M&M Reality Holding a.s.
„Reklama na Seznamu, zejména pak na serveru Sreality, který pro svou oblíbenost, známost a tedy i ohromnou vyhledávanost poptávajícími, je hlavním distribučním kanálem v nabídce "našich" více než 25.000 nemovitostí k prodeji. “
Představení klienta
M&M Reality Holding a.s. je přední leader realitního trhu v České republice. Denní nabídka 25.000 nemovitostí, přes 110 poboček a více než 2000 makléřů v ČR, tvoří dvanáctimiliardový obrat v obchodovaných nemovitostech.
Reklama na Seznamu, zejména pak na serveru Sreality, který pro svou oblíbenost, známost a tedy i ohromnou vyhledávanost poptávajícími, je hlavním distribučním kanálem v nabídce "našich" více než 25.000 nemovitostí k prodeji.
Zadání, realizace
- efektivní nabídka nabraných nemovitostí
- nábor nových makléřů
- zvyšování povědomí o úspěšnosti a značce
Efektivní nabídka a propagace nabraných nemovitostí je hlavní prioritou kampaně. V tomto případě se jedná o přímou nabídku nabraných nemovitostí prostřednictvím portálu Sreality. Tato forma reklamy je dlouhodobého a trvalého charakteru.
V rámci náboru nových makléřů byla uplatněna banerová forma reklamy, využívající několika rozměrových typů kreativ, nasazených zejména na portálu Sprace. Jejich hlavní úlohou je potencionálního zájemce nasměrovat na mateřský web společnosti pro získání dalších informací. Kreativa má, díky svému obsahu, také vedlejší přínos v upevňování značky na trhu.
Třetím pilířem kampaně je opět banerová forma reklamy, uzpůsobená tak, aby informovala o mohutnosti značky a upevňovala silnou pozici na trhu prostřednictvím faktů a dosažených výsledků. Místa nasazení zúžena na afinitní rubriky k tématu reality a nemovitosti.
Přínosy a výsledek kampaně
Portál Sreality se podílí svými 80 % na celkovém množství zobchodovaných nemovitostí a patří tak k nezanedbatelnému distribučnímu místu. K zvlášť významným přínosům patří topování.
Banerová forma reklamy, byla realizována v objemu cca 500.000 Kč pro 2011. V celkovém objemu naší propagace tak šlo jen o mírnou prezentaci značky, avšak s překvapujícím výsledkem, který zaznamenal 10 % zvýšení návštěvnosti mateřského webu s pozitivním zájmem v množství nových uchazečů o činnost realitního makléře.
Závěr kampaně 2011
Úspěšnost realizované kampaně je dle dosažených výsledků zřejmá. Forma propagace nemovitostí na portálu Sreality je i nadále trvalá. Zejména pak výsledek banerové kampaně je předpokladem pro navázání a navýšení objemu banerové reklamy pro rok 2012.