, protože ty jejich úvahy se mění skoro každý den. Ale spíš mě zajímá jak mají u nás právně ošetřené to měření za provozu na ulici. I když jestli jsem to dobře pochopil tak jdou hlavně po nafťácích (který nemám) kde je to skutečně občas za trest jet za nimi.
Ok. A kdo to bude kupovat v budoucnu? Ne dnes, ani za tři roky… ale za deset let.
Najdete mi někoho, kdo dá přednost spalováku přes elektrem. Jednoho člověka. Dojezdy budou omezené, elektromobily budou mít 2000 a více kilometrů. Na co mít spalovak? Jediný rozumný důvod.
Bylo by to krásné ale nějak tomu nevěřím. Před cca 10lety kdy se začaly prodávat elektra bylo jejich odpůrcům vysvětlováno že to chce jen trochu času na vývoj baterií a do 10let (to by mělo být teď) budou mít elektra větší dojez než spalováky na nádrž a cena bude výrazně nižší protože oproti spalováku je výrazně jednodušší s menším počtem dílů. A co se z toho splnilo? Snad jen to že se snížil rozdíl v ceně mezi spalováky a elektrem ale ne že by tak zlevnilo ale spíš že spalováky díky různým povinným asistentům dost zdražily.
... ale jistěže to usnadní cestu ruských agentů do Shengenu.... Maďar dá vízum a Rus se tu bude pohybovat, jak se mu zlíbí... co to zase zkouší Konečná zahrát do autu
Turistické vízum dostane Rus i v Řecku,Španělsku i dalších státech kde peníze utracené na dovolené Rusy nesmrdí. Myslíte že špion přijede a bude žádat o dlouhodobý pobyt nejlépe s celou rodinou při kterém by ho mohli prověřovat?
A v tom je jádro pudla.Za normálních okolností je ekonomická migrace velice potřebná zvláště když domácích pracovníků z různých důvodů ubývá.Proti tomu žádná.Avšak,známe to z našich měst,problém začne v okamžiku kdy tito zaměstnanci z nějakého důvodu přijdou o práci.Ještě jsem neslyšela že by se nějaký takový od nás ,,pohnul" směrem do další země.Pokud jste pozorně sledovala odůvodnění Maďarska přijímání zahraničních pracovníků tak to pokulhává.Podívejte se jakou tam mají nezaměstnanost.Další problém je že mohou přijet i se svoji rodinou.Zajděte se podívat třeba do Vrchlabí,Mladé Boleslavi či Kolína zda jsou přítomni další členové rodin a pobírají naše dávky.To jak to nastavili v Maďarsku není potřeba obsadit prázdná místa ale umožnit lidem ze zemí Ruska a Běloruska se přes zákaz legálně dostat do EU.Vy si snad myslíte že dostanou povolení doma k vycestování jen tak?Poptejte se jak to bylo těžké u nás a co jste musel splnit.A v těchto státech je to podobné.Snadné to je jen pro špiony a ti rozhodně svůj důvod přicestování neprozradí.Píšete že budou prověřeni ale podle všech náznaků se tak dít nebude.A v tom je to nebezpečí.Zajeďte do Karlových Varů a zeptejte se co se tam dělo a proč tak náhle zmizeli a kam.
Nechápu proč vám Rusové a další v Maďarsku vadí a v Itálii, Řecku, Španělsku a jinde v EU nevadí. Myslíte že případný špion nemůže přijet jako turista i přes tyto země?
Takže jakási soukromá firma obhospodařuje data úřadu a nechce je dát? Super. Pak ale je potřeba se podívat, kdo s nima dělal smlouvu a co v té smlouvě bylo. Jo, dělaly se takové věci, převážně za soc dem, kdy úředníci nevěděli co mají chtít, případně dostali dobře zaplaceno. Ty softwary byly uzavřené a firma spoustu let těžila z toho, že se k tomu nikdo jiný nedostal a že bez nich to zkrátka fungovat nebude. Teď piráti ten systém dělají modulární a otevřený, jenže to už takhle mělo fungovat dávno. Vláda socialistů a Babiše nás přichází draho a kdoví, kolik podobných kostlivců ještě z té skříně vypadne.
Snad už se to mění. Ale zásadní problém byl, že stát si nedokázal kvalitní lidi zaplatit. Takže se třeba stalo, že spustili dálniční známky a místo toho, aby si u nějakého poskytovatele objednali server s dostatečnou kapacitou přístupu, dělali to na nějakém svém serveru, který to pak těžce nezvládal. Ty věci musí fakt dělat někdo, kdo to umí.
Naprosto s vámi souhlasím jen jste se netrefil do doby kdy začala tato firma pracovat pro stavební úřady. Když kouknete na historii firmy tak už v letech 2005 až 2007 pořádala školení a konference pro pracovníky stavebních úřadů a to ještě Babiš budoval svůj byznys a do politiky se ne.ral. Piráti to možná mysleli dobře ale dopadlo to jako obvykle.
Vy jste ty zprávy zde na seznamu četl? Pak vám snad nebude dělat potíže vložit sem odkaz. Rád si to přečtu. Děkuji
Pokud byste četl celou diskuzi tak na ten odkaz narazíte ale není problém dát ho znova. Jinak zabíjet zajatce je samozřejmě špatné ať se to děje na kterékoliv straně. Odkaz 1
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to asi bylo i myšleno ne? Že dostanou zaplacenu každou hodinu kterou dělali přesčas.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V tom ale nevidím mímořádnou odměnu ale jen zákonnou povinnost zaměstnavatele. Pokud tohle považuje Rakušan za odměnu tak tam nemá co dělat.