Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Engine-masters.cz

„Díky tipům a pomoci specialistů z Firmy.cz se nám podařilo zlepšit naši prezentaci a získat více zákazníků.“ Jiří Krejčík

Základní představení společnosti

Engine-masters.cz se zabývá kompletním servisem v oblasti oprav motorů se specializací na průmyslové, nákladní a lodní motory mnoha značek a velikostí. Při opravách motorů se striktně dodržují pokyny výrobců. Společnost dále prodává motorové díly na většinu světových výrobců motorů.

Firmy.cz využíváte po celý rok, nebo sezónně?

Firmy.cz v tuto chvíli využíváme necelé 3 měsíce, ale vzhledem k tomu, že naše služby nejsou pouze sezónní, budeme je využívat po celý rok.

Kolik procent marketingového rozpočtu investujete do kampaně Firem.cz?

Jedná se o 100 %. Žádná jiná reklama pro nás nemá takový efekt jako Firmy.cz

Jaký efekt vám přinášejí kampaně Firem.cz?

U nás se jedná o navýšení obratu a to o skvělých 50 %.

Co je pro vás konverze? Kolik konverzí denně/měsíčně máte?

Konverzí se u nás rozumí prodej služby – opravy motorů, stavba závodních motorů, ale také i poptávka.

Díky Firmám máme až 40 poptávek měsíčně. V průměru se jedná 1–5 poptávek denně. Uskutečněných poptávek je cca 5 za měsíc – jedná se o dlouhé projekty.

Jaký je váš poměr náklady/výnosy?

Vzhledem k tomu, že náš obrat se zvýšil o 50 %, částka za kampaň je pro nás téměř zanedbatelná.

Denní náklady na kampaň se pohybují v řádech desítek korun a roční přínos v řádech sta tisíců.

S ohledem na dosavadní výsledky, jak vidíte další vývoj vašich výdajů do inzerce na Firmy.cz?

Jelikož jsme s výsledky kampaně spokojeni, v žádném případě nemáme zájem o vypnutí kampaně.

Jak zjišťujete, odkud k vám zákazník přišel?

Ptám se klientů. Většinou mi jsou schopni i říct, zda přišli přímo z Firem nebo na nás narazili v upoutávce Firem při vyhledávání na Seznam.cz. Většina zákazníků tedy chodí právě od vás.

Jak byste zhodnotili reklamní kampaně na Firmy.cz?

Velmi cenově přijatelná a také efektivní.

Jiří Krejčík