Nějak se mi nechce věřit, že to byla technická chyba. Jakkoliv jsem neměl rád Schillerovou, včera měla přesné informace, trefila do černého a na MF zavládla panika, teď to zkouší okecávat a vymlouvají se jak malé děti. Kdo by jim ještě věřil? Vždyť už na poplatníky přenesli tolik nákladů - přes všechny sliby, že se daně zvyšovat nebudou. Zvlášť na důchodce mají spadeno - zpřísněné předčasné důchody, prodloužení věku odchodu do důchodu, odnětí státní podpory u penzijního spoření, změna valorizací
Koukám, že všichni diskutující do jednoho mají na TOP 09 stejný názor. Paní předsedkyně je zcela odtržená od reality. Bez účelového spojení do trojkoalice by se už do parlamentu nedostali, jejich význam bude jen a jen upadat. To už je mi milejší M. Kalousek, jakkoliv jsem ho dřív nemusel, ale mluví daleko rozumněji, konkrétně, při jeho diskusích netrpím, jako když poslouchám M. Pekarovou. Pokud by založil pravicovou stranu, hlas bych jí dal.
Někde jsem slyšel, že vracet lahve bude možné jen v obchodech, kde byly zakoupeny. A nebude smět být porušen ani případný QR kód, jinak prodejna lahev nevezme. V tom případě je to na nic ( mám-li být slušný), nakonec se vrátí méně obalů než v současné době, protože asi zmizí žluté kontejnery, když obcím se po vynětí nejlukrativnější části už toto nevyplatí provozovat. Nechápu, proč to politici tlačí takto na sílu a nenaslouchají dotčeným obcím ani odborníkům.
Proboha, zase Michalec a zase takové nesmysly. Každý to má přece jinak, každé auto je jako ojetina jiné, ale autor ví vše nejlíp a my se od něho máme ještě hodně co učit. Měl jsem kolem 25 ojetin a jedno nové auto, náklady si běžně hlídám a srovnávám. Zcela chápu lidi, co střídají jen nová auta, ale mnozí jsme spokojenější s ojetinami.
Těžko říct, jak to doopravdy je. Winston Churchill kdysi prohlásil " věřím jen té statistice, kterou jsem sám zfalšoval". Nevím, jak to vše počítají, jsou tam třeba započítány budoucí důchody, když tu uprchlíci odvádějí sociální pojištění? Většinou nám tu jsou předkládána upravená fakta, možná někdy ani ne tak se zlým úmyslem, ale protože napadené zemi podvědomě fandíme a nepříjemné věci vytlačujeme z mysli. Nic proti přiměřené pomoci Ukrajincům, jsou to na rozdíl od části migrantů z arabským či afrických zemí lidé s podobným způsobem života, nemají v sobě zakódovánu nenávist k našemu způsobu života, tady je pomocná ruka na místě. I kdyby náklady převýšily výnosy. Jen bychom asi přivítali pravdivé a úplné informace.
Do Amsterodamu jsem potřeboval v prosinci. Nakonec jsem jel autobusem, cena byla mnohem nižší - kolem 70 EUR jedním směrem, zpoždění kolem půl hodiny ( z velké části způsobeno německými kontrolami na hranici. To bylo samé " přijďte všichni" a teď se bojí, aby se tam někdo nedostal autobusem z Čech). Stejný poznatek o cenách mám s jízdenkami do různých měst v Německu. Škoda, že vlak jako ekologický způsob dopravy je o tolik dražší než autobus a dokonce i než cesta osobním autem i v případě pouze řidiče.
Opět tendenční článek, oslavuje výhody, bagatelizuje nevýhody. Hlavně že autor ví, že elektromobily jsou jedinou správnou technologií budoucnosti. Možná se v budoucnu prosadí, ale ať se to děje normální, konkurenční cestou, nikoliv zákazem jiných variant. Zatím jsou v řadě aspektů EV nekonkurenceschopná, čeká nás na tomto poli ještě hodně práce. Nemluvě o infrastruktuře, do roku 2035 nebude dostatek nabíjecích míst ani dostatek elektřiny, aby byl zajištěn bezproblémový provoz plánovaného počtu EV.
Pro mě každopádně chyba pořadatelů. A nešťastné je, že se to snaží částečně svalit na účastníky. Na místě by bylo pokorně se omluvit a zajistit pro příště opatření, aby se podobná událost neopakovala. Na akci jsem nebyl, nevím, jak vypadaly uvedené kelímky a zda ta nemalá cena odpovídala hodnotě, trochu podezírám pořadatele, že si chtěli takto něco přivydělat bokem, a lidé ztratili nervy.
