Lávka mostu – možné budoucí rozšíření.Lávka mostu –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ současný stav.Pohled ze Smíchovské náplavky přes most směrem k Vyšehradu –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ rekonstruovaný most se třetí kolejí. Pohled ze Smíchovské náplavky přes most směrem k Vyšehradu –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ rekonstruovaný most bez třetí koleje.Pohled ze Smíchovské náplavky přes most směrem k Vyšehradu –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ současný stav.Možný stav po rekonstrukci – rekonstruovaný most se třetí kolejí a projíždějícím vlakem.Možný stav po rekonstrukci – rekonstruovaný most bez třetí koleje.Současný stav Vyšehradského mostu.Ikonický pohled od Vyšehradu na Pražský hrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ most po možné rekonstrukci se třetí kolejí.Ikonický pohled od Vyšehradu na Pražský hrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ most po možné rekonstrukci bez třetí koleje.Ikonický pohled od Vyšehradu na Pražský hrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ současný stav.Pod rekonstruovaným mostem vznikne přehledný a bezpečný prostor s variabilním využitím –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ pohled na rekonstruovaný most se třetí kolejí.Pod rekonstruovaným mostem vznikne přehledný a bezpečný prostor s variabilním využitím –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ pohled na rekonstruovaný most bez třetí koleje.Parkoviště pod stávajícím mostem je nepřehledné a nyní jej nelze využívat pro jiné účely.Opravené veřejné prostranství mezi Vnislavovou a Vratislavovou ulicí bude přehledné, bezpečné a poskytne dostatek místa pro všechny druhy dopravy i pro městský život –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ pohled s rekonstruovaným mostem včetně třetí koleje.Opravené veřejné prostranství mezi Vnislavovou a Vratislavovou ulicí bude přehledné, bezpečné a poskytne dostatek místa pro všechny druhy dopravy i pro městský život –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ pohled s rekonstruovaným mostem bez třetí koleje.Veřejné prostranství mezi Vnislavovou a Vratislavovou ulicí –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ současný stav.V upravené Vnislavově ulici bude dostatek místa pro nové stromořadí, automobily, parkovací místa a široký chodník, může se stát živou součástí celé čtvrti.Vnislavova ulice v místě za nádražím Vyšehrad je v současnosti zapomenutým brownfieldem v centru města, kam je vstup zakázán.Vedle opravených oblouků ve Svobodově ulici vznikne velkorysá plocha pro posezení, ale současně bude zachována dopravní funkce pro pěší, cyklisty, automobily i tramvaje.Chodník vedle viaduktu ve Svobodově ulici je nyní úzký a nevábný.Vedle opravených oblouků ve Svobodově ulici vznikne velkorysá plocha pro posezení, ale současně bude zachována dopravní funkce pro pěší, cyklisty, automobily i tramvaje.Chodník vedle viaduktu ve Svobodově ulici je úzký a nevábný.Pohled na zrekonstruovaný most se třetí kolejí z výtoňské náplavky.Pohled na zrekonstruovaný most bez třetí koleje z výtoňské náplavky.Současný pohled na most z výtoňské náplavky.Ikonický pohled přes most na Pražský hrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ třetí kolej tvoří tenkou linku, která nezakryje mostní oblouky a je v panoramatu téměř neznatelná.Ikonický pohled přes most na Pražský hrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ rekonstruovaný most bez třetí koleje. Ikonický pohled přes most na Pražský hrad – současný stav.Ikonický pohled přes most na Vyšehrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ třetí kolej včetně pilířů na druhé straně most je téměř nezaznamenatelná. Ikonický pohled přes most na Vyšehrad –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ rekonstruovaný most bez třetí koleje.Ikonický pohled přes most na Vyšehrad – současný stav.Teoretická možná budoucí podoba lokality nádraží Vyšehrad.
NaN/33