Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

MONETA Money Bank

„Kampaně na Firmy.cz přinášejí zviditelnění společnosti a značky MONETA, propagaci poboček a produktů a v neposlední řadě mají i prodejní efekt.“ Tomáš Krásný

Základní představení společnosti

MONETA Money Bank nabízí bankovní produkty nejen českým domácnostem, ale i malým a středním firmám s důrazem na jednoduchost, transparentnost a férovost.

Zajišťuje půjčky, hypotéky, investování, spoření i financování vozidel. Klienti MONETA Money Bank tvoří přes 9 % populace České republiky a využívají její multikanálovou strategii, která zahrnuje více než 230 poboček a přes 630 bankomatů, digitální bankovní aplikaci, vlastní call centrum, smluvní prodejce automobilů, finanční zprostředkovatele a leasingové partnery.
https://www.moneta.cz/

Firmy.cz využíváte po celý rok, nebo sezónně?

Firmy.cz využíváme nyní kontinuálně po celý rok.

Kolik procent marketingového rozpočtu investujete do kampaně Firem.cz?

Do kampaně na Firmy.cz investujeme pouze malý zlomek marketingového rozpočtu.

Jaký efekt vám přinášejí kampaně Firem.cz?

Pomáhají nám zviditelnit společnost a značku MONETA, propagovat pobočky a produkty a v neposlední řadě mají i prodejní efekt.

Je internetová reklama pro vás obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)

Záleží vždy na cílech dané kampaně. Na internetové reklamě je dobré to, že se téměř vše dá měřit a můžeme oslovit různá publika a cílové skupiny, vyloučit z komunikace stávající klienty atd.

S ohledem na dosavadní výsledky, jak vidíte další vývoj vašich výdajů do inzerce na Firmy.cz?

Investice do inzerce na Firmy.cz určitě ponecháme minimálně ve stejné výši jako doposud.

Jak byste zhodnotili reklamní kampaně na Firmy.cz?

Na Firmách.cz inzerujeme dlouhodobě. Současná kampaň běží ve vyhledávání na Seznam.cz na určitá klíčová slova a na Firmách v této podobě zhruba 2 měsíce. Pomáhá nám převážně zvyšovat znalost značky MONETA Money Bank a jejích poboček. Díky kampani jsme ale už zaznamenali z těchto kanálů mírné navýšení online prodejů.

Tomáš Krásný