Prosim, lide, mejte rozum a tyhle fanaticky zkrizene s naivkami nevolte nikam. Mame 2 fotovoltaicke elektrarny, ale par mesicu v roce nepokryji ani spotrebu domu, cim bychom jeste pnabijeli EV? Svezl jsem se s Teslou, jizda paradni, ale vetsine lidi nedostupne auto a starosti kolem take nejsou nejmensi. Mozna casem... Ted aby mela kazda,rodina dve auta, doporucovany EV a v zaloze spalovak. A to kazdy chtit nemusi. Za me jsou EV vhodna jen pro cast ridicu, ostatni hledaji jine moznosti
Anna Christová nás opět masíruje ve jménu " světlých zítřků". Je jedno, že ekologičnost EV byla už dávno zpochybněna, je jedno, že bez dotací by si EV koupilo jen pár opravdových nadšenců, je jedno, že infrastruktura ještě dlouho nebude pro nabíjení EV dimenzována, my vám to prostě nařídíme a basta! Děj se co děj.
Němci ztrácí soudnost jako už vícekrát, řítí se v zájmu tzv. vyšších cílů do problému a do nich dostanou i Evropu. Jako už tolikrát... Kdyby aspoň tu jadernou energii nezatracovali, co když nebude svítit slunce a foukat vítr? Všude zhasnou? Dokud nebude vyřešeno skladování energie z OZ v jakékoliv formě, je sázka pouze na ně riskantní.
Kalouska jsem nikdy příliš nemusel, ale proti současné vládě a zejména TOP09 je borec, má své názory, které dokáže srozumitelně vyjádřit. Asi by byla situace jiná, kdyby vládní strany dodržely předvolební sliby o nezvyšování daní, úsporách výdajů ( ale ne tak, že je pouze přenesou na občany) atd., v tom případě by asi p. Kalousek o založení další strany neuvažoval. Ještě nedávno ho mohla TOP09 uklidit do europarlamentu, což by situaci uklidnilo, ale báli se, že by přeskákal jejich lídry. Nechápu ten strach nominovat výrazné osobnosti ( Posíšil, H. Okamura), vše to svědčí o zbabělosti vlády, když chtějí udržet hujery jako Niedermaier. Po tom všem Kalouskovi fandím a jeho stranu bych velmi pravděpodobně volil.
Zavádějící a nepřesný článek, autor se raději nepodepsal ( nebo aspoň jsem ho nenašel). Jezdím s LPG za cenu lehce přes 1 Kč na km, ještě nedávno pod 1 Kč. Ale hlavně autor pomíjí ostatní podstatné náklady, kromě pořizovací ceny už dříve zmiňované výrazně dražší pojištění EV, také opravy, včera se tu objevil článek, že by se u EV měly pneumatiky měnit každý rok. Kolik km by člověk musel najezdit i při nabíjení z FVE, aby se mu EV aspoň trochu vyplatil? Statisíce ročně? Nebo by se navyplatil nikdy? Už jsem alergický na tyhle z kontextu vytržené informace, které mají pouze podpořit EV. Svezl jsem se s Teslou, uznávám, jízda parádní, ale ty praktické věci kolem me utvrzují v názoru, že EV pro mě zatím určitě ne. Ovšem kdo chce, ať si koupí, co chce, ale nechte nám volbu, zda EV chceme nebo ne.
Autor je nešika nebo vyjímečně pohodlný člověk. my bychom topení v krbu s teplovodní vložkou za jiné neměnili, je to nádhera, když v obýváku poskakují odlesky hořícího ohně, za to stojí i trocha práce. A kouření do místnosti za desítky let neznáme, autor měl zřejmě špatný projekt. Nebo si vše přímo vymyslel a krb vůbec nemá.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Poslední věta nedává smysl. Instalovat jen tolik, kolik jsem schopen spotřebovat? V zimě bychom potřebovali několikrát větší výkon, v létě je zase nadbytečný, tento fyzikální jev nelze obejít. Baterie, která by pokryla rozdíl léto-zima neexistuje, i tu virtuální ( ČEZ a jiné) čeká omezení, pro obchodníka je nevýhodné odebírat elektřinu v době jejího nadbytku a dodávat ji zápočtem v zimě, kdy je její cena nejvyšší. Takže to chce zvážit a zvolit rozumný kompromis.
1 odpověď