Je tohle správný postup? Pochopila bych, kdyby vyšel článek: "Hledáme tohoto muže, z důvodu podezření na spáchání trestného činu." Ale udělat z někoho automaticky úchyla, aniž by byli pachatel či oběť známí? Říkám si, zda by Novinky/PČR museli vyplatit nějakou kompenzaci, nebo jak by se to řešilo v případě, že by se jeho spáchání trestného činu neprokázalo. Nechci ho bránit, ale na kameře není pořádně nic poznat a paní mohla reagovat přehnaně, nebo si to na základě svého dojmu klidně vymyslet. Jeho obličej už vidělo klidně milion lidí spolu s obviněním.
K čemu zvyšovat rychlost na dálnicích? Do 155km/h vás obvykle PČR ani neřeší, do těch 185km/h na tachometru se dá v pohodě jet na úsecích kde není provoz a když člověk sem tam pro jistotu zpomalí kolem Superba v pravém pruhu, tak téměř nic neriskuje. Možnost tu tedy, pro ty co se na to cítí, je. Jezdit rychleji za mě nemá žádný smysl. Drtit to 250 a pak brzdit na 80 před kamionem, tak snad ani nikdo nejezdí. Možná jednou, zkusit kolik to vytáhne, hodit si selfíčko a zase zpomalit. Kromě toho je člověk rád, že jede v průměru 110km/h s ohledem na provoz.
Evropa stojí na historické křižovatce a doufám, že se sjednotí více než kdy dřív. Je zřejmé, že USA, obzvláště pod vedením D. Trumpa, nejsou spolehlivým spojencem, na kterého bychom se mohli stoprocentně spoléhat. To jen podtrhuje potřebu silné a soběstačné Evropy, která bude schopna se sama bránit a hájit své zájmy. Plně podporuji posilování Evropské unie a v dlouhodobém horizontu bych se nebránila ani myšlence Spojených států evropských. Bezpečnost Evropy je úzce propojena s osudem Ukrajiny – její podpora není jen otázkou solidarity, ale i strategické nutnosti. A pokud toho chceme dosáhnout, je na místě i zodpovědná fiskální politika, včetně případného zvýšení daní za účelem posílení naší vlastní obranyschopnosti a hospodářské nezávislosti.
E39 je pořád dobré auto i v dnešní době. Jezdím s ní každý den a nemůžu si stěžovat. Sice moje 525i a M5 se nedá příliš srovnávat, ale pořád jsou jízdní vlastnosti a komfort na mnohem vyšší úrovni než dnešní nižší/střední třída aut. Stačí si dodělat nové bixenony, Apple Carplay a nevím co by člověku mohlo chybět. Snad jen trochu nižší pasivní bezpečnost oproti novým vozům.
Ovladače k mobilu jsou fajn věc, když se člověk někde nudí při čekání a nechce se mu tahat například Steam Deck. Oproti Razer Kishi v2, které používám, ale nevidím výhodu tohoto řešení. Je to menší, rukojeti tenčí, celkově se to musí hůř držet. A nevidím důvod mít to připlé permanentně na mobilu, aby byl 3x tlustší. Zájemce to ale má, tak asi jen nejsem cílovka.
Tolik chytrých komentářů jak měl motorkář zastavit. Nikdo z vás by nezastavil. Každý dá trubku a pokračuje stejnou rychlostí nebo naopak ještě zrychlí aby dotyčného popohnal. V životě jsem neviděla, že by někdo před chodcem přecházejícím například na červenou zastavil a ještě se ujistil, že se nerozhodne mu tam skočit zpátky. Blbost. Motorkář se zachoval nejohleduplněji jak mohl. Byla to nešťastná náhoda.
Sníh je na driftíky ideální. Člověk může jet pomalu, takže má auto pod kontrolou, nemusí se bát že omylem přejede do protisměru. Navíc to klouže samo, není potřeba vytáčet motor. Vyzkouším si jak se moje auto chová a jak ho lépe ovládat. Když to nedělám na frekventované silnici, nevidím na tom nic špatného. Zvlášt když mi, nebo někomu jinému můžou tyhle zkušenosti zachránit život.
