Ano, protože tomu nerozumíte, auta z Číny mířící do Evropy jsou masivně dotovaná čínskou vládou a proto jsou mimo jiné levnější než ta evropská, dále musíte brát v potaz, že je dokáží v Číně levněji vyrobit, protože jsou tam nižší náklady na mzdy (v Číně je např. cca o třetinu nižší plat než v ČR).
Stále posloucháme , jak je vše čínské dotováno. Z toho mi vychází , že vše , co je vyrobeno v Číně, je dotováno. Otázka zní , kde berou na ty dotace?🤔
Smutné téma a nešťastné řešení.
V Africe je něčeho prebytek☝️tak by se třeba mohl najít sponzor odkupu těch zvířat, myslím že peněz a techniky je všude kolemvdost na cokoliv když se chce, vypuštění někde jinde ve světě.
Teď nemyslím slony 😀 ale třeba Milovice jsou hezky příklad. Pár zvířat by se tam ještě určitě vešlo...
Zebry v Milovicích , či žirafy🤔
Bohužel, Zetor tak trochu zaspal dobu s výrobou vysoce výkonných strojů. Ony traktory s výkonem 170 HP dnes už nestačí. Kdo chtěl stroj s výkonem 250-300 HP, musel kupovat Deere, Case, Fendt atd. a většinou již u těchto firem zůstal. Byla velká chyba, že se do výroby nedostal Zetor Maxterra, mohl překlenout chybějící segment trhu a odpíchnout se ode dna.
Maxtera je Cristal teď...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pořád lepší, než aby studenti platili kurvy😁😁
1 odpověď