Jako dobrovolník doučuji na přijmačky (matematika) třetím rokem a velmi se mi nelíbí jejich koncept. 70minut na 16 příkladů a 50bodů. Slušnější výsledky jsou 30+bodů to je co 2min 1bod. Absolutní biflení a minimalizace kreativity a logického myšlení. Bavil jsem se o tom hodně i s přáteli, co vyučují a shodli jsme se. Raději bych viděl 90minut a obtížnější úlohy, aby dotyční prokázal vlohy než nabiflenost a pak se za 2 roky trápil s trojkama na vysvědčení a proto měl snížený šance v příjmačkách na vysokou. Jinak na téma doučování, za mě přelom 2000 se pro vyvolené dělali doučovací kurzy, dnes na to dosáhne více rodičů - z tohoto pohledu je to "férovější" i když vždy se najde někdo, kdo je znevýhodněn.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pojedeme k moři 69%, Na střeše 71% - to rozhodně není slabé hodnocení. Nevím, kde redaktorka bere svůj narativ o nutnosti napravovat pověst... Vlny zatím 77%