Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

ITS BILLA TRAVEL

„Portál Sdovolena.cz nám kromě prodeje zájezdů pomáhá budovat povědomí o naší nové značce cestovní kanceláře ITS BILLA TRAVEL na českém trhu. “ Tomáš Kanda - ředitel CK

Základní představení společnosti

ITS BILLA TRAVEL je nová CK na českém trhu, která spojením druhé největší německé cestovky ITS a české společnosti Billa přináší širokou nabídku letních i zimních zájezdů, pohodlnou 100% on-line rezervaci a výhodný poměr kvality a nízké ceny.

Co je pro Vás cílem reklamy na Sdovolena.cz?

V prvé řadě přilákat co nejvíce klientů na naše webové stránky a k našemu 100% on-line rezervačnímu sytému a pak také zviditelnit naší CK a dostat značku ITS do podvědomí více lidí.

Databázi Sdovolena.cz využíváte po celý rok, nebo sezónně?

Portál Sdovolená využíváme celoročně pro celkovou nabídku našich leteckých zájezdů a většinu nabídky pobytů s vlastní dopravou.

Jaký efekt má pro Vás databáze Sdovolena.cz?

Vzhledem k naší garanci nejnižší ceny na českém trhu a možnosti jednoduchého srovnání cen zájezdů na portálu Sdovolená je pro nás výsledný efekt velmi pozitivní. S Sdovolena.cz se nám návštěvnost stránek zvýšila o cca 20%.

Je internetová reklama pro Vás obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)

Protože více než 30% našich rezervací je on-line, tak portál Sdovolená, stejně jako další internetová reklama obecně je pro nás velice důležitým marketingovým nástrojem.

Zhodnocení služby Sdovolena.cz vlastními slovy

Portál Sdovolena.cz nám kromě prodeje zájezdů pomáhá budovat povědomí o naší nové značce cestovní kanceláře ITS BILLA TRAVEL na českém trhu.