Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Alza.cz

„Vyžívání služby Zboží.cz je pro naši společnost nutnost. Nebýt na Zboží.cz by znamenalo příjít o spoustu zákazníků. Zároveň je to ale prodejní kanál, který si na sebe dokáže bez problému vydělat. Inzerování je tak pro Alza.cz určitě výhodné. Zboží.cz považujeme za efektivní zdroj objednávek se zajímavým poměrem cena/výkon. “ Ondřej Doležel - Alza.cz

Základní představení

Zaměření: největší prodejce počítačů a elektroniky. Roční obrat: 5,6 mld Kč

Cíl a účel reklamy

Prodej výrobků přes ehop Alza.cz

Doba reklamní kampaně

Kampaň po celý rok - tedy 365 dní v roce

Kolik procent marketingového rozpočtu investujete do kampaně ve Zboží.cz?

Pod 50% z rozpočtu na cenové srovnávače.

Jaký efekt Vám přinesl produkt Zboží - kolik % návštěvníků a objednávek jde ze Zboží.cz?

Celkový nárůst prodejů. Počet objednávek ze zboží hodně záleží na období, většinou je to do 5%.

Je internetová prezentace pro Vás obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)

Obecně ano - už jen proto, že se dá provádět poměrně přesné vyhodnocení přínosu.

Zhodnoceni využívání produktu Zboží vlastními slovy

Pro obchod typu Alza.cz je vyžívání služby Zboží.cz nutnost. Zároveň je to ale prodejní kanál, který si na sebe dokáže bez problému vydělat. Inzerování je tak pro Alza.cz výhodné. Zboží.cz považujeme za efektivní zdroj objednávek se zajímavým a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.