Klientská zónaSeznam.cz

Případové studie

Z následujících případových studií se dozvíte, jak reklama na stránkách Seznamu pomohla v podnikání ostatním, a co tedy může přinést i vám.

EURO CAR Zlín s.r.o.

EURO CAR Zlín s.r.o. je autorizovaný prodejce vozů Volkswagen, Volkswagen užitkové vozy a certifikovaný servisní partner značek Volkswagen, Audi, Seat, ŠKODA a Volkswagen užitkové vozy. Zaměřili jsme se především na to, aby byla firma pro potenciální zákazníky dohledatelná po celý rok. K tomu jsme využili tarif Profituj ve spojení s Ročním předplatným. Na výsledky se můžete podívat v případové studii.

Kaufland Česká republika v.o.s.

Síť prodejen německé značky Kaufland využívá aktivně kampaň Seznam naplno od roku 2019. Klient Kaufland využil ke zviditelnění svého brandu jako první exkluzivní zákaznické POI na Mapy.cz. Podívejte se na výsledky kampaně v případové studii.

Quantum reality, spol. s r.o.

V další případové studii na téma doměřování efektivity inzerce se dozvíte, jak vyhodnocuje efektivitu inzerce společnost Quantum reality. Společnost Quantum reality využívá software od společnosti Realman, díky němuž je schopná s velkou přesností doměřit efektivitu inzerce nemovitostí u používaných inzertních realitních serverů.

Jaroš & Partners Real Estate, s.r.o.

V oblasti online inzerce funguje mnoho realitních softwarů, díky nimž si realitní kanceláře mohou značit hospodaření své společnosti a jedním z důležitých ukazatelů je doměřování efektivity inzerce. Sreality se této problematice dlouhodobě věnují a přinášíme novou případovou studii jako ukázku toho, jak je možné si efektivitu inzerce doměřit.

RADEK DURĎA AUTO, s.r.o.

V segmentu automobilové inzerce působí na českém trhu řada inzertních serverů, které mají větší či menší podíl na trhu. Tomu zpravidla odpovídá i cena za inzerci. V našem případě jsme se ve spolupráci s autobazarem RADEK DURĎA AUTO s.r.o. zaměřili na dva největší české automobilové inzertní severy, které autobazar využívá.

Hotel Kortus, core1 a Seznam naplno

Přinášíme vám případovou studii, která vznikla ve spolupráci s hotelem Kortus, který se nachází v oblíbené lokalitě České Švýcarsko a digitální ag. core1, která má dlouholetou tradici a je zaměřena především na online prostředí. Dozvíte se jak pomocí služby Firmy.cz klient zvýšil obsazenost hotelu.

Michaela Makovcová – RE/MAX GOLD

Realitní makléřka Michaela Makovcová využila zviditelnění svého makléřského profilu na Firmy.cz. K tomu jsme využili službu Seznam naplno se zaměřením na kraj, ve kterém působí. Jak kampaň dopadla se dozvíte v případové studii.

ORIONIS realitní kancelář

Přinášíme vám případovou studii, která vznikla ve spolupráci s realitní kanceláří ORIONIS. Ta působí na Chomutovsku už od roku 2005. Kromě běžné řádkové inzerce na Sreality.cz, která je k prodeji a pronájmu nemovitostí nezbytností, realitní kancelář ORIONIS využila i další reklamu, s cílem všechny jejich aktivity podpořit.

Reality-Čech

Co přináší využívání doplňkových služeb TIP regionu, TIP makléře nebo TIP logo na Sreality.cz? A jak tyto produkty pomohly realitní kanceláři Reality – Čech, která působí na Vysočině, konkrétně na Třebíčsku? To se dozvíte v případové studii.

RealExpert Success

Jak Sklik funguje v praxi se můžete dozvědět v případové studii, kterou jsme připravili ve spolupráci s Real Expert Success. Kancelář se rozhodla zařadit pod franšízu NEXT REALITY. Od teď se s ní budete setkávat pod názvem NEXT REALITY EXPERT.

81 klima a.s.

