Elroq už nemá na kapotě logo s okřídleným šípem. Designově má působit podle designéra Olivera Stefaniho jako most mezi minulostí a budoucností, vzhled škodovek se má zásadně změnit.Oliver Stefani v rozhovoru pro Hospodářské noviny popisuje, jak probíhal proces návrhu Elroqu, muselo se trochu spěchat, aby s modelem přišli na trh co nejdříve.První auto, na jehož designu Oliver Stefani pracoval, když přišel do Škody, byl Kamiq. Elroq ho trochu připomíná.Příď s maskou ve Škodě nazývají Tech-Deck Face. Na místě, kde by býval chladič, je kamera bezpečnostních asistentů.Designérské studio počítá s tím, že tato plocha by mohla do budoucna integrovat i další senzory a kamery, pokud by bylo potřeba, je na to dobře připravená.Interiér se inovoval, ale vychází z většího elektromobilu Enyaq.S ním sdílí pouze boční dveře, jinak jsou panely nové, i když velmi podobné Enyaqu, zvlášť zezadu.S čtyřokými škodovkami je zřejmě konec, naznačuje Stefani.Logo okřídleného šípu už zůstalo pouze ve středech kol.Kufr je o sto litrů menší než v Enyaqu.
NaN/11