Ne to auto opravdu není pro dlouhány, nastoupit ještě nějak šlo ale vystoupit, a že na vás okolí po zastavení zírá... No jen ručičkama pěkně na zem a lezeme, lezeme. (192cm)
Mám ho doma a měřím 189. V pohodě se tam vejdu. Jo nastupování je trochu složitější. Má o dost širší Prahy než by člověk čekal. Ale to je třeba i u Cornette. Dokonce když chci sešlápnout spojkový pedál úplně na podlahu. Mám malinko posunutou sedačku dopředu a to u jiného auta fakt nemám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Auto mělo z výroby pouze střechu plátěnou a okna nasazovací na dva úchyty ve dveřích. Teče do toho! Dá se sundat složit do kufru. Kde je na ní vyhrazené místo . A Dala se za příplatek pořídit střecha pevná. S takovým vyboulením, na každé straně a to proto, aby se vám vešla helma na hlavu. Ta už se do kufru nevejde. Okna byla skleněná. Opět nasazovací stejně jako ty hadro slídová se zipem. Takže žádné El. Okénka! Prostě natvrdo. Takže vzhledem k tomu že nemá klimatizaci a motor je kousek pod palubní deskou. Vás to v autě upeče. Jediné možné je dát do kufru zadní okénko a tím pádem to trochu tahá vzduch ven. Příjemné tak do 15 stupňů. Pokud je 25 a víc je lepší jezdit bez oken. A je to zas, tak trochu jako na motorce. Při 160 km už do toho pěkně fouká🙂 kliky to pak z venku nemá, takže se nedá do auta dostat, ale přidávají se tam tudíž, kliky nouzové. Kde jsou neřeknu. Vyřešit se to dá i dálkovým ovládáním z odskokem. A to vypadá ještě víc frajerský.