Společnost 81 klima a.s. od roku 2018 opakovaně využívá letákový zápis na Kupi.cz k oslovení nových zákazníků. Proč spolupráci s Kupi.cz stále obnovují a proč dokonce přidali také svou sesterskou společnost 81 alarm s.r.o. se dozvíte v přiložené případové studii.

Maxima reality s.r.o.

Maxima reality je ryze česká realitní kancelář, kterou založila Marta Stránská v roce 1997. Za svou historii pomohla společnost prodat nebo koupit nemovitost více než 22 000 klientů a vydobyla si tak vůdčí postavení na realitním trhu v Praze a středních Čechách. V roce 2019 ji koupil Vladimír Zuzák, který rozšířil působnost Maximy po celé republice a přinesl na český realitní trh nové unikátní služby.

FLEXI REALITY

Jsme realitní kancelář působící od roku 2008 na realitním trhu v Moravskoslezském kraji. V našem kraji patříme mezi středně velké realitní kanceláře s dobrou pověstí, zázemím, kvalifikovanými makléři a kompletním servisem včetně financování i správy nemovitostí pod jednou střechou. Už od samotného vzniku jsme neměli ambici soupeřit s velkými kancelářemi kvantitou makléřů, ale zaměřili jsme se na kvalitu a osobní přístup.

ARCHER Reality

ARCHER reality je dynamicky se rozvíjející společnost, která klade důraz především na otevřený přístup ke klientovi a poskytování profesionálního servisu podpořeného širokým spektrem služeb.

Quantum Reality

V červenci 2019 jsme po zkušebním pilotním provozu odstartovali projekt Lead generátor, kde se mohou zapojit všechny realitní kanceláře, které mají zájem o odběr ověřených leadu – kontaktu na prodávající či pronajímající nemovitost. Vybírají si region, stejně tak i kontakt na prodej či pronájem bytu, rodinného domu či pozemku. Po několika měsíčním běhu se s námi jedna ze zapojených realitních kanceláří – Quantum reality - podělila o výsledky.

TESCOMA, s.r.o.

TESCOMA, s.r.o. je český výrobce a prodejce kvalitních potřeb do kuchyně. Společnost vznikla z nadšení a pro radost již v roce 1992 a v současnosti má obchodní pobočky v sedmi evropských zemích.

Reality Sedmička

V únoru 2019 jsme odstartovali pilotní provoz Lead generátoru. Zapojilo se celkem 30 realitních kanceláří, které používají software Realman. Díky němu jsme byli schopni sledovat lead a vyhodnotit kvalitu komunikace s klientem. Mezi účastníky pilotního projektu byla také Reality Sedmička, odborník na nemovitosti v Jihomoravském a Pardubickém kraji i na Vysočině, která si zakládá především na špičkovém právním zázemí a moderních nástrojích.

Detail Hair – style s.r.o.

Společnost Detail Hair – style s.r.o. provozuje e-shop, kamennou prodejnu ve Velkém Meziříčí, velkoobchod a maloobchod Svět kadeřnictví.cz. V jejich nabídce najdete kadeřnické a kosmetické zboží od více než 80 výrobců. Profesionálové si tu mohou kompletně vybavit celý salon – od drobných pomůcek, kosmetiky, elektroniky až po nábytek. Koncoví zákazníci pak ocení především možnost zakoupit kvalitní produkty i pro domácí péči.

Friendly Stores

Společnost Friendly Stores se zabývá obchodem s koberci a jinými podlahovými krytinami. Klient provozuje showroom ve Vysočanech na Praze 9 a vede jeden z největších českých internetových obchodů s koberci Mujkoberec.cz, jehož záběr se rozšiřuje i na Slovensko a do dalších zemí Evropské unie. Klientova velkoobchodní síť se neustále rozrůstá – navazuje spolupráci s architekty, designerskými studii i dalšími významnými partnery a dováží vlastní zboží ze zemí EU, ale také z Indie.

