Elektronická fakturace
Abychom zjednodušili naše i vaše podnikání, zavedli jsme elektronickou fakturaci. Díky tomu zkrátíme dobu doručování dokumentů a ušetříme čas i peníze na obou stranách. E-faktury se lépe archivují i dohledávají a v neposlední řadě také šetří životní prostředí.
Elektronické faktury řeší i český právní řád, a to zákonem č. 235/2004 Sb., o DPH, § 26 odst. 4. Podle něj je k využívání e-fakturace potřeba souhlas na obou stranách. Pokud jste od nás zatím neobdrželi žádost o udělení souhlasu, můžete se obrátit na svého account manažera, kontaktovat naše finanční oddělení nebo změnit své nastavení v Klientské zóně.
Pokud se chcete o elektronické fakturaci dozvědět více, doporučujeme prozkoumat:
nastavení a správu certifikátů v Adobe Readeru
a nejčastější dotazy týkající se elektronické fakturace.
Udělení nesouhlasu s elektronickou fakturací
Pokud chcete udělit nesouhlas s elektronickou fakturací, a tím přestat využívat všechny výhody s touto formou fakturace spojené, kontaktujte finanční oddělení na adrese el.fakturace@firma.seznam.cz nebo můžete změnit své Nastavení v Klientské zóně.