Takže pointa článku je, jací jsou poslanci vlastně chudáci!? Neuděláme na ně třeba sbírku?
Nebo pokud s platem nevyjdou, že by si třeba požádali na pracáku o dávky?
Pekarová arogantně tvrdila, jak se každý může rekvalifikovat a že je přežitek zůstávat na jednom místě, tak pokud se jim platy nelíbí, ať jdou dělat něco jiného, kde podle nich platy rostou lépe.
problém této soutěže je, že se porovnávají hrušky s jabkama - mladý kluk - zralá žena - těžko se to posuzuje
k tomu se ještě míchá konkrétní taneční umění a sympatie - co je víc?
porota u jednoho vyčítá, že to nemá děj a že do toho nejsou vtažení, u jiného zase vyčítají, že je to spíš scénický tanec a ne ty správné kroky - co si z toho má divák vybrat?
Je víc, jak to na diváka působí jako celek, že z toho má krásný zážitek a líbí se mu to, a nebo to, že celebrita správně našlapuje a má správně propnutá kolena, jak je v regulích tance?
Bohužel hodnocení bude vždy subjektivní, i kdyby porota bodovala na části - jako třeba u krasobruslení, že by se hodnotila technika - kroky a potom ještě celkový umělecký dojem
Porota jí evidentně nadržuje. Jak jí může dát Tománek 8 bodů, když jí všichni zkritizovali, že tančila celý tanec s pokrčenýma nohama ( což už po těch letech poznám i já jako laik)...
A potom dá stejný počet Dancingerové, kde se celá porota rozplývá, že byla téměř dokonalá.
Tak tady mi něco nesedí, i když chápu, že pohled může být subjektivní. Ale podle sympatií rozhodují diváci, porota má hodnotit odborně.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak já myslím, že toto nebezpečí popsal ještě před Terminátorem už Čapek v RUR a to tak hezky,že jsme dali světu slovo robot.