Office Depot

Společnost Office Depot nabízí kancelářské potřeby a služby, které jejím zákazníkům usnadňují práci, ať už pracují kdekoli. Poskytují vše, co zákazník potřebuje ke zvýšení své produktivity, včetně nejmodernějších technologií, základních kancelářských potřeb, služeb v oblasti potisku, správy dokumentů a tiskových řešení.

Ponte reality

Společnost Ponte reality je ryze česká realitní kancelář, která se zabývá zprostředkováním prodeje i pronájmu nemovitostí hlavně v Praze a středních Čechách. Má přibližně 10 makléřů, na trhu je od roku 2010 a kromě realit působí i v oblasti developmentu.

Aquamarine Spa

Společnost Aquamarine Spa se specializuje na individuální realizace exkluzivních komerčních a privátních wellness a na prodej designových bazénů, saun a vířivek nejvyšší kvality. Součástí služeb firmy je komplexní servis od plánování, vizualizace až po následnou údržbu.

Orionis.cz

Realitní kancelář Orionis se zabývá zprostředkováním prodeje nemovitostí na Chomutovsku. Na trhu působí již od roku 2005, kdy se jí podařilo prodat historicky největší počet nemovitostí v regionu.

Nákupka.cz

Internetový obchod Nakupka.cz je ryze českou firmou, což jí umožňuje přímé zacílení na českého zákazníka. Od roku 2003, kdy firma vznikla, neustále pracuje na zlepšování poskytovaných služeb tak, aby byla zákazníkům co nejblíže.

UNI HOBBY, a.s.

Společnost Unihobby.cz je největším českým řetězcem hobby prodejen. Svým zákazníkům nabízí zboží pro dům a zahradu. Navštívit mohou prodejny v Brně, Českých Budějovicích, Hodoníně, Chomutově, Jihlavě, Pardubicích, Starém Městě, Valašském Meziříčí a ve Zlíně. Vybrané zboží si lze objednat online a nechat si jej zaslat až domů, vyzvednout na dané prodejně nebo na výdejně v centru Prahy.

Hotel Kamzík s.r.o.

Klient je provozovatelem několika ubytovacích zařízení v regionu CHKO Jeseníky. Jedním z nich je Hotel Kamzík. Stojí v turisticky oblíbené lokalitě Malá Morávka a jeho kapacita je až 170 osob. Součástí hotelu je restaurace, salónky, bar, wellness, bazén, posilovna či sportoviště. Hosté mají k dispozici také konferenční sál a školící prostory.

RAZAT STYLE, spol. s.r.o.

RAZAT STYLE, spol. s.r.o. se zabývá především prodejem superpotravin, doplňků stravy a kosmetiky. Jak společnost využila kampaň na Firmy.cz k podpoře brandu e-shopu AWA superfoods a k tomu navýšila výkon kampaně o 148% se dovíte v případové studii.

Engine-masters.cz

Engine-masters.cz se zabývá kompletním servisem v oblasti oprav motorů se specializací na průmyslové, nákladní a lodní motory mnoha značek a velikostí. Jak společnost navýšila obrat o 50% jen díky Firmám se dozvíte v rozhovoru.

MONETA Money Bank

MONETA Money Bank nabízí bankovní produkty jak českým domácnostem, tak malým a středním firmám s důrazem na jednoduchost, transparentnost a férovost. Případová studie ukazuje výsledky kampaně po nejnovějších úpravách nastavení propagace.

Provident

Provident poskytuje hotovostní i bezhotovostní půjčky bez ručitele. Jakým způsobem společnost pracuje se zápisem na Firmy.cz se dozvíte v rozhovoru.

REAL SPEKTRUM

Realitní společnost REAL SPEKTRUM využívala reklamní formát Top branding na webu Sreality.cz. Cílem kampaně byl nábor nemovitostí v období od dubna do června 2016 a posílení povědomí o značce.

Delfín travel

Cestovní kancelář Delfín travel měla na Firmy.cz neplacený firemní profil od roku 2011. V srpnu 2016 společnost spustila Seznam Naplno. V lednu roku 2017 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Cílem bylo navýšit výkon z Firmy.cz a podpořit značku.

