Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Kachlová kamna, spol. s r.o.

„Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk. “ Martin Krejčí

Rozpočet: do 15 000 Kč / rok

Zařazení: Stavba kachlových kamen

Použité formáty reklamy:

Situace a cíle

Zabýváme se výrobou ručně mačkaných kachlů na přání zákazníka a následnou stavbou kachlových kamen. Máme 11 zaměstnanců a 6 externistů. Rozpočet na reklamu v roce 2008 činil 10 000 Kč, v roce 2009 15 000 Kč, od roku 2010 - 2012 jsme investici navýšili na 17.000,-Kč.

Cílem prezentace na Seznamu bylo zvýšení počtu zakázek a tím i obratu.

Řešení

  • Firemní zápis v katalogu Firmy.cz (3 kategorie)
  • Ukázka zápisu: https://www.firmy.cz/detail/201494-.html
  • V roce 2008 investice 10 000 Kč (2996 přístupů, CPT 3,30 Kč)
  • V roce 2011 investice 17 000 Kč (107 517 zobrazení, 6 097 přístupů, CPT 2,80Kč)
  • Obchodník Seznamu, který se klientovi věnoval: Marta Rušnová, pobočka Praha Zličín)

Přínosy

  • Obrat před prezentací na Seznamu byl o 50 % nižší než v současné době
  • Návštěvnost WWW stránek se zvýšila z původních 8-10 přístupů za den na cca 50 přístupů denně, z toho cca 30 je z katalogu Firmy.cz
  • Zápis na Firmy.cz funguje skvěle

Celkové shrnutí a dosažení cílů

Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk.