Invia.cz
„Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.“
Základní představení
Zaměření: online prodej zájezdů (www.invia.cz).
Počet zaměstnanců: 150 – 250 (podle sezóny).
Roční obrat: 1,4 mld. Kč.
Cíl a účel reklamy
Prodej zájezdů přes online rozhraní Invia.cz.
Doba reklamní kampaně
Nepřetržitá kampaň 365 dní v roce.
Zacílení reklam v Skliku
Kampaně individuálně cílíme na jednotlivé služby Seznam.cz.
Cílíte i na obsahovou síť?
Ano.
Kolik procent marketingového rozpočtu investujete do kampaně v Skliku?
Z celkového rozpočtu v současnosti investujeme 15 % na kampaně v Skliku.
Jaký efekt Vám přinesly kampaně v Skliku?
Z Skliku máme několik set objednávek měsíčně, je to průměrně kolem 5 % všech objednávek.
Je internetová reklama pro Vas obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)
Ano. Jsme primárně online prodejce zájezdů, letenek a ubytování.
S ohledem na dosavadní výsledky, chystáte navýšení výdajů, snížení výdajů či ponechání současných výdajů na reklamu v Skliku?
Plánujeme navýšení rozpočtu.
Zhodnoceni reklamní kampaně na Skliku vlastními slovy.
Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.