Pramos

Společnost PRAMOS měla na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s klientem dohodli na spuštění kampaně, která měla podpořit jak jednotlivé pobočky klienta, tak současně oslovit i zákazníky z celé ČR. Cílem bylo navýšení výkonu prostřednictvím Seznam naplno.

Knihy Dobrovský

Klient měl na Firmy.cz dlouhodobě neplacené firemní profily. V červnu 2016 jsme se s ním dohodli na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Díky placenému firemnímu profilu Seznam naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 210 %.

Justo

Společnost Justo využívala na Firmy.cz placenou podobu firemních profilů. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád zefektivnil nastavení kampaní.

Na kvalitě záleží

CK Blue Style

„Behaviorální cílení bannerů na webech Seznamu nám ukázalo, že bannery mohou velice dobře fungovat i po výkonnostní stránce. Kombinací nejlépe fungujících umístění a typů bannerů s různým typem cílení se nám podařilo docílit výrazně lepších výsledků. Behaviorální cílení se tak zařadilo napevno do našeho mediálního plánu a do naší marketingové strategie.“

Michal Mach

EXIM tours

EXIM tours na Firmy.cz dlouhodobě investuje. V červenci 2016 nás klient oslovil s prosbou o co nejefektivnější nastavení kampaní. Klient každoročně zaznamenal vyšší zájem o zájezdy v červenci než v srpnu. Cílem tedy bylo udržet v srpnu stejný výkon jako v červenci.

Mototechna

Klient měl dlouhodobě na Firmy.cz neplacené reklamní profily. V červenci 2016 nás oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně. Cílem bylo navýšit počet objednávek. Díky placenému firemnímu profilu Seznamu naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 1 122 %.

DAVO CAR

Autobazar DAVO CAR měl na Firmy.cz neplacené firemní profily od roku 2008. V srpnu 2016 nás klient oslovil s tím, že by rád investoval do propagace na Firmy.cz. Dohodli jsme se na spuštění kampaně s cílením na celou ČR. Záměrem bylo navýšení výkonu z Firmy.cz. Díky placenému firemnímu profilu Seznam naplno se zvýšil proklik na webové stránky klienta o 492 %.

Úžasný malý svět

Království železnic

„Sklik jako součást marketingového mixu vnímáme jako užitečný nástroj k efektivní komunikaci k cílovým skupinám.“

Matěj Horn

SAVO Plus Gel

Bochemie a.s.

„Savo se na internetu výraznějším způsobem prezentovalo poprvé a proto jsme si nebyli jisti, zda se nám podaří naplnit námi stanovené cíle. Nevěděli jsme přesně, jaký efekt můžeme očekávat. Kampaň na zvolených serverech Novinky.cz, Proženy.cz nás přesto velmi překvapila svou účinností a hlavně rychlým a jednoznačně prokazatelným výkonem. Celou aktivitu tak hodnotíme velmi pozitivně a v budoucnu bychom rádi internet zařadili do našeho mediálního mixu jako stabilní doplňkové médium.“

Břetislav Koláček

Dovolená v zahraničí

Invia.cz

„Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.“

Ing. Michal Tůma

Stavba kachlových kamen

Kachlová kamna, spol. s r.o.

„Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk.“

Martin Krejčí

Vše na hubení hlodavců

Pasti.cz

„Díky uživatelsky přívětivému ovládání Skliku si zvládnu veškeré reklamní kampaně nastavit a upravovat sám a mám výdaje za reklamu neustále pod kontrolou.“

Petr Helekal

Prodej a servis automobilů

Srba Servis

„V roce 2011 jsme začali v plné míře využívat služeb společnosti Seznam.cz, čímž jsme prolomili internetovou bariéru reklamy, která do té doby nebyla naší prioritou. Díky celoroční prezentaci prostřednictvím bannerové reklamy na Seznam.cz je dnes naše rodinná firma Srba servis vnímána jako jeden z předních hráčů na trhu auto moto služeb.“

Norbert Srba Jr.

