Není se čemu divit. V momente vstupu do politiky nebo do státních služeb odpadá veškerá zodpovědnost za činy, rozhodnutí . Státní peníze nebo zakázky jsou dojná kráva - kde se po zadání a získání prvotních peněz uměle hned navyšuje . Kontrolní orgány nefungují nebo i když na něco narazí - tak nemají pravomoci něco vymoci , policie nebo soudy to zametou ( nic se přeci neudělalo ) . A tak se nedivme tomu co se ( ne asi všude ) ale v posledním čase jak se to furt píše děje nejen ve větších ale i menších zastupitelstvech.
Hold pokud nebude "jakási hmotná" zodpovědnost jako u "obyčejného člověka " tak se s tím nic neudělá .
To je nejaká placená reklama pro Piráty a hlavně Michálka ?? To je samí článek Michálek .. a jeho komentáře, kritika ÚS, kritika Babiše, vlády ...
Když se lískal s Fialou tak vše bylo dobře a teď kdy se ztrácejí do zapomnění si za ulité peníze nechají dělat reklamu ?
Vždyť už jsou zajímaví jen pro některé věrné fanatiky který ještě pořád věří jejich kecům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Cituji z článku : Zvýrazněnou cenovku a výzvu: Ušetřete 64% si sotva kdo vyloží jinak, než že se jedná o slevu. „Praktika z našeho pohledu působí jako snaha o obcházení zákona. U ostatních prodejců je situace obdobná. Uvádějí přeškrtnuté ceny, zvýrazněné cenovky, jiné ceny, od nichž odvozují slevu. Slevu je přitom nutné vnímat jako jakoukoliv informaci, která vyvolává dojem snížení ceny,“ sdělil Novinkám vedoucí právního oddělení spotřebitelské organizace dTest Jan Šůra.
Tak k čemu jsou pak různé kontrolní instituce, ČOI, ochrana spotřebitele ??
To se fakt každá organizace "bojí" udělat a opravdu dát vysokou pokutu , postih těmto řetězcům co si ze slev udělali ruletu a oblbování lidí ??
Tady je vidět že "matky" řetězců jsou v cizině a krámy si dělají co chtějí , protože vědí že jsou u nás nepostižitelný , pokuty nevymahatelné a každá instituce má jen plno keců o postizích ale skutek utek.
Je stav že normální akční ceny už neexistují , Slevu si každý krám vysvětluje jak chce a o zobrazení z čeho vlastně vychází se nedá ani dohledat.
A přesně LIDL je v tom expert ....