Tak snad když mi zavolá “můj bankéř”, kterého znám osobně, tak jednak ho poznám i v telefonu po hlase a jednak vím, jak se celým jménem jmenuje….takže stačí chtít, aby se mi do telefonu dotyčný volající představil celým jménem a je hned jasné, kdo je kdo… takže z mého pohledu jednoduché…a kdo osobního bankéře nemá, měl by zbystřit při slovech ”tady váš bankéř” ….
Ach jo, zase ta reklama na máslo. To už do Vánoc nebudete psát o ničem jiným? Určitě se ty dvě domluvily, protože o nějakých máslech starší sestry Krainové asi moc lidí nevědělo. A pokud ne, měla by asi té hloupoučké sestře Simoně poděkovat za reklamu. Simona nikdy moc nepřemýšlela, což prokázala tím, že se dala na OF a pak to těžce nezvládala, tak radši odešla. Ale pamatuju, jak to tenkrát obhajovala, že to není přece porno platforma. No ale co naděláme, IQ si dodat injekcí nemůže, ne.
Přesně tak … mozek není obočí … nemáš, nedokreslíš…
Předně se proti těmto pokladnám nebouřím, prostě k nim nejdu, protože nejsem pokladní. Hlavně jsem několikrát v Lidlu, kde nakupuji, pozoroval "rychlost" těchto "ochotnických pokladních" - než naskenují i ti svižní jednu věc, načte pokladní tři. Zvášť markantní je to u položek bez čárového kódu, tedy pečiva, nebo ovoce a zeleniny vážených přímo pokladnou, kde amatér musí najít patřičný sortiment, zatímco cvičená/ý pokladní má bez váhání namarkováno. A zmiňovaná rychlost placení? Můžete mi někdo vysvětlit, jak dokáže moje mávnutí kartou provést rychleji? Rád se nechám poučit 🙂
To bude asi proto, že pokladní sprintuje, aby odbavila co nejvíc zákazníků, jelikož pak jí podle toho dají prémie…. To u samoobslužných pokladen zákazník, který si v klidu markuje svůj nákup, nepotřebuje řešit… asi jeho rychlost záleží pouze na tom, jestli spěchá nebo ne…. Jinak vůbec nechápu smysl toho, proč by měl zákazník na samoobslužné závodit s pokladní na kase, placenou od počtu odbavených lidí ….
Chodím jedině k samoobslužným !! Zboží si namarkuji sama a svým tempem a po zaplacení si vše v klidu uložím do tašek tak, jak potřebuji, abych vše v pořádku dovezla domů. Vyhýbám se tím situacím, kdy mi sprintující pokladní hrne nákup do nákupu předcházejícího zákazníka, který si vše ještě neuložil, nehází mi pytel brambor na donuty, nehází mi krabičku malin na pás tak, až otevře a maliny se do všeho vysypou a následně mi nehrne nákup po mě jdoucího zákazníka do mých věcí, protože u kasy je kilometrová fronta a pokladní chce odbavit co nejvíc lidí, aby dostala prémie….. Ale kdo má v oblibě stres nebo chodí na nákup ve čtyřech, aby zbytek rodiny stihl uklidit nákup do tašek, než máma zaplatí, tak proč ne?? Vždyť každého svobodná volba a každému vyhovuje přece něco jiného, ne ?? Tak nechápu, proč se to furt dokola řeší …..
Ano, ale to musí být ten absolvent za prvé velmi šikovný a precizní, za druhé se musí dostat pod křídla nějaké dobré firmě a partě která ho zaučí, protože s mokrým výučním listem asi hned vlastní firmu nemá a za třetí to nejhlavnější, musí chtít makat, od rána do večera , často bez ohledu na volný čas, zájmy, víkendy nebo svátky a to se, ruku na srdce, málokterému mladému dneska chce….takže ony ty nadstandardní příjmy jsou přímo vázány jednak na individuální podmínky a taky kvality jednoho každého absolventa, takže to nelze takto plošně paušalizovat….
Co se to děje se státní službou ?? Dokola tu čtu: chybí policisté, mladé to kvůli nízkým platům neláká. Chybí učitelé, mladé to kvůli nízkým platům neláká. Chybí lékaři všeho druhu, mladé to kvůli nízkým platům neláká…. Nějak nerozumím, kde se stala chyba a z prestižních profesí jsou teď zaměstnání, která nikdo nechce vykonávat!! Jak smutné …..
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Bohužel tu není už komu věřit …. A to je holý fakt, ne pesimismus…