Česká internetová jednička Seznam.cz
Věděli jste, že Seznam zasáhne na svých službách přes 5 milionu uživatelů denně? Nebo třeba to, že vlastní 8 z 20 nejnavštěvovanějších českých webů?
Seznam.cz domov českého internetu
Seznam.cz je nejpoužívanější českou internetovou stránkou s více než 6 miliony reálných uživatelů měsíčně.
-
E-mail
Nejpoužívanější email v Česku. Do Seznam.cz Emailu se každý týden přihlásí více než 5 milionů uživatelů.
-
Vyhledávání
Vede k relevantnímu obsahu, odpovědím, trendovým tématům, společnostem atd. Je propojené s reklamním systémem Sklik (vyhledávací a display reklama).
-
Obsahový feed
Nekonečný feed článků přizpůsobených preferencím uživatelů a jejich předchozímu chování.
Seznam, jak ho neznám
Poznejte Seznam.cz z pohledu dat a čísel. Seriál nabízí pohled do zákulisí služeb a produktů, na které denně spoléhají miliony českých internetových uživatelů.
Jedinečná technologická firma
Seznam provozuje 30 produktů a služeb. K nejstarším patří naše Vyhledání, které používá měsíčně 5,8 milionu uživatelů. Seznam je jedna z mála firem na světě, která provozuje vlastní internetové vyhledávání. Česká republika je tak jednou ze šesti zemí, která se tím může pochlubit a dokonce jediná, která používá latinku.
Data z vyhledávání a z našich dalších služeb, kterých je mimo jiné dohromady přes 20, nám umožňují sledovat a predikovat trendy v uživatelském chování. Na těchto službách zasáhneme měsíčně 95 % české internetové populace.
Portfolio produktů se dále skládá z hojně využívaných online služeb jako jsou webový prohlížeč, e-mail, mapy, srovnávač zboží, tržiště s auty či nemovitostmi atd.
Stručná historie společnosti
1996
Ivo Lukačovič s počáteční investicí 50 000 Kč spustil internetový katalog jménem Seznam.cz. Ten se dělil na jednotlivé kategorie, ve kterých bylo zařazeno až 1 000 webových stránek, a umožňoval hledat podle klíčových slov. Nabízel žebříček nejlepších českých stránek a přehled novinek na českém internetu. V tomto roce jsme v Seznamu také rozjeli první bannerovou reklamu a naše domovská stránka zaznamenala až 10 000 přístupů denně.
1997
Nasazujeme fulltextové vyhledávání.
1998
Spouštíme e-mailové služby zcela zdarma.
2000
Švédská firma Spray Venture se stává naším 30% vlastníkem.
2001
Spouštíme službu Firmy.cz; katalog 50 000 českých společností a institucí.
2002
Pes Krasty se stává naší tváří.
2006
Nasazujeme vlastní reklamní systém s názvem Sklik.
2010
Více než 5 000 000 lidí za měsíc navštívilo domovskou stránku Seznam.cz.
2014
Spouštíme mobilní aplikace, například ke službě Email.cz, Stream.cz a otevíráme vlastní datové centrum Kokura.
2016
Spouštíme vlastní zpravodajství Seznam Zprávy
Ivo Lukačovič je opět jediným majitelem Seznamu
2018
Spouštíme vlastní celorepublikové terestriální vysílání Televize Seznam.
2019
Zařazujeme rádia Expres FM a Classic Praha do portfolia mediálních služeb Seznam.cz.
Seznam.cz v číslech
- 95 % české internetové populace zasaženo měsíčně
- 7,8mil unikátních uživatelů zasaženo denně
- 5,1mil Přihlášených uživatelů denně
- 3,5mil reálných uživatelů denně na Seznam HP
- 3000+ partnerských webů
- 600+ segmentů ve first party data platformě (DMP)
Vyhledávání na Seznamu
Celá čtvrtina české internetové populace využívá Seznam pro vyhledávání, a to z nás dělá pouze jednu ze 6 zemí na světě, které dokážou konkurovat Googlu. A z toho jsme jedinou z těchto zemí, která používá latinku.
