Stojis v Prosenicich 6 minut na treti a bouchne ti etcs do tripu zes projel eoa.... Super no
Prosenice už byly párkrát poničeny nepozorným strojvedoucími včetně srážky vlaků podobně jako Dluhonice, tam je aktuálně opět zlikvidovaná velmi drahá 120 km/h štíhlá výhybka (jízda na červenou, jak jinak). Lepší je tripovat než ničit a ohrožovat.
Toho machrovani kolem etcs je uz moc, v lednu nas cekaji obri problémy, jsem zvedav jak potom bude machrovat... Neni směna abych nemel s etcs problém
Tolik asi
ETCS je naprostá nezbytnost. Problémem je v poslední době zejména projíždění červené nepozornými strojvedoucími spojené s hmotnými škodami na infrastruktuře případně ohrožením drážní dopravy (nedovolená jízda proti jinému vlaku). Vzpomeňme třeba opakované milionové škody v nejmodernější koridorové výhybně Dluhonice, která je aktuálně už poněkolikáté v krátké době poničena. Tyto případy by mělo ETCS eliminovat.
S těmi cenami to zase není tak jednoznačné, jak se zdá. První úsek lanovky, který je zahrnut jako součást dopravní obslužnosti je sice levný, ale další úsek už je úplně jiná písnička. To naši novináři nějak zapomněli dodat Odkaz
Jenomže ty vjezdu na obsazenou kolej zaviňují zejména vypravčí ve stanicich se zastaralým ZZ. Bez nich na dálkovině s nejmodernějším SZZ, TZZ a ETCS se tohle děje zanedbatelně, spíš vůbec.
Poslední dobou je nejčastější příčina nehod jízda vlaku na červenou. Nedávno jsem zažil jízdu vlaků proti sobě v Olomouci, kdy strojvedoucí osobního vlaku odjel na červenou proti vjíždějícímu vlaku z opačného směru, cestou poškodil výhybku, která byla přestavena pro jízdu druhého vlaku a ne pro něj. Ke srážce nedošlo jen kvůli nejmodernějšímu zabezpečovacímu zařízení v Olomouci a zabezpečovači ETCS, kterým byl vjíždějící vlak vybaven. Nedivil bych se tomu, kdyby strojvedoucí vjíždějící na obsazenou kolej v Hostivici jel taky na červenou.
Já bych naopak rád pochváli průvodčího vlaku EN 443, který se taky nemohl nikam na své dispečery dovolat, ale nezahálel a zavolal přímo dispečerovi Správy železnic řídícímu stanici Olomouc hlavní nádraží, že má ve vlaku spoustu lidí na Valašsko, jestli by nebylo možné cca 20 minut počkat v Olomouci posledním zpožděným Valašským expresem Ex 521. Přestup byl zajištěn a palec nahoru pro borce z EN 443.
JO a zase Vodičkovky, porota se může u "osmnáctkovat" a ony ji jsou navzdory "všem" schopny na posledním místě dotáhnout až na bronz. Co s tím, pokud dají Vodičkovi tanečnici, takovýto pár vyhrává, pokud mu přidělí netanečnici a ještě ke všemu neštíhlou a sympatickou, dovlečou ji hodně vysoko, je to neřešitelné, protože jako vždy v životě prachy jsou až na posledním místě a Dominik je tolik SMSkoidní!!! JInak pozor jednoduchými počty se včera dalo též dovodit , že jak Ptáčková , ale i Paulová mají od diváků minimálně a obě 3tí nebo 4té místo! Což mj. znamená , že se naplní obavy Soni, sama Lucka to zmiňuje a už jsem to tu též psal (CVach, Franc, Džejár,... by mohli vyprávět.) Vše výše, jen konstatuji holá fakta a teď i můj osobní názor, a sice že Ptáčkovou katapultují každé kolo Vodičkovky svými hlasy na místo první, aniž by to tušily nebo i chtěly, jen větší divácká komunita prostě neexistuje a komu své hlasy případně přelejí ve finále, je též nasnadě. JO zase nevyhraje ten úplně nejUNOvatější!
Za děsivé slovní novotvary 3tí a 4té bych navrhoval doživotní zákaz publikování komentářů na internetu a 100 hodin povinného studia českého jazyka.
Vy nedokážete být chvilku bez stravování, a neumíte si odnést své vlastní odpadky? To vás lituju.
Já chodím právě tam, kde je to podle vás "nerozvinuté" - to znamená lezou tam pouze lidi, kterým stačí balíček na celodenní výlet, a nepotřebují serepetičky za miliardy okolo. Když je rozhledna, OK, když ne, stačí kopec. A klidně si tam dojdu pěšky, nemusím si vozit zadek až k cíli.
Možná právě ten "rozvoj" může být i v tom, že chráníme to, co máme, aby se to nemuselo zalít asfaltem, zastavět a prodat...
Aby měli lidi stále možnost chodit tam, kde je klid, ticho, široký rozhled a kde si díky tomu mohou odpočinout.
Zdá se, že jste to špatně pochopila. Obec čerpala dotace z programu na rozvoj turistického ruchu a teď si stěžuje, že to zafungovalo a turistický ruch se opravdu rozvinul a cíl projektu byl do puntíku splněn. To je trošku absurdní ne?
Každý přejezd je chráněn, minimálně výstražným křížem ze strany komunikace a výstražným kolíkem s návěstí "Pískejte" ze strany dráhy. Cyklistovi bylo zatěžko se u výstražného kříže rozhlédnout, jestli nejede vlak a měl asi i ucpané uši, že vlak troubící od výstražného kolíku před přejezdem neslyšel.
Mně nepřijde turistické značení vůbec nějak unikátní a dokonalé. Některé zajímavé lokjality jsou proznačené velmi málo nebo skoro vůbec, třeba velká část Jeseníků (Medvědská hornatina, Černá stráň, boční hřebeny třeba Malý Máj, kudy vedly turistické stezky už od nepaměti atd). Taky na Šumavě je to v porovnání se sousedním Německem nebo Rakouskem slabota.
Celou diskuzi protíná téměř jednotný proud, kterých si shrnul do jedné věty. "Rádi s rodinou chodíme na hory, máme rádi ten klid a nepřejeme si, aby tam přijela jiná rodina a my je tam museli potkat."
Trochu mi z toho zavání sobectví 🙂.
Lidé, kteří chodí na hory z lásky k horám a přírodě jsou vítáni. Lidé, které hory nezajímají, nezajímá je ani příroda a přijedou jen kvůli stezce v oblacících, visutému mostu, mamutíkovu parku, bobové dráze a bikeparku, to jsou ti, které tam milovníci přírody vidět nechtějí, neboť kvůli nim byla přírofa odstraněna, postaveny atrakce, ubytovací komplexy a místo klidu v přírodě odevšad řvou repráky umístěné u "atrakcí"..
11
Sledujících
2
Sleduje
11
Sledujících
2
Sleduje
Chata Barborka byla přestavěná z boudy na chatu nacisty - jako ubytovna pro personál a vojáky zamýšleného letiště na hřebeni Jeseníků ! Z toho co stihli Němci postavit , tam z letiště zbyla jen jedna budka , ve které má dnes HS mezisklad materiálu pro zásahy...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kromě budky si každý všimne i šestiúhelníkového torza točny radaru Würzburg Riese (společně s radary Freya, po kterých se dochovaly jen díry v zemi, součást radarové základny Nebelhorn), pozůstatků budovy pro personál radaru a obslužné komunikace kolem Petrových kamenů, kudy kdysi vedlo i turistické značení.