Kachlová kamna, spol. s r.o.
„Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk. “
Situace a cíle
Zabýváme se výrobou ručně mačkaných kachlů na přání zákazníka a následnou stavbou kachlových kamen. Máme 11 zaměstnanců a 6 externistů. Rozpočet na reklamu v roce 2008 činil 10 000 Kč, v roce 2009 15 000 Kč, od roku 2010 - 2012 jsme investici navýšili na 17.000,-Kč.
Cílem prezentace na Seznamu bylo zvýšení počtu zakázek a tím i obratu.
Řešení
- Firemní zápis v katalogu Firmy.cz (3 kategorie)
- Ukázka zápisu: https://www.firmy.cz/detail/201494-.html
- V roce 2008 investice 10 000 Kč (2996 přístupů, CPT 3,30 Kč)
- V roce 2011 investice 17 000 Kč (107 517 zobrazení, 6 097 přístupů, CPT 2,80Kč)
- Obchodník Seznamu, který se klientovi věnoval: Marta Rušnová, pobočka Praha Zličín)
Přínosy
- Obrat před prezentací na Seznamu byl o 50 % nižší než v současné době
- Návštěvnost WWW stránek se zvýšila z původních 8-10 přístupů za den na cca 50 přístupů denně, z toho cca 30 je z katalogu Firmy.cz
- Zápis na Firmy.cz funguje skvěle
Celkové shrnutí a dosažení cílů
Internetová reklama je pro naší firmu důležitá, je efektivní, pro nás měřitelná a hlavně ve finále vidíme zvýšení zakázek a tím i obratu firmy. Není tolik nákladná jako tisk.