Mobilní reklama
Čím dál častěji lidé vyhledávají na mobilu, aktuálně je tento podíl až 40 % a neustále stoupá. Roste i počet tzv. mobile-only uživatelů, tzn. těch, kteří na služby Seznamu přistupují pouze z mobilu je celá čtvrtina. Meziročně pozorujeme i 9% nárůst počtu přivedených zákazníků z mobilu na stránky inzerentů v Sklik Vyhledávací síti.
Naše média tu jsou pro všechny
Seznam pro veřejnost
-
Obsah
Poskytuje zábavu a užitečné informace v rámci jedné, široké platformy, včetně obsahu třetích stran.
-
Relevanci
Zobrazuje reklamu, která neobtěžuje uživatele při toulkách online prostředím a zajišťuje příjemnější, pohodlnější uživatelskou cestu.
-
Služby
Pomáhá uživatelům najít relevantní informace, komunikovat, cestovat, nakupovat atd. Aby byl jejich život jednodušší a příjemnější každý den.
Seznam pro firmy
-
Budování značky
Poskytuje viditelné formáty a umístění, včetně multimediálních a mobilních formátů, které pomáhají budovat vaši značku.
-
Traffic
Používá všechna dostupná data, díky čemuž přivede uživatele na vaše stránky ve správnou chvíli.
-
Informace o produktu
Umí zobrazit širokou škálu produktů, které odrážejí předchozí chování uživatelů a historii jejich vyhledávání.
Seznam pro partnery
-
Monetizace
Program Seznam Partner umožňuje provozovatelům webů umístit na své stránky reklamní plochy s inzeráty reklamního systému Seznamu. Z prokliků inzerátů získá partner podíl na zisku – provizi.
-
Distribuce
Díky zobrazování článků z webů partnerů na homepage Seznamu získávají nové uživatele a zvyšují návštěvnost svých stránek.
-
Kvalitní obsah
Všechny weby pečlivě vybíráme a musí splňovat základní parametry pro zařazení do služby. Nemusí mít velkou návštěvnost, ale musí mít vhodný obsah. Spolupracujeme s obsahovými weby jejíž primárním zaměřením jsou články.
Využíváme všechna dostupná data a nástroje
Sklik - náš vlastní reklamní systém
Umožňuje zobrazování reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz a na nejnavštěvovanějších webech českého internetu. Sklik reklamou zasáhnete přes 95 % všech uživatelů českého internetu. Založit účet a začít inzerovat může úplně každý.
95 % denní zásah české internetové populace.
1,3 mil denní traffic z Skliku
DMP – Největší first party data platforma na českém trhu
Poskytuje mnoho uživatelských segmentů, čímž umožňuje efektivní cílení napříč celým inventory Seznam.cz. Například určení uživatelů se záměrem nákupu.
Naše služby přinášejí, inspirují a vydělávájí
E-commerce portál Zboží.cz
-
3 mil. produktů
-
25 500 registrovaných e-shopů
-
175 mil.+ nabídek
-
4000+ kategorií
Firemní portál Firmy.cz
Největší, ručně aktualizovaná databáze firem na českém internetu.
-
19,5 milionů impresí měsíčně
-
2,7 milionů reálných uživatelů měsičně
Nejnavštěvovanější inzertní portál s auty v ČR Sauto.cz
-
1 milion reálných uživatelů měsíčně
-
71 % návštěvníků Sauto tvoří muži
-
450 tisíc lidí týdně hledá vůz přes Sauto
Největší portál s nemovitostmi v ČR Sreality.cz
-
72 % zasažených lidí, kteří zvažují koupi/prodej domu či bytu
-
2,4 milionů reálných uživatelů měsičně
Naše další služby
-
E-mail.cz
Rychlý a pohodlný přístup k elektronické poště. Služba se každý den postará o doručení 71,5 milionu e-mailů.
-
E-mail Profi
Služba, se kterou mohou podnikatelé získat e-mailovou adresu s vlastní doménou. Možnosti využilo už 13 000 živnostníků a firem.
