Srba Servis s.r.o.
„V roce 2011 jsme využívali v nejvyšší možné míře bannerovou reklamu na posílení naší image rodinné firmy Srba Servis. “
Základní představení společnosti
Název společnosti: Srba Servis s.r.o.
Zaměření: Prodej a servis automobilů zn. Alfa Romeo, Fiat, Fiat
Professional, Chevrolet, Jeep, Opel, Saab, SEAT, Subaru, Volvo a prodejce ojetých vozů Q+.
Web: www.srba.cz
Počet zaměstnanců: 120
Roční obrat: 550 mil. Kč.
Výchozí situace firmy
- návštěvnost stránek cca 450 unikátů denně
- v rámci všech značek máme cca od 50-ti do 100 objednávek měsíčně
Cíl a účel reklamy
- propagace námi nabízených vozidel a služeb
- navýšení našich prodejů
- zvýšení povědomí o značce Srba Servis jako rodinné firmě
- konverze se v našem segmentu velmi těžko měří, neprodáváme automobily přes internet.
Řešení a návrh pro klienta
- v roce 2011 jsme využívali v nejvyšší možné míře bannerovou reklamu na posílení naší image rodinné firmy Srba Servis
- v roce 2012 více inzerujeme v Skliku, bannery v menší míře a uvažujeme o vyzkoušení některých dalších pozic např. PR články, HP Seznam.cz atd...
Doba po kterou využíváte reklamní kampaně?
- imagová inzerce – cca. 12 měsíců
- taktická inzerce – v závislosti na délce vlastní nabídky – průměrně délka naší reklamní kampaně činní 7 dní
Jaký efekt Vám přinesly kampaně na Seznam.cz?
- navýšení návštěvnosti našeho webu
- zvýšení povědomí o značce Srba Servis
- prodeje
- samotný efekt z hlediska navýšení prodeje nelze jednoznačně identifikovat, zda je to zejména díky inzerci na Seznam.cz nebo i z jiných serverů, každopádně reklama na internetu má vysokou účinnost…
Je internetová reklama pro Vás obecně efektivnější než jiné formáty? (rádio, tv, print...)
naše pořadí:
- rádio
- internet
- výstavy
- tisk
Nicméně největší efekt má stále TV.
S ohledem na dosavadní výsledky, chystáte navýšení výdajů, snížení výdajů či ponechání současných výdajů na reklamu v Seznam.cz?
- částečná optimalizace
Zhodnoceni spolupráce se společností Seznam.cz?
- na vysoké úrovni
- spokojenost s jednáním zástupce Seznam.cz – pan Z. Hendrich
- jen by nás potěšilo rychlejší připsání kreditů na sklik (máme stejnou banku, ale stejně to trvá 3-4 dny), peníze však přijdou během 5 minut