Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Invia.cz

„Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.“ Ing. Michal Tůma, ředitel marketingu

Základní představení

Zaměření: online prodej zájezdů (www.invia.cz).

Počet zaměstnanců: 150 – 250 (podle sezóny).

Roční obrat: 1,4 mld. Kč.

Cíl a účel reklamy

Prodej zájezdů přes online rozhraní Invia.cz.

Doba reklamní kampaně

Nepřetržitá kampaň 365 dní v roce.

Zacílení reklam v Skliku

Kampaně individuálně cílíme na jednotlivé služby Seznam.cz.

Cílíte i na obsahovou síť?

Ano.

Kolik procent marketingového rozpočtu investujete do kampaně v Skliku?

Z celkového rozpočtu v současnosti investujeme 15 % na kampaně v Skliku.

Jaký efekt Vám přinesly kampaně v Skliku?

Z Skliku máme několik set objednávek měsíčně, je to průměrně kolem 5 % všech objednávek.

Je internetová reklama pro Vas obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)

Ano. Jsme primárně online prodejce zájezdů, letenek a ubytování.

S ohledem na dosavadní výsledky, chystáte navýšení výdajů, snížení výdajů či ponechání současných výdajů na reklamu v Skliku?

Plánujeme navýšení rozpočtu.

Zhodnoceni reklamní kampaně na Skliku vlastními slovy.

Sklik je efektivní zdroj objednávek s rozumným a dobře ovlivnitelným poměrem cena/výkon.

Ing. Michal Tůma, Ředitel marketingu