-
Firmy.cz
Aktuální a strukturovaný katalog firem s kontakty i hodnoceními. Najdete v něm informace o více než 670 000 společnostech.
-
Garáž.cz
Motoristický web pro všechny automobilové nadšence nabízí i videa. Na Stream.cz se počet zhlédnutí všech dílů vyšplhal na téměř 1,6 milionu.
-
Kupi.cz
Výhodnější nákupy na dosah ruky. Služba nabízí každý den téměř 10 tisíc slev a 300 akčních letáků.
-
Mapy.cz
Oblíbený pomocník při výletech. V hlavní turistické sezóně ho využívá až milion lidí denně.
-
Novinky.cz
Nejčtenější zprávy na českém internetu. Můžou se pochlubit 57% zásahem všech zájemců o internetové zpravodajství.
-
Proženy.cz
Ženský internetový magazín přináší zprávy ze světa krásy a vztahů. Měsíčně tu čtenářky mohou najít přes 270 nových článků.
-
Sauto.cz
Tato jednička na trhu přichází s širokou nabídkou nových i ojetých automobilů, motorek a náhradních dílů.
-
Seznam.cz
Na hlavní stránce Seznamu najdete vyhledávač, e-mail i zprávy. Zavítá sem až 70 % všech zájemců o zpravodajství.
-
Seznam Zprávy
První zprávy, ke kterým můžete natočit vlastní názor. Až 900 tisíc lidí čerpá informace o současném dění výhradně z nich.
-
Sport.cz
Nejnavštěvovanější sportovní web v ČR přináší přes 1 600 článků a více než 160 online přenosů denně.
-
Sreality.cz
Největší nabídka nemovitostí v České republice. V prvním měsíci roku 2019 tu hledalo nový domov přes milion lidí.
-
Televizeseznam.cz
Největší český videoportál se může pochlubit vlastní seriálovou tvorbou i partnerským obsahem. V průměru má 20 milionů zhlédnutí měsíčně.
-
Super.cz
Žhavé novinky ze světa celebrit i zajímavé články o vztazích. Každý týden sem zavítá více než 2,7 milionu lidí.
-
Televize Seznam
Stanice, která informuje o nejzásadnějších událostech. Mezi komerčními televizemi vyniká největším poměrem domácího zpravodajství.
-
Vyhledávání
Vlajková loď Seznam.cz je jedním z prvních českých vyhledávačů a zároveň hlavním zdrojem návštěvnosti pro většinu českých webů.
-
Zboží.cz
Tisíce obchodů na jednom místě s možností srovnání cen. Své zboží tu nabízí přes 23 000 e-shopů.
-
Classic Praha
Stanice hraje klasickou a filmovou hudbu. Přináší ale i informace ze současného kulturního dění u nás i ve světě.
-
Expres FM
Metropolitní rádio, které drží krok s nejnovější světovou hudbou. Nabízí vše od indie rocku přes electropop až po house.
Nechte se inspirovat našimi úspěchy
Přesně mířený vizibilní zásah
V kampani pro klienta Johann Malle dlouhodobě usilujeme o nákup impresí zacílených na klientelu, která si může dovolit ruční výrobu postelí z prvotřídních materiálů. Víme totiž, že i ta prostor Seznamu navštěvuje, a cílem této kampaně bylo ji správně ohraničit a efektivně oslovovat. Zároveň jsme si za cíl stanovili dosáhnout vysoké průměrné vizibility, jelikož tuto metriku v brandových a akvizičních kampaních považujeme za zcela klíčovou a díky dostupným nástrojům jsme schopni ji spolehlivě doručovat.
RTB jako nástroj pro storytelling
Případová studie ukazuje, jak lze vhodně kombinovat přímý nákup a RTB pro dosažení cílů klienta. RTB hrálo klíčovou roli v navazující komunikaci (storytellingu) a práci s frekvencí zásahu. Navazovalo se na všechny typy komunikací včetně Seznam Nativu, kam se jednak přiváděla část oslovených uživatelů a v závěrečné fázi komunikace se čtenáři Seznam Native přiváděli na e-shop Alza.cz s limitovanou edicí promovaného produktu.