Je strašné když pro "boj" politiků umírají muži i ženy v uniformě či bez ní. Je strašné, když umírají děti a jejich matky! Je strašné, že se do stracena v informacích, ztrácejí údaje izraelského útoku na Palestinu, spolu se zásahy do okolních zemí včetně vysokého poctu mrtvých civilistů zejména dětí. Počet mrtvých je už vyšší než na Ukrajině, možná, že počet zničených obcí a měst je na stejné úrovni. Kde je světová spravedlnost, spravedlivé posuzování stavu našimi politiky, tiskem? Falešnost je běžným prvkem politiky. Je to prvek zbabělosti říct "příteli" takhle ne!
Co je fatálním problém? No přece výše důchodu. Platy porostou, dejme tomu na průměr 60000, kolik bude důchod ? 20%. Počítejte, při růstu platů rostou ceny, pilíře vám mají pomoct si důchod zvýšit, je reálné!? dosáhnout vyšší hranice? To nikdo ještě nevypocetl. Víceméně vláda spočítala přehled chudoby. Ale to už mnozí ze čtyřkoalice nebudou v roce 2050 mezi námi, nebo budou ve stavu nemocných.
To není důchodová reforma, ale deformace a rezignace současné vlády na národ. Číselné údaje pana Jurečky jsou nepoužitelné s rokem 2050 jako tvrzení, že v roce 2100 bude pracovat jen umělá inteligence. Přitom stačí: - vyčlenit důchodový účet ze státního rozpočtu, aby v přebytku nebyl zneužít vládou, ale přebytek ponechat na účtu
- plánovat, po pravdivému propočtu, výši dorovnání důchodového účtu z rozpočtu a případný přebytek na účtu ponechat
- pokud by mělo dojít k navýšení odvodů tak jen o 0,5%
Zvážit jestli je logické, přispívat na důchody v rámci jakéhokoliv formy, když stát je jedním z největších zaměstnavatelů a musel by vytvořit fond v Kč, což je zatížení rozpočtu.
Vy mladí se musíte zamyslet, protože nikdo opravdu neví co bude v roce 2050, protože každý propočet co "bude" se aktualizuje každých pět let. Stačí, že vláda nerěší vaše bytové a sociální otázky. Nemylim-li se tak letos nastoupilo do ZŠ více než 100000 děti, tady je cesta k prosperitě , starat se o vlastní perspektivní generaci.
Ke krachu ? Rozvinutým průmyslem? Sociální, zdravotní a bytovou výstavbou? Uměním řešit vodní hospodářství, strojírenství až po atomové elektrárny.
Bohaté učňovské , středoškolské školství, vysoké školy ze kterých vycházeli odborníci?
Již dnes máme možnost srovnávat! Stát je veden od deseti k pěti, máme přebujelou státní správu /srovnat se Švýcary/. Sami nejsme schopni postavit nic/snad jen silnice/, když se staví, tak jen cizí firmy, jdoucí si pro nekřesťansky zisk s úlevami .
Chybou bylo odstřihnout se od toho co za to stálo, rozprodat co mělo výnosy a nenavazat na české tradicni zlaté ručičky.
Někdy v této podobné diskusi jsem psal, že dnešní chyby napraví až nezatížené děti našich vnuků.
.
Děti byly ukázněně, sem tam se zlobivec našel. Učivo? Něco se naučily a bylo jim to k prospěchu. Učitelé? Děti se nebály, učili děti rozpoznávat skutečnosti dle osnov. Dneska? Děti vyhrožují učitelům vysoce postavenými rodiči, šikana je běžnou záležitostí, majetkové povýšeně chování je známkou pocitu nadřazenosti, učitelé se boji říci svůj názor. Dnesni osnovy jsou poplatné době. Přibývá násilných trestních činů. Ve školství chybí svoboda.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jeden den se schválí rakety, druhý den jdou "poštou", třetí den začnou bouchát? /není nutno upřesňovat příběh jednání a dodávky / Zázrak logistiky! Divadlo před jejich schvalenim, že nebudou, bylo jen přípravnou fázi pro jejich dovoz na UA, vyslání amerických raketových odborníků a hlavně vycvičení vojska UA. Běžný výcvik trvá měsíce a ne dny. Cizích zástupců armád tam nejsou určitě desetitisíce, ale jen tisíce.