Jasně, když si někdo vykuchá výfuk, aby mu to řvalo a technicky nezpůsobilým vozem ohrožuje či obtěžuje ostatní, nejlépe nalitý, je to problém...
Většina lidí tohle nerozlišuje a ani nepochopí, protože pro ně bezpečná jízda neznamená znát své auto a umět ho spolehlivě ovládat. A od chvíle kdy dostali řidičák se nesnaží své dovednosti za volantem aktivně zlepšovat.
Všechny preventivní prohlídky jsem prošla stylem "Postav se támhle na váhu a řekni mi kolik měříš." Na skoliózu jsem si přišla sama, když jsem si všimla, že mi pánev vybočuje na stranu. Když jsem se na to v 18 doktorky zeptala, zděsila se a seřvala za to mamku. Jaktože si prý nevšimla. Tak nevím jak to s tím odbýváním funguje.
Nalepila jsem si na koloběžku štítek konstrukční rychlost 25km/h, provozní hmotnost 25kg a až mě policie uvidí jet do kopce 60, tak holt řeknu, že mi do zad foukal vítr. Jak jinak má člověk k takovému paskvilu přistupovat. Už vidím, jak pojišťovna bude plnit u pojistné události vozidla kategorie Z, bez schválené technické způsobilosti k provozu na pozemní komunikaci. Jezdit na ní nesmím, platit si pojištění však musím 😀
Je to škoda, že nejsme v Česku schopni držet krok s vývojem technologií jako v ostatních západních zemích. Elektrokoloběžky jsou v principu super vozítka. Po Praze rychlejší způsob dopravy není. Je zajímavé sledovat zde diskutující, jak je koloběžkáři ohrožují na životech. Je důležité si uvědomit, že většina těch, co vás ohrožují jsou turisté na sdílených strojích. Těch soukromých opravdu moc nejezdí. Pro mě by největší výhra byla, kdybych mohla jezdit jako s autem na technickou, platit si pojištění a byla na silnici legálně a kryta před blbci, co mi nedají přednost. Alespoň, že se to zatím moc neřeší, když není funkční legislativa. Policie mě zastavila jen jednou, když jsem si jich nevšimla a na Evropský je předjela v 65 km/h. Ukázala jsem jim chrániče, motolékárničku a řidičák, tak vypadali spokojeně. Ale platit pojištění, u kterého mám jistotu, že to pojišťovna stejně nechá zaplatit mě? Tak určitě...
V USA prý lze použít PIT manévr pouze do rychlosti 55km/h a za předpokladu, že by policie měla oprávnění proti všem členům posádky použít střelnou zbraň. Považuje se za potenciálně smrtící. Proč u nás jsou ty pravidla tak jako "Zkus u toho nikoho nezabít Pájo." Přeháním, ale připadá mi to nebezpečný i když nikoho nenahání. Když si představím, že ta Oktávka nebo Kodiaq pojede třeba i jen 80 km/h. Ani řidiči PČR nejsou neomylní, nemusí to být ani jejich chyba. Když čelně sejmou tím rámem nějaké auto, jak asi dopadne jeho posádka. Deformační zóna auta, která má život zachránit se stane smrtící zónou. To můžou rovnou místo airbagů montovat nálože, jestli to chceme hrát na náhodu.
Obdivuji ty dlouhé hodiny učení co za tím musí být, sama jsem dělala certifikace MOS, jen tedy ty nižší, né Expert z kterých se berou body na ten Championship a i tak to pár desítek hodin sežralo. Jen si moc neumím představit jak je to využitelné do budoucna, už ta první úroveň certifikace je nad rámec běžného používání v praxi. Ale samozřejmě mu to přeju, osobní úspěch obrovský.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Radši jsem nasypala dejme tomu 250 tisíc do servisu a vylepšení mé e39 v šestiválci, abych měla stav nového vozu, než abych si kupovala ojetou Fábii. Proč bych taky? Vše dělá hůř než to BMW. A ráda si ho dlouho nechám, když to půjde. Auto z roku 2002 a většina novějších jsou prostě ve skoro všem horší. Snad až na výjimky jako že někdo najede 500km denně a hodí se mu adaptivní tempomat, to chápu. Takže tuhle statistiku značně ovlivňuju, i když netankuju u MOL 😁
2 odpovědi