Klasické manažerské liftbacky jsou úzkoprofilové zboží. Škoda Superb se však kromě kombi vyrábí i v této karosářské variantě.Dvoulitrový naftový motor dokáže jezdit mimořádně úsporně.Výbava Laurin & Klement stojí na vrcholu nabídky, kromě ní je však do začátku k dispozici už jen výbavový stupeň Selection.Do pěti metrů chybí Superbu necelých devět centimetrů.10" středový displej je o něco menší než u současných Volkswagenů, ale není to jedno? Přístrojová deska tak alespoň nepůsobí zahlceně.Volič automatické převodovky je vpravo pod volantemNa levou stranu se přestěhovaly směrovky.Na zadních sedadlech je v Superbu tradičně hodně místa.Držák na tablet je součástí paketu Family.Trojice kruhových ovladačů je multifunkční.Couvací kamera by mohla mít lepší rozlišení.Rolatk na zadních oknech jsou součástí paketu Family.Vypadá jako sedan, ale je to liftback. Velký otvor do kufru je praktický.Zadní opěradla jsou členěná v poměru 2:1. Je tu i průvlak na lyže.V kufru se nově můžeme setkat s touto konstrukcí, kde se dají převážet menší a lehčí věci.Její využití je diskutabilní, nosnost má do tří kilogramů.Daleko praktičtější je výklopný háček.Dojezdové kolo je u verze Laurin & Klement standardně.Ovládání pátých dveří je elektrické, tlačítko na zamčení ale Superb nemá.Samostatně ovládaná teplota klimatizace pro zadní sedadla.Dojezd naftového Superbu překonává hranici 1400 kilometrů.Matrix LED světlomety jsou ve výbavě Laurin & Klement standardně.Devatenáctipalcová kola jsou za příplatek, bez něj jsou pouze 18".
NaN/31