Já bych naopak rád pochváli průvodčího vlaku EN 443, který se taky nemohl nikam na své dispečery dovolat, ale nezahálel a zavolal přímo dispečerovi Správy železnic řídícímu stanici Olomouc hlavní nádraží, že má ve vlaku spoustu lidí na Valašsko, jestli by nebylo možné cca 20 minut počkat v Olomouci posledním zpožděným Valašským expresem Ex 521. Přestup byl zajištěn a palec nahoru pro borce z EN 443.
Každý přejezd je chráněn, minimálně výstražným křížem ze strany komunikace a výstražným kolíkem s návěstí "Pískejte" ze strany dráhy. Cyklistovi bylo zatěžko se u výstražného kříže rozhlédnout, jestli nejede vlak a měl asi i ucpané uši, že vlak troubící od výstražného kolíku před přejezdem neslyšel.
Mně nepřijde turistické značení vůbec nějak unikátní a dokonalé. Některé zajímavé lokjality jsou proznačené velmi málo nebo skoro vůbec, třeba velká část Jeseníků (Medvědská hornatina, Černá stráň, boční hřebeny třeba Malý Máj, kudy vedly turistické stezky už od nepaměti atd). Taky na Šumavě je to v porovnání se sousedním Německem nebo Rakouskem slabota.
Linku Břeclav - Ostrava sice provozuje formálně dopravce České dráhy, ale vlaky přijížděhjí ze zahraničí (např. linka Graz - Krakov) a jsou obvykle polské společnosti PKP Intercity. Na hranicích se vymění jen strojvedoucí a průvodčí za zaměstnance ČD.. Tudíž je třeba si stěžovat přímo u této společnosti (PKP Intercity) a ne u ČD, které za to nemohou podobně jako za to nemůže pan Kupka.
Ve vrcholovém sportu platí, co sportovec, to astmatik. Čtyřnásobný vítěz Tour de France Chris Froome - astmatik, náš vynikající cyklista Zdeněk Štybar - astmatik, olympijský vítěz Jarda Kulhavý - astmatik, legendární desetibojaři Šebrle, Dvořák - astmatici, norští běžci na lyžích - astmatici úplně všichni a tak bychom mohli velmi dlouho pokračovat. Koncentrace astmatiků ve vrcholovém sportu několikanásobně převyšuje četnost v běžné populaci (odhaduje se na cca 70 procent) . Zdravý sportovec nemá mezi astmatiky moc šancí se prosadit, což je přinejmenším pozoruhodné.
Iniciály a věk odpovídají: Odkaz 1
Popisovaná trasa na Sinou přes kopec Na jame je ultimátní turistická lahůdka. Předpokládám, že to Bělorusům poradili místní (mně ji taky poradil jeden místní turista), neboť lovecký chodníček ve většině map není vyznačen. Terén je velmi exponovaný a v úseku zvaném Demanovský nož jen kousek od kóty Na jame je hřeben ostrý jako břitva a je třeba cca 30 metrů lézt obkročmo s mimořádnou opatrností. Pokud se nešťastná turistka vydala na útěk tímto směrem, stačilo opravdu jen velmi málo a letěla dolů.
Na kopec Na jame vede z Demanovské doliny nádherný neznačený lovecký chodníček. Samotný vrchol je velmi zajímavý. Hřebenovka Na jame - Siná je mimořádně atraktivní, místy i exponovaná, zejména úsek zvaný Demanovský nož. Turisticky není tato trasa příliš zatížená, neboť sem nevede žádná značená stezka (značka končí na Siné). O co méně je zde turistů o to více medvědů, bohužel.
Tady je trošku více informací: Odkaz 1
Doba pokročila stejně jako bojové technologie. Bojová hodnota letounů F-35 je v dnešní době hodně diskutabilní. Vývoj jde úplně jiným směrem. Bezpilotní prostředky všeho druhu budou do budoucna vládnout ve vzduchu i na zemi a podle toho by měly i investice armády do moderních technologií vypadat. Kupovat F-35 jsou tedy jen vyhozené peníze bez vlivu na obranyschopnost státu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
S těmi cenami to zase není tak jednoznačné, jak se zdá. První úsek lanovky, který je zahrnut jako součást dopravní obslužnosti je sice levný, ale další úsek už je úplně jiná písnička. To naši novináři nějak zapomněli dodat Odkaz
2 odpovědi