Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

CENTURY 21 Czech Republic

„Spojení světové jedničky v realitách a týmu Seznam.cz přineslo své ovoce. Počet makléřů v síti narostl během této kampaně o 21%. Vynaložené prostředky byly efektivně využity. “

Představení klienta

CENTURY 21 se řadí mezi nejstarší franšízingové společnosti v realitách. Založení společnosti se datuje k roku 1971, kdy realitní makléři Art Bartlett a Marsh Fisher otevřeli svou první kancelář v Orange County v Kalifornii. V současné době představuje CENTURY 21 světovou jedničku a lídra na nejvýznamnějších realitních trzích se sítí téměř 8 000 realitních kanceláří v 73 zemích světa. Více než 112 000 makléřů nabízí denně po celém světě několik miliónů nemovitostí.

Společnost CENTURY 21 vstoupila na český trh 18. listopadu 2008. Roku 2009, kdy CENTURY 21 Czech Republic oficiálně započala s poskytováním licencí, byl v České republice zaznamenán velký zájem o vstup do této sítě. Jednání probíhala s celkem 370 zájemci, ze kterých bylo vybráno 40 franšízových partnerů. Díky této rychlé expanzi se CENTURY 21 Czech Republic stala nejúspěšněji se rozvíjejícím mezinárodním regionem CENTURY 21 roku 2009. Zájem o značku CENTURY 21 nepolevil ani během dalších dvou let, během kterých společnost uzavřela spolupráci s dalšími 42 novými obchodními partnery. Momentálně je v síti CENTURY 21 téměř 600 realitních makléřů a společně s vedoucími poboček, asistentkami a centrálou tak pracuje pro společnost téměř 800 lidí. Potvrzuje se, že nejen klienti hledají na trhu společnost, která jim může nabídnout profesionální přístup, ale že sami realitní makléři hledají potřebné zázemí pro poskytování profesionálních a nadstandardních služeb.

Cíl kampaně, cílová skupina, investice, timing

Cílem kampaně byl nárůst počtu realitních makléřů v síti CENTURY 21 Czech Republic. Cílovou skupinou byla celá veřejnost, a proto byla zvolena kombinace bannerů na homepage Seznam.cz a napříč serverem Sreality.cz. Kampaň probíhala na podzim roku 2011 v rozsahu 500 000,- Kč.

Řešení a návrh pro klienta

Pro náborovou kampaň jsme zvolili kombinaci bannerů na serveru Sreality.cz (různé formáty, různé regiony) a na homepage Seznam.cz. Na podpoření této kampaně byly upraveny také webové stránky CENTURY 21 a v rámci kampaně byla natočena s vybranými realitními makléři a franšízanty CENTURY 21 promo videa o tom, proč vstoupili do CENTURY 21 a co jim to přineslo. Odkazy na tato videa byly součástí některých bannerů.

Výsledek

Spojení světové jedničky v realitách a týmu Seznam.cz přineslo své ovoce. Počet makléřů v síti narostl během této kampaně o 21%. Vynaložené prostředky byly efektivně využity.