Nabídka letních i zimních zájezdů

ITS BILLA TRAVEL

„Portál Sdovolena.cz nám kromě prodeje zájezdů pomáhá budovat povědomí o naší nové značce cestovní kanceláře ITS BILLA TRAVEL na českém trhu.“

Tomáš Kanda - ředitel CK

Prodejce počítačů a elektroniky

Alza.cz

„Vyžívání služby Zboží.cz je pro naši společnost nutnost. Nebýt na Zboží.cz by znamenalo příjít o spoustu zákazníků. Zároveň je to ale prodejní kanál, který si na sebe dokáže bez problému vydělat. Inzerování je tak pro Alza.cz určitě výhodné. Zboží.cz považujeme za efektivní zdroj objednávek se zajímavým poměrem cena/výkon.“

Ondřej Doležel

Kompletní nabídka realitních služeb

Next Reality

„Díky masivní podpoře značky a nabídek nemovitostí našich klientů v rámci služeb Seznam.cz a díky vzrůstajícímu trendu naší firmy, kdy neustále navyšujeme počty poboček, makléřů a s tím souvisejících zakázek, zvyšujeme průběžně návštěvnost našich webových stránek zhruba o 3 až 5 % měsíčně.“

Robert Hanzl, obchodní ředitel

Módní nákupní klub Stilago

Studio Moderna

„Po téměř roce a půl spolupráce se Seznamem, během které se původní rozpočet pro tento kanál postupně zněkolikanásobil na úkor ostatních, již máme dostatek zkušeností na to, abychom pro všechny stránky z porfolia Seznamu, které využíváme, dokázali s velkou přesností dopředu předpovědět výkon reklamy od samotného CTR až po finální konverze.“

Jaroslav Zákravský, Country Manager

Oblíbená realitní kancelář

M&M Reality Holding

„Reklama na Seznamu, zejména pak na serveru Sreality, který pro svou oblíbenost, známost a tedy i ohromnou vyhledávanost poptávajícími, je hlavním distribučním kanálem v nabídce "našich" více než 25.000 nemovitostí k prodeji.“

Tomáš Rožnovský

CENTURY 21 Czech Republic

Spojení světové jedničky v realitách a týmu Seznam.cz přineslo své ovoce. Počet makléřů v síti narostl během této kampaně o 21%. Vynaložené prostředky byly efektivně využity.

E.ON Energie, a.s.

Sklik jako inzertní nástroj používáme již několik let. Dlouhodobě nám přivádí nové zákazníky o naše služby za cenu, která je pro nás rentabilní. S novým produktem Úspora na energiích jsme se snažili najít další cesty, jak inzerci v Skliku rozšířit. Obsahová síť Skliku byla v našem případě ta správná volba. Oslovila uživatele, kteří dosud naše služby neznali či o možnosti změny poskytovatele vůbec nevěděli. Během krátké doby po spuštění obsahové kampaně vzrostl počet poptávek od uživatelů, kteří přišli prostřednictvím Skliku zhruba desetinásobně.

Altisport, s.r.o.

Rádi byste navýšili objem objednávek ve svých PPC kampaních a přitom ještě snížili průměrné náklady na objednávku? Následující případová studie ukazuje, že toho je možné dosáhnout s využitím kampaní v obsahové síti Skliku.

EMBA TRADE s.r.o.

Hledáte prostor pro získání dalších objednávek ze svých PPC kampaní v Skliku? Následující případová studie dokazuje, že velký potenciál pro navýšení objemu objednávek spočívá ve využití obsahové sítě.

ZOOT, a.s.

Na svém e-shopu ZOOT nabízí tisíce módních doplnků pro ženy i muže. Zákazníci si mohou vybrat z 250 originálních značek a 100 000 produktů skladem. Oblečení na zoot.cz pochází od předních výrobců značkového oblečení z celého světa. Objednávky ZOOT doručuje do druhého pracovního dne, nebo si je zákazníci mohou vyzvednout na výdejních místech v Praze, Brně, Českých Budějovicích, Plzni a Bratislavě.

EL NINO parfum

Elnino.cz je přední internetový prodejce parfémů a kosmetiky v ČR, který působí také v zahraničí.

Zobrazit další případové studie