Klientská zónaSeznam.cz

« Všechny případové studie

Pasti.cz

„Díky uživatelsky přívětivému ovládání Skliku si zvládnu veškeré reklamní kampaně nastavit a upravovat sám a mám výdaje za reklamu neustále pod kontrolou. “ Petr Helekal

Použité formáty reklamy:

Základní představení společnosti

www.pasti.cz je internetový obchod specializovaný na prodej přípravků k hubení škůdců v domech, bytech a zahradách. Nechceme pouze prodat zboží, ale také zákazníkům poradit a pomoct jim vybrat to nejlepší zboží přesně pro jejich potřeby tak, aby byli s nákupem u nás maximálně spokojeni.

Cíl a účel reklamy

Získání nových zákazníků, zvýšení online prodeje zboží na pasti.cz

Doba reklamní kampaně

Nepřetržitá kampaň 365 dní v roce.

Zacílení reklam v Skliku

Kampaně jsou zobrazovány cíleně pouze potencionálním zákazníkům.

Cílíte i na obsahovou síť?

Ano, obsahová síť je pro mě stejně důležitá jako vyhledávání na Seznam.cz.

Kolik procent marketingového rozpočtu investujete do kampaně Skliku?

Z celkového rozpočtu v současnosti investuji asi 40% na kampaně v Skliku.

Jaký efekt Vám přinesly kampaně Skliku?

Zvýšení návštěvnosti stránek, vysoké procento zákazníků přicházejících z Skliku ukončí návštěvu stránek objednávkou.

Je internetová reklama pro Vás obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print…)

Ano, pro mě je důležité, že neplatím za zbytečná zobrazení reklamy - reklamu můžu zacílit přímo na své potencionální zákazníky, sám si zvolím výši měsíčních nákladů a přesně vidím kolik nových objednávek mi reklama na Skliku přináší.

S ohledem na dosavadní výsledky chystáte navýšení výdajů či ponechání současných výdajů na reklamu v Skliku?

Výdaje na Skliku měním průběžně podle svých potřeb a možností. S návratností jsem spokojen, takže se nebrání postupnému navyšování měsíčního rozpočtu na Sklik.

Zhodnocení reklamní kampaně na Skliku vlastními slovy

Díky uživatelsky přívětivému ovládání Skliku si zvládnu veškeré reklamní kampaně nastavit a upravovat sám a mám výdaje za reklamu neustále pod kontrolou. Sklik je díky možnostem nastavení výhodný nejen pro velké firmy, ale i pro drobné živnostníky, kteří si nemohou dovolit platit za reklamu vysoké částky.